08 feb 2007 20:03
08 feb 2007 22:53
MichM3 schreef:...waarbij ik vooral denk aan de verlaging van 40mm...die beinvloedt de topsnelheid gunstig...het vermogen nodig om de luchtweerstand te overwinnen ...
08 feb 2007 23:04
09 feb 2007 2:45
Paul van Engelen schreef:MichM3 schreef:...waarbij ik vooral denk aan de verlaging van 40mm...die beinvloedt de topsnelheid gunstig...het vermogen nodig om de luchtweerstand te overwinnen ...
Verlaging betekent uitsluitend dat de wagen dichter bij het wegdek ligt, geen vermindering van frontaal oppervlak en dus geen verlaging luchtweerstand![]()
Begrijp ik je verkeerd Michael![]()
![]()
09 feb 2007 2:54
911-lover schreef:Dit is nochthans getest geweest waarbij bewezen werd dat een stroever of lager afgeveerd voertuig betere acceleratiesnelhedenhad dan met het standaard onderstel.
Over topsnelheden werd er niet gesproken
09 feb 2007 10:19
horn schreef:Da's toch de aloude RS van Douwe?
09 feb 2007 11:38
09 feb 2007 12:04
Herman S schreef:Snap niet waarom die rode bij Hette nog niet weg is. Heb zelf de auto ook gezien, zelfs laten keuren bij Pon in Leusden waar ik nog een rapport an heb liggen. Kwam uit de keuring als een echt goede auto!
Heb hem zelf niet gekocht door de wat hoge km-stand en de kleur. Nu had ik zelf ook zo'n 10 auto's gezien oor ik er 1 gekocht heb, ik was behoorlijk kieskeurig....
09 feb 2007 13:11
09 feb 2007 13:17
09 feb 2007 13:33
09 feb 2007 14:30
MichM3 schreef:het rood zou me zeker niet storen, integendeel...ben er zeker van dat die gauw een nieuw baasje vindt!
09 feb 2007 20:19
horn schreef:Da's toch de aloude RS van Douwe?
10 feb 2007 19:27
10 feb 2007 20:45
V-8 schreef:Bovendien staan de kosten van zo'n keuring tot geen verhouding tot de aanschafprijs (helaas).