Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

24 aug 2004 17:20

:scratch:

Zitte effe op en andere golflengte te OH'en denk ik Hans ... :D :D

24 aug 2004 17:32

volgens mij doet hij een bod op de 911rs4 :D

24 aug 2004 17:45

Deze komt mbv. adapter achterin waar de gordelbevestiging van de noodzitjes zit.
of op z'n Duits:
An den original Befestigungen der Beckengurte der Notsitze
Die Hosenträgergurte werden mit Einbau-ABG für Ihren 993 geliefert,
das erspart Ihnen den Gang zu TÜV/DEKRA.
Voor ons dus niet van toepassing.

24 aug 2004 19:06

En dan kan je de achtergordels nog gebruiken? Voor de beide kleine mannen? :?

24 aug 2004 19:13

Ja.
http://www.schroth.com/german/container_german.htm

24 aug 2004 22:52

hej guys, wel ff on topic blijven he.... gaan we weer over het gordelverhaal....

Brain, ik heb sinds een maandje een 911 C2 (origineel uit 1975 en met een 204 pk SC motor erin) het is een prachtig omgebouwd exemplaar, het enige waar je van de buitenkant kan zien dat het een ombouw is, is omdat er een kitrand en geen rubberrand zit aan de zijskirts (klein detail)....

als je binnenin kijkt dan ziet een liefhebber het natuurlijk gelijk (ik heb trouwens wel nieuwe 964 stoelen :) ).. maar als je van de nieuwe look houdt, maar weer niet de vaak hogere kosten van een nieuwe P wilt hebben, dan is een ombouw zeker een optie.

ik heb er tot nu toe veel lol aan beleefd, en iedereen (behalve porsche kenners ofcourse) denken gewoon dat de wagen uit de jaren 90 is.... Ook zijn de ombouwtjes vaak wat minder gewild (omdat de meeste lui originaliteit willen) dus zijn ze vaak ook wat minder duur :D ga maar eens rondkijken op marktplaats.nl, staan er vaak wel een paar...

moraal: als je dus niet voor de originaliteit gaat, maar toch veel lol wilt hebben met een model wat je supermooi vind (de 964 ofcourse :mrgreen: ) ik wens je veel succes....(wat een verhaal zeg :shock: )

24 aug 2004 23:07

Melvin, je hebt een strakke bak man!! Toen je zondag vertrok en ik dat geluid van die 3 liter met je huidige uitlaatsysteem hoorde, vondt ik behoorlijk de sound van een "originele" 964 benaderen.
Kun je iets vertellen over hoe dat uitlaatsysteem van jouw wagen in ellaar steekt?

25 aug 2004 19:54

Lucius, bedankt voor je reactie, verkopen? :lol: :lol: Heb je ergens foto`s op het net staan die ik kan bekijken? Gewoon om een indruk te krijgen van de norm qua ombouw.

25 aug 2004 20:01

http://www.porscheforum.nl/album/album_personal.php?user_id=401

25 aug 2004 20:11

Nice pics, een strakke wagen! Zijn er ook aanpassingen geweest aan de ophanging, remmerij e.d.?

28 aug 2004 20:50

Denniz C2 schreef:http://www.porscheforum.nl/album/album_personal.php?user_id=401


Dankjewel denniz...

sorry, khad dit draadje al een paar dagen niet meer bijgehouden...

Ivo, dat geluidje is inderdaad erg 964ish... het uitlaatsysteem is ook niet origineel, maar is helemaal vervangen door nieuwere (vraag me niet wat voor 1, zal ik wel ff een keer checken) hij is in ieder geval wel nieuw... er zit een Laser eindstuk op (niet alleen zo een jippie dempertje, hele uitlaat!!) en dat zorgt toch voor een mooie roffel als je de rode gedeeltes van je toerenteller opzoekt :wink: ..... toch wil ik nog een keer kijken of ik een ovaal 964 eindstuk erop kan krijgen, met het geluid is niks mis, maar hij steekt nu wat teveel uit naar mijn smaak (iets subtieler mag wel 8) )

Brian, jou vraag of er ook dingen zijn aangepast qua ophanging:
aan de ophanging is niks gedaan (gewoon standaard) alleen hij is een klein stukje verlaagd om op dezelfde hoogte te komen als een 964 (originele 911jes stonden erug hoog op de pootjes) ook zitten er Cup velgjes onder (zoals op de foto's) en C2 remklauwen...

De enige manier om mijn 911je te onderscheiden van een 964 (van de buitenkant) is dat er een kitrandje zit op de zijskirts in plaats van een rubberrandje (dit is iets wat zelfs de kenners bijna niet zien, en kan ik altijd nog een keer laten doen)
Plaats een reactie