21 feb 2007 15:08
21 feb 2007 18:43
outletvalve schreef:horn,
Ik vroeg me af hoe geval "fakkel Cooper"is afgelopen, is het nou toch een garantie geval geworden, of gewoon een verzekeringskwestie.
En die A8 is dat nog door gegaan ?
21 feb 2007 22:21
21 feb 2007 22:56
21 feb 2007 23:00
21 feb 2007 23:14
21 feb 2007 23:17
Teun schreef:Ik zou de kick van de snelheid missen in een klassieker. Hoewel, die zwarte.....
21 feb 2007 23:19
21 feb 2007 23:37
21 feb 2007 23:48
Teun schreef:Weet ik maar ik hij is al weer een tijdje zonder. Ik zou de kick van de snelheid missen in een klassieker. Hoewel, die zwarte.....
21 feb 2007 23:53
22 feb 2007 0:11
22 feb 2007 0:19
ppp 356 schreef:Teun schreef:Weet ik maar ik hij is al weer een tijdje zonder. Ik zou de kick van de snelheid missen in een klassieker. Hoewel, die zwarte.....
We zullen Teun eens moeten meenemen in een klassieker denk ik.![]()
Ik vind de kick van snelheid bij de Speedster tegen 160 vele malen groter dan 240 in de 997![]()
Nog maar te zwijgen als je een bocht neemt die je met de 997 makkelijk tegen 120 neemt en dit tegen dezelfde snelheid probeert met de 356. Lukt wel maar is wel kicken
22 feb 2007 0:21
Jeroen914 schreef:Horn, wat dacht je van een 964 'backdate'
Alle voordelen van de 964 (airco, abs, evt. tiptronic, etc. etc.) en de looks van een 'early' 911
22 feb 2007 0:55
Teun schreef: Krijg trouwens wel de kriebels van die klassieke zwarte. Wat een plaatje
22 feb 2007 7:21
Jeroen914 schreef:
22 feb 2007 8:28
Jeroen914 schreef:Horn, wat dacht je van een 964 'backdate'
17 mei 2007 8:24
17 mei 2007 8:45
17 mei 2007 9:12
17 mei 2007 9:15
17 mei 2007 9:48
horn schreef:Voor de kenners: als een motor te weinig smering zou hebben, zou er toch een lampje moeten gaan branden?Enfin, op naar de rechtbank.
17 mei 2007 9:49
17 mei 2007 9:50
outletvalve schreef:
Even een vraagje, mijn Espace (IV) heeft een "oil check" bij het aanzetten van het contact. Heeft de Mini niet ook iets dergelijks?
17 mei 2007 10:28