05 nov 2006 23:10
Jeroen C3.0 schreef:genoeg te doen dus!
Dat wordt jongleren met de centjes, waar gaan ze heen? 911, boot of kiddo?![]()
Succes!
Aan de stoelen en de ATS velg te zien gaat het om een G-model S? (harmonica bumpers?)
2.4S zou wat meer waard zijn, maar dat is tot modeljaar 73
05 nov 2006 23:14
HenkC2C schreef:Ik zag inderdaad de Cooky Cutters te laat net als de stoelen...
Neemt niet weg dat deze auto ook zeer de moeite waard kan worden!
05 nov 2006 23:14
05 nov 2006 23:15
05 nov 2006 23:35
Jeroen C3.0 schreef:Andersom! 1974 S met Harmonica bumpers is een 2.7 motor, met ik meen 160pk. Pre-74 is 2.0S, 2.2S en 2.4S (tot 1973). 2.4S heeft 190pk, was het topmodel van 1974. Daaronder zitten de T en de E. 1974 2.7S is vreemd genoeg het instapmodel, daarna komen de Carrera 2.7 met de motor van de RS (wel zeer gezocht!) en de Turbo 3.0.
Maar aan jouw stoel en velg te zien gaat het hier om een 1974 2.7 " S"
05 nov 2006 23:41
m&m schreef:
Top weer wat geleerd thanks![]()
![]()
06 nov 2006 18:10
28 jan 2007 23:13
28 jan 2007 23:16
28 jan 2007 23:22
m&m schreef:Ik heb er ook 3 handboeken bij moet geen probleem zijn.
28 jan 2007 23:24
29 jan 2007 0:07
29 jan 2007 0:16
29 jan 2007 17:22
29 jan 2007 19:03
30 jan 2007 20:18
01 feb 2007 15:07
01 feb 2007 21:41
01 feb 2007 22:02
MyFirst964 schreef:Welkom Marcel.
Als je 911 klaar is misschien wel eens een Porsche meeting in het Twiske???
Ik woon in Purmerland.
Suc6 met de restauratie!
Ene... bij welke autospuiter werk je??? Ik heb misschien in de toekomst nog een Porsche te spuiten...