Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
Gesloten onderwerp

Re: Afrondend...

10 feb 2007 22:51

Elven schreef:Een constatering van feiten...helaas: Het is toch redelijk stil rond dit soort technische Topics. Ik rond dit Topic toch maar af, met de achterliggende gedachte er geen vervolg aan te geven bij gebrek aan brede aandacht...

Voordat ik aan je verzoek voldoe, wil ik je het volgende meegeven. Ik ben een liefhebber met 2 linkerhanden. Heb ooit de achterruitenwisser zonder problemen gewisseld en was daarbij trots op mezelf. Ik volg draadjes als deze en vergelijkbare met veel interesse en respect. Daar ik echter inhoudelijk van de materie weinig kaas gegeten heb, zal ik niet snel posten. Dat vind ik nl. oprecht vervuiling van een technisch topic. Ik zou het persoonlijk jammer vinden als je dergelijke topics zou stoppen. Vind het nl. interessant om te zien. Leer er (langzaam weliswaar) een hoop van!

Elven schreef:@Horn, graag een slotje!

Krijg je. Ik wacht alleen nog even 24 uur omdat ik denk dat er nog veel mensen zijn die dit topic weldegelijk volgen maar door jouw 'professionaliteit' bang zijn 'domme vragen te stellen' en derhalve gewoon meelezen.

Morgenavond krijg je je slotje :wink: Afbeelding

10 feb 2007 23:03

Daarom schreef ik ook, en misschien een beetje cru, maar niet zo bedoeld.
Maar ik zou het erg vinden als hij ermee stopt. Als ik nu vanavond zie wat er eigenlijk maar aan techniek voorbij komt, :cry: en daar gaat het toch voornamelijk om.
Mensen met hun problemen helpen, zoeken, telefoneren enz,
Dat is nu net zo leuk hier, en ondanks dat ik zelf veel sleutel, kan ik ook nog steeds leren.
Dus elven............doorgaan A.U.B.
Zal morgen eens iets posten, met foto's, waar weer velen een st#ve van krijgen. :wink:

10 feb 2007 23:14

cabrio wim schreef:Zal morgen eens iets posten, met foto's, waar weer velen een st#ve van krijgen. :wink:

Je houdt het wel netjes hè? :mrgreen: Nee, zonder gekheid, ben benieuwd. :thumleft:

11 feb 2007 0:03

Ik volg je draadjes altijd, dit soort technische topics. Je kunt het meer omschrijven als stille genieter.

Sleutelen aan motoren vind ik ook erg gaaf, de techniek die daar achter ligt en verder.

Ga zo door!

11 feb 2007 0:09

horn schreef:
Elven schreef:@Horn, graag een slotje!

Krijg je. Ik wacht alleen nog even 24 uur omdat ik denk dat er nog veel mensen zijn die dit topic weldegelijk volgen maar door jouw 'professionaliteit' bang zijn 'domme vragen te stellen' en derhalve gewoon meelezen.

Morgenavond krijg je je slotje :wink: Afbeelding

Ik ben niet bang om vragen te stellen hoor, heb alleen geen vragen ivm technisch onbenul zijn, net als Horn. :wink:
Dat wil niet zeggen dat ik dit soort draadjes niet met grote interesse volg.
Keep them coming. :!:

11 feb 2007 10:49

..ook ik volg dit topic met veel belangstelling, ik zie trouwens op dit moment op de hoofdpagina 39 replies en 1121 maal bekeken da's denk ik niet slecht!!!

Zou het persoonlijk jammer vinden als het topic gesloten zou worden.

Met vriendelijke groet,

Gerko Hoek
1978 SC

11 feb 2007 11:04

ik lees altijd mee :!:

11 feb 2007 11:21

wolf schreef:ik lees altijd mee :!:

Hier ook een "stille genieter." :wink:

11 feb 2007 11:43

zeker niet sluiten, ik heb hetzelfde blok en zou het graag nadoen als ik mijn SC verder omhoog kon krijgen en een bloksteun zou hebben....helaas.
Vooral dat poetswerk ziet er schitterend uit!
De techniek begrijp ik wel, maar mijn motorfietsblokken til ik er zo uit, dit is andere koek.

11 feb 2007 12:10

Lees het ook allemaal en met belangstelling en ook nog met begrip :lol:

En nu je graag reactie's ziet, heb me even verdiept in draadeind/tapeind.

Van Dale zegt: tapeind = metalen stift met draad aan beide uiteinden.
Dan blijft voor draadeind - woord niet in VD - staaf met vol draad lijkt mij; ook wel zo makkelijk te onthouden :D :wink:

Belangrijkste is natuurlijk het feit dat je verstand hebt hoe ze te (de)monteren, en niet hoe ze exact heten :idea: :P :wink:

11 feb 2007 12:28

GEEN slotje,maar meer foto's en technische verhalen AUB.

11 feb 2007 14:03

horn schreef:Daar ik echter inhoudelijk van de materie weinig kaas gegeten heb, zal ik niet snel posten.
Dat vind ik nl. oprecht vervuiling van een technisch topic.

Ook mijn reden!
Lees de technische topics wel altijd uit pure interesse!
Een welkome afwisseling op de geMAUK hier :wink: en een verrijking van het PF!

Maar als je wilt dat we je volgende technische topic eens flink gaan vervuilen......., no prob :lol: :mrgreen: :wink:

11 feb 2007 15:40

Zeer vakundig en zeer intresant om te lezen(volgen) vooral doorgaan ,ben zelf ook een sleutelaar,maar hier is iemand profesioneel bezig ,met een zeer leesbaar verslag ,we zeiden vroeger ;een 10,een griffel en een zoen van de juffrouw!!!!!!!!!!!!! :D

11 feb 2007 15:51

altijd leuk om mee te lezen

keep up the good work

11 feb 2007 17:11

Wel Elven, mijn gevoel heeft me duidelijk niet bedrogen, toch? Goed dat ik nog even een daggie gewacht heb met het slotje toch? :wink:

11 feb 2007 17:16

Ik kan maar een ding zeggen: Groot respect dat je dit allemaal zelf kan, ik moet er toch echt voor naar Steenwijk!

Dank voor de pics had nog nooit een K-tronic van binnen gezien! heb er zelf ook zo eentje opzitten (Of zeg ik nu iets heel doms? :roll: :wink: )

11 feb 2007 17:18

.... van mij mag dit draadje wel op slot :!:

Mits ik dan wel 'n sleutel krijg :D

:@: Elven :arrow: :thumleft:

11 feb 2007 19:08

En nog eens drie hoeratjes voor Elven....:jump:

11 feb 2007 19:39

Elven schreef:@Paul, volgende keer gebruik ik het duitse woord: Stehbolzen...dan zit ik vast goed :P

Of zoals Porsche ze noemt: Stiftschrauben :lol:

11 feb 2007 19:58

het is een heel leuk topic heb het meerdere keren bekeken, mooie en duidelijke foto's lekker veel uitleg, :res: :thumleft:

ik zou het wel leuk vinden al er op het forum een plek komt voor alle DIY topics met alle foto's en uitleg maar zonder de reacties van andere.

robert

11 feb 2007 20:07

zoals hugo walker pleegt te roepen: komt dat slooooooot... :cheesy:
Gesloten onderwerp