05 feb 2007 1:48
horn schreef:Rukkers.
05 feb 2007 9:42
mr.burns993 schreef:als ik dat hier zo lees, blijf ik me toch verbazen over die rare akties die de sterke arm van de wet soms uithaalt.
zou het mogelijk zijn dat er bij de gemiddelde diender een stukje frustratie van het een of ander mee speelt![]()
05 feb 2007 11:07
Davywag1 schreef:Leuk he die actie's vd politie![]()
Zelf ben ik meerdere malen aangehouden, nog niet met de Porsche (hopelijk komt dat ook niet). Maar een aantal jaren geleden in Frankrijk, nabij tolweg richting Parijs. Ik reed linker baan en werd geflitst aan de voorzijde door een Peugot 306. We zijn geflits was de opmerking van mn vrouw. Ik zei vol overtuiging "nee joh...ze flitsen niet vanuit rijdende auto's". We reden >200 km p/u, dus ik zag ze toch niet meer. Ongeveer 10 km verder waren de tolpoortjes, ik was meteen aan de beurt dus deed mn Visakaart erin (verkeerd om) en hoorde achter mij een politieauto naderen, was dat zelfdr K** Peugeotje. Tolpoort open en ik weer volgas weg, echter is er voor de politie een open poort en ze kwamen net achter me. Ze konden me niet bijhouden maar zaten zo oververhit te gebaren dat ik toch maar stopte. Pisnijdige agent...rijbewijs/ papieren in genomen en volgen naar de Gendamerie 20 km terug. Daar auto neerzetten en iedereen eruit (vrouw/ kid/ 2 honden). We hadden gezegd geen Frans te praten, op het bureau werden we aangemeld als "weer een stelletje achterlijke buitenlanders geklokt op 207 km". Mijn vrouw spreekt goed frans en zei hier niet van gediend te zijn. (Viel niet in goede aarde, dat we toch Frans praate). Maar ik mocht de auto niet meer meenemen, eerst fl. 1.750,00 afrekenen. Ik wapperde met de creditcard, maar het moest cash. Wij lopen en aangezien het niet in 1 keer gepind kon worden moesten we het met 3 pasjes doen. Ik had dus verschillende stapels geld in mn zak, bij overhandiging ervan vroeg ik om een recu. Blijkbaar vertrouwde ze me en schreven zonder alles na te tellen een recu. Dus wij konden weer weg, bleek in de auto nog een stapeltje geld in mn zak te zitten (fl.400,00). Heb ik later nog een naheffing van gekregen maar ze een kopie van mn recu opgestuurd met het bericht dat ze lichtenlijk de klere konden krijgen.. Het meest verbaasd waren de agenten toen ik mn auto weer kon ophalen en zij net wegreden ik me vrouw aantikte en zei en zwaaien
![]()
Gelukkig was het naar huis toe de vakantie was toch al voorbij
05 feb 2007 11:07
05 feb 2007 13:25
mr.burns993 schreef:als ik dat hier zo lees, blijf ik me toch verbazen over die rare akties die de sterke arm van de wet soms uithaalt.
zou het mogelijk zijn dat er bij de gemiddelde diender een stukje frustratie van het een of ander mee speelt![]()
05 feb 2007 13:37
05 feb 2007 13:49
05 feb 2007 14:21
mr.burns993 schreef:hoe dan ook, ik vondt de manier van handelen zeer overtrokken en ook absoluut overbodig.
nu zou ik wel eens willen weten of hier meer mensen ooit zo iets dergelijks hebben mee gemaakt.
05 feb 2007 15:35
05 feb 2007 16:13
05 feb 2007 16:58
horn schreef:werd ik door de rechter alsnog veroordeeld om de boete te betalen. Met een opmerking dat als je de wet overtreedt, je ook gewoon de boete moet betalen. Toen ik aangaf dat de agent gewoon knalhard zat te liegen, werd mij geadviseerd dergelijke gedachten maar gewoon voor me te houden als ik dat niet kon bewijzen.
Rukkers.
05 feb 2007 17:52
Jort schreef:Zou het mogelijk zijn dat je dan teveel generaliseert?
Dit soort topics tonen de sappigste verhalen. Niet de gemiddelde aanhouding, lijkt mij.
05 feb 2007 18:18
05 feb 2007 19:17
05 feb 2007 19:38
mr.burns993 schreef:zou het mogelijk zijn dat er bij de gemiddelde diender een stukje frustratie van het een of ander mee speelt![]()
06 feb 2007 12:31
06 feb 2007 13:46
Erick schreef:Wilden ze alleen de FR even bekijken.
TOP HE !!!
06 feb 2007 14:19
horn schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Laat ze naar de showroom gaan, ipv hardwerkende mensen lastig te vallen... Ik zou dat dus echt niet TOP vinden en goed uit m'n dak gaan.
06 feb 2007 14:27
06 feb 2007 14:46
Steffie schreef:Reed in 2003 op de Apollolaan toen ik dacht in een fuik te rijden. (...) Bleek dat er net iemand was geliquideerd en ik de crimescene in reed.
06 feb 2007 15:28
Steffie schreef:Even had ik het gevoel van 'nu hebben ze me'![]()
06 feb 2007 16:16
Steffie schreef:Reed in 2004 (corr.) op de Apollolaan toen ik dacht in een fuik te rijden. Van links en rechts, overal vandaan sprongen agenten voor de auto, motoragent kwam hard (spookrijdend) op me af, hoorde ineens een helicopter boven me. Even had ik het gevoel van 'nu hebben ze me'Stond stijf van de schrik. Bleek dat er net iemand was geliquideerd en ik de crimescene in reed.
06 feb 2007 16:32
horn schreef:Volgende keer zetten ze je aan de kant... je deed niks verkeerd, maar 'we wilden gewoon even met die mooie blonde vrouw naast je praten'... Laat ze lekker optiefen...Erick schreef:Wilden ze alleen de FR even bekijken.
TOP HE !!!
06 feb 2007 22:16
06 feb 2007 23:53
red devil schreef:Ik wil ze niet allemaal over 1 kam scheren, maar de meesten zijn van die zielige sukkels!