24 jan 2007 17:41
craze schreef:aardige intro heb je gemaakt DD, zie je graag op een of andere meeting![]()
![]()
24 jan 2007 17:49
27 jan 2007 15:41
30 jan 2007 3:37
Rob Herfst schreef:Welkom Peter!
Niet verkeerd deze foto!!Wellicht wat voor de PF-kalender 2008!
30 jan 2007 3:39
D.D. schreef:911-lover schreef:Ook van deze kant van harte welkom geheten.
Zijn die foto's echt van jezelf of van je eigen wagen![]()
Ik heb sterke twijfeld daar je avatar ook "geleend" is van een andere forummer (Knoet) hier en je je wagen van gisteren pas hebt , maar al zo'n reportage zou hebben gemaakt . Anders ga je er idd al stevig tegenaan
deze foto's waren de reden dat ik hem kocht......ik kan zelf ook redelijk goed fotograferen, maar deze foto's ,gemaakt door de vorige eigenaar waren te mooi om te missen....![]()
Over mijn avatar, ; zit pas sinds vandaag op het forum, dus ik wil mijn eigen avatar maken, maar als je er bezwaar tegen hebt haal ik hem zo weg.
PS : de boxster op de foto's <====> die is van mij, maar als ik de kans krijg om jullie binnenkort te ontmoeten, kun je dat met je eigen ogen zien.
30 jan 2007 3:59
Classic912 schreef:Welkom Peter. Gefeliciteerd met je prachtige Boxster. De gemaakte foto's zijn![]()
30 jan 2007 3:59
maurice schreef:Welkom hier. Zeer fraai exemplaar zo in het zwart. Dat wordt weer vele kilometers genieten.
Ik vind dit qua compositie wel het mooiste plaatje.
30 jan 2007 4:06
Ik heb sterke twijfeld daar je avatar ook "geleend" is van een andere forummer (Knoet) hier en je je wagen van gisteren pas hebt , maar al zo'n reportage zou hebben gemaakt . Anders ga je er idd al stevig tegenaan
deze foto's waren de reden dat ik hem kocht......ik kan zelf ook redelijk goed fotograferen, maar deze foto's ,gemaakt door de vorige eigenaar waren te mooi om te missen....![]()
Over mijn avatar, ; zit pas sinds vandaag op het forum, dus ik wil mijn eigen avatar maken, maar als je er bezwaar tegen hebt haal ik hem zo weg.
PS : de boxster op de foto's <====> die is van mij, maar als ik de kans krijg om jullie binnenkort te ontmoeten, kun je dat met je eigen ogen zien.
30 jan 2007 4:08
Rob Herfst schreef:D.D. schreef:maar als je er bezwaar tegen hebt haal ik hem zo weg.
Je hoeft je niet te verdedigen hoor, Peter!
Koen (911-lover) is de Sherlock H. van het forum, dus hij bezit soms een (gezonde?) achterdocht...........
30 jan 2007 5:37
zuugnap schreef:
PS de boxster op de foto's <++++ > nog steeds van mij Zuugnap !
PM :
NP, tjeu,
je foto's zijn verwijdert, alleen de foto van het kontje ( avatar) wil ik graag houden als dat mag.
Zoals je kunt zien heb ik er een gevonden...2002...nagenoeg exact de zelfde als die van jou...
wees niet boos vanwege de foto's, ik had nog geen andere foto's, maar nu ik mijn eigen foto's heb, is het geen probleem meer.
mijn excuses.
greets,
Peter.
30 jan 2007 10:58
deze foto's waren de reden dat ik er een kocht......ik kan zelf ook redelijk goed fotograferen, maar deze foto's ,gemaakt door de eigenaar waren te mooi om te missen....![]()
PS : de boxster op de foto's <====> een zelfde is van mij, maar als ik de kans krijg om jullie binnenkort te ontmoeten, kun je dat met je eigen ogen zien.
30 jan 2007 12:35
zuugnap schreef:Rob Herfst schreef:D.D. schreef:maar als je er bezwaar tegen hebt haal ik hem zo weg.
Je hoeft je niet te verdedigen hoor, Peter!
Koen (911-lover) is de Sherlock H. van het forum, dus hij bezit soms een (gezonde?) achterdocht...........
Koen heeft t goed gezien ....... groet de Fotograaf Zuugnap
ook zn avatar is mijn creatieve input ..... nu ga ik slapen!!
PS de boxster op de foto's <++++ > nog steeds van mij Zuugnap !
zuugnap schreef:D.D. schreef:911-lover schreef:Zijn die foto's echt van jezelf of van je eigen wagen![]()
Heeel apart D.D .... nogmaals ben nog steeds in het bezit van deze
magnifieke boxster .... groet zuugnap
30 jan 2007 14:47
30 jan 2007 15:28
30 jan 2007 15:36
30 jan 2007 15:37
knoet schreef:ingewikkelde threat![]()
dus de foto's die je eerder gepost had waren niet van jou wagen... (ook al stond het er zo letterlijk door jezelf bijgetypt)
+ heb ik de avatar van mijn wagen ook nog eens zien verschijnen
dan betwijfel ik ook wel dat je vriendin zulke grote borsten heeft, of is die foto ook toevallig eentje die er op gelijkt?
30 jan 2007 15:59
30 jan 2007 16:12
30 jan 2007 16:20
D.D. schreef:PS : Zeer binnenkort een foto van vriendin + auto, blijkbaar is dit nodig.
30 jan 2007 16:24
30 jan 2007 16:39
D.D. schreef:Je moet maar zo denken.....hebben jullie tenminste wat te lezen....
en ps : (*)(*)....ze zijn zooooooo lekker...., dus doe nou niet alsof jullie nog nooit een lekker ding gezien hebben..
Jullie rijden allemaal in een P, daar hoort een lekker ding bij.
30 jan 2007 16:43
D.D. schreef:dus doe nou niet alsof jullie nog nooit een lekker ding gezien hebben...
30 jan 2007 16:52
Olaf schreef:D.D. schreef:dus doe nou niet alsof jullie nog nooit een lekker ding gezien hebben...
Smaken verschillen ...![]()