21 dec 2006 2:02
911-lover schreef: Ik heb een 944 type 1 op het oog , maar wacht op de verkoper voor een bezichtigings en eventuele aankooptermijn
968mint schreef:De 968 cabrio vind ik juist nogal veel lawaai maken (ook in vergelijk met de gt3) en vind ik storend voor lange snelle ritten, noem hem vaak gekscherend mijn rijdende bungalowtent.
Devils son schreef:En dan nog iets: vind maar eens een 944 Turbo S in goede staat... Helaas zijn er teveel in het verkeerde circuit geraakt (bij de 968 naar mijn zelden bescheiden mening is dat veel minder vaak het geval).
21 dec 2006 9:21
21 dec 2006 16:38
21 dec 2006 23:19
Retep968 schreef:Ja, mijn auto is (voor een cabrio) ook erg stil. Nooit ergenis over gesuis of lekkage. Ook niet op hoge snelheid.
12 feb 2007 18:04
Devils son schreef:
Een potentieel dure grap bij de 968 is wel het pignonlager. Te bemerken door ermee te rijden. Als je op de snelweg duidelijk de bak hoort janken is het mis. Verder is de 968, zo is mij van meerdere kanten bevestigd, redelijk bullitproof.
AKK schreef:De versnellingsbak maakt een gierend bijgeluid, waarschijnlijk een lager defect
12 feb 2007 18:55
12 feb 2007 19:09
yohanv schreef:Ik hoop maar, dat dit niet hetzelfde is waar Erwin het over heeft
13 feb 2007 9:36
yohanv schreef:Devils son schreef:
Een potentieel dure grap bij de 968 is wel het pignonlager. Te bemerken door ermee te rijden. Als je op de snelweg duidelijk de bak hoort janken is het mis. Verder is de 968, zo is mij van meerdere kanten bevestigd, redelijk bullitproof.
Deze opmerking heb ik nog steeds onthouden.
Nu heb ik net een AKK bij Renntech gehad, waar ik zelf niet bij ben geweest, maar de uitslag heb ik wel. En daar stond bij:AKK schreef:De versnellingsbak maakt een gierend bijgeluid, waarschijnlijk een lager defect
Ik hoop maar, dat dit niet hetzelfde is waar Erwin het over heeft. Ik heb zelf wel wat horen gieren tijdens de testrit, maar ik was in de veronderstelling dat het de banden waren.![]()
Maarja, morgen meer uitsluitsel...