Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

28 jan 2007 23:33

Heb weer met genoegen zitten kijken.
Natuurlijk sensatiebelust als wij zijn op het puntje van de stoel te wachten op de beelden van de crash. :wink:
Richard moest het aardig ontgelden gedurende deze eerste aflevering en ik ben benieuwd of (zoals werd beloofd) er nu niet meer over gepraat gaat worden.
Ik denk dat met die crach zijn lengte (of gebrek hieraan) hem gered heeft. Zoals hij zelf zei en wat je nog net op de beelden kon zien werd het projectiel op zijn kop door de rolbeugel geremd in de aarde. Als Richard's hoofd wat hoger had gezeten had het waarschijnlijk minder voor hem afgelopen.
Maar goed voor zover mijn (on)deskundige mening en genoeg hierover.

Verder heb ik me bescheurd over dat stukje wegwerkzaamheden waar in een flits Jeremy's megafoon onder de wals verdwijnt.
Beloofd weer een leuk seizoen te worden.

28 jan 2007 23:46

Zag er inderdaad wederom spectaculair uit....... en nu weer een weekje wachten op de volgende aflevering :wink:

28 jan 2007 23:50

Yep eindelijk weer eens een nieuwe Top gear.De "chef"was ook erg leuk...en snel. :wink:

29 jan 2007 12:21

Harley schreef:Was weer een prima aflevering.

Over de Hamster-crash: 1ste run ging goed - 220mph.
2e run, dan gaat ook de naverbrander aan - 314mph.
3e run: bij 288 mph knalt de rechtervoorband. Spectaculair tot aan de crash (gaat over de kop met 230 mph), dat zag er niet best uit.
Als je niet beter zou weten, dan zou je zeggen dat hij het niet overleefd kan hebben.

Mja ze zeiden wel dat hamster terug de oude was, maar vond toch dat hij magerder was geworde, en gigantische wallen onder zijn ogen. Leek mij ook wat robot-achtig te bewege, maar dat zou ook het effect van een zwaar nachtje stappe kunne zijn :lol:

29 jan 2007 12:42

red devil schreef:Wel grappig dat ieder zo'n zijn voorkeuren heeft, ik zelf heb helemaal niets met ferrari. Ook al rijden ze nog zo goed, ik vind ze gewoon niet mooi. :wink:

Tja.... Ik dus weer wel. Qua design wint de F het echt wel imho.
Schitterende lijn, helaas niet de degelijkheid van de P. :D

29 jan 2007 13:00

Sh*t... Gemist!

Is er nog een herhaling en zo ja wanneer en hoe laat?

29 jan 2007 13:32

Godspeed schreef:
Harley schreef:Was weer een prima aflevering.

Over de Hamster-crash: 1ste run ging goed - 220mph.
2e run, dan gaat ook de naverbrander aan - 314mph.
3e run: bij 288 mph knalt de rechtervoorband. Spectaculair tot aan de crash (gaat over de kop met 230 mph), dat zag er niet best uit.
Als je niet beter zou weten, dan zou je zeggen dat hij het niet overleefd kan hebben.

Mja ze zeiden wel dat hamster terug de oude was, maar vond toch dat hij magerder was geworde, en gigantische wallen onder zijn ogen. Leek mij ook wat robot-achtig te bewege, maar dat zou ook het effect van een zwaar nachtje stappe kunne zijn :lol:
Ik vond dat ook ja hij was een stuk magerder.Maar ik vraag me ook af welke (lucht)banden bijna 500km/h aan kunnen,met zulke banden is het dan toch ook vragen om moeilijkheden :roll:

29 jan 2007 14:17

LeOH schreef: Tja.... Ik dus weer wel. Qua design wint de F het echt wel imho.
Schitterende lijn, helaas niet de degelijkheid van de P. :D

Mee eens, alhoewel de Ferrari mij degelijk genoeg lijkt.

In de voorlaatste AV is de Ferrari dan ook the one to beat (GT3 vs Sagaris vs F430 vs ZR1 vs AM V8 ).

Alhoewel de ZR1 absoluut gezien de snelste is natuurlijk.
Laatst bijgewerkt door Jort op 29 jan 2007 15:34, in totaal 2 keer bewerkt.

29 jan 2007 15:29

:shock: :shock:

Als jullie het nu graag over Ferrari's willen hebben is het dan geen idee om je hier even aan te melden;
Ferrari Life

:mrgreen:

29 jan 2007 23:27

@ Speedy944 => Heb de aflevering nog wel op mijn HDD staan.

29 jan 2007 23:54

Heb de Hamster ook eens even bekeken, was inderdaad erg mager en vond hem ook behoorlijk mak, zeg maar timide, hij zat er wel bij maar...........was er nog niet helemaal bij..........ben benieuwd want volgens mij is hij nog helemaal niet goed hersteld van die megaklap.......

30 jan 2007 0:06

Master Ken schreef:@ Speedy944 => Heb de aflevering nog wel op mijn HDD staan.

Is 't op de een of andere manier te regelen dat ik 'm kan zien? :roll:

30 jan 2007 0:08

Roept u maar.......

- Uploaden
- Fikken
- Komen kijken

Crash
http://www.youtube.com/watch?v=M4YqdlEL17U

30 jan 2007 0:46

Fikken? :?

Wasda?

30 jan 2007 0:48

Branden denk ik Speedy :lol: :wink:

30 jan 2007 8:24

Inderdaad
Afbeelding

30 jan 2007 12:47

SPEEDY944 schreef:Fikken? :?

Wasda?

Ik dacht poitie :twisted:

30 jan 2007 13:21

911-lover schreef:
SPEEDY944 schreef:Fikken? :?

Wasda?

Ik dacht poitie (WASDAT? :wink: ):twisted:

Nee politie :wink: dat zijn Flikken

11 feb 2007 22:02

Nu Top Gear op BBC2 :!:

Top Gear special - USA
Elk met $1.000 op zak een auto kopen en op vakantie.

11 feb 2007 22:09

jep zit te kijken, lekkere buurtjes zoeken ze op :roll: :wink: , zal me benieuwen :lol:

11 feb 2007 23:07

Inderdaad: Top Gear Top Tip: ga niet naar Amerika :wink:

11 feb 2007 23:09

Snap de zin hier niet van in een autoprogramma :roll:

11 feb 2007 23:12

Meer iets voor een "travel"- programme idd...

11 feb 2007 23:12

Ach, de keuze tussen entertainment en puur informatief autprogramma is bij Top Gear volgens mij al een tijd geleden genomen.
Amusementswaarde had deze 'topgear special' zeker, maar inderdaad, met auto's had het niet zo veel van doen vandaag.

top gear

11 feb 2007 23:15

Er zit een knop op je toestel.
Ik denk wel dat ze ontzettend veel lol hebben gehad met dat wat ZIJ
"leuk" vinden.
Plaats een reactie