Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
16 jan 2007 23:37
clemens schreef:Vroeg me wel af wat als het die dag ineens echt winter is, sneeuw en zo. Gaat het dan door?
Als ik dit verhaal zo lees, dan denk ik van wel!
17 jan 2007 12:37
clemens schreef:Heb er zin an! Vroeg me wel af wat als het die dag ineens echt winter is, sneeuw en zo. Gaat het dan door?
volgens mij juist dan, beter cursusmateriaal zul je niet vinden

alleen of je ook op de kombaan mag is de vraag
30 jan 2007 1:36
Ik wil me graag aanmelden voor de trainingsdag! hoop dat dit nog mogelijk is
30 jan 2007 5:59
BmX944 schreef:Ik wil me graag aanmelden voor de trainingsdag! hoop dat dit nog mogelijk is

Volgens mij wel

JDB (gepost 27 Januari) schreef:Voor de training op 25 februari bij Prodrive hebben we een voorlopige deelnemerslijst:
...
Maar er kunnen er zeker nog wel een paar bij :) Heb met Maaskant afgesproken volgende week de definitieve reservering te doen.
31 jan 2007 9:48
gast schreef:vragie; mag die 2e persoon ook zelf rijden of alleen meerijden als passagier?
2e persoon mag mee als passagier
31 jan 2007 22:13
Volgens mij heeft iedereen (die is aangemeld) nu een verzoek gehad om z'n adres etc. aan te leveren. Als niet: PB
11 feb 2007 19:01
bijgewerkte deelnemerslijst in eerste post
13 feb 2007 16:17
In verband met verkeerde verhuizing van mijn ADSL verbinding is mijn email tijdelijk uit de lucht. Mocht een van de deelnemers nog iets te melden hebben over dit evenement dan graag mijn zakelijk email gebruiken tw
h.sengers@sengers.com.
Indien geen nieuws dan tot de 25e.
14 feb 2007 17:04
De training zit vol

(Of er moeten zich deze week nog 6-8 auto's aanmelden dan kunnen we nog een groepje maken.

)
20 feb 2007 13:47
Voorstel: Treintje is wel leuk, we zouden bv ergens rond 8.15 kunnen afspreken bij La Place aan de A1 (Afslag 9, laren) of bij Restaurant de Witte Bergen (kruising A1/A27).
Iedereen die uit het gebied "onder 't Gooi" komt zou daar kunnen aansluiten
20 feb 2007 19:46
Wat een goed id!

Ik ben er bij, locatie maakt mij niet uit.
HILVERSUM-HET EPICENTRUM VAN PORSCHERIJDEND NEDERLAND!
21 feb 2007 21:18
inmiddels na enig overleg: 8.15 bij de Witte Bergen.
21 feb 2007 22:15
we zullen er zijn.
22 feb 2007 15:34
Regenpakken mee mannen, er wordt veel regen voorspeld
Groeten,
Boxi
22 feb 2007 16:58
scheelt weer voor je banden
22 feb 2007 21:38
Pakken we meteen een driftcursusje mee..
22 feb 2007 22:25
Wordt dus extra gemakkelijk glijden....

En een drift cursusje is ook mooi meegenomen
25 feb 2007 19:48
Heren, driftend s'heeren wegen bereden en hopelijk allemaal veilig thuisgekomen...? Ik in ieder geval wel.
Vond het een mooie dag. Eigenlijk goed dat het zo regende.
JDH dank voor het organiseren!
De P. staat droog op stal, het certificaat hangt aan de muur en ik ga ff wat eten!
Gegroet en tot een volgend evenement! clemens/harmen
25 feb 2007 20:03
Was een geslaagde dag

. Beelden volgen
volgende activiteiten
driften (voor beginners

)
stukje A31 rijden.... met bier ter afsluiting ergens in duitsland
bezoek Stutgart
we zien wel weer
25 feb 2007 20:07
Ja, super gelsaagd dagje!
Enne, JDB bedankt voor het organiseren van deze dag!
Grtz. Boxi
26 feb 2007 10:44
Inderdaad de moeite waard geweest. Prima vermaakt ondanks het zeer slechte weer. Toch weer een mooi certificaat gescoord. Jurgen bedankt voor het organiseren van deze dag.
Gegroet uit het zuiden.
26 feb 2007 13:48
Een zeer geslaagde dag geweest. JDB nogmaals bedankt voor de organistatie....
Ik was bekaf toen ik thuiskwam moet ik zeggen... Het is wel werken in zo'n oud beesie. Het driften vond ik helemaal geweldig. De wagen en het baasje hebben even best op hun sodemieter gehad en ik ben de tel kwijtgeraakt hoeveel rondjes ik heb gedraaid.
(En de klep open is gesprongen)
26 feb 2007 14:42
yohanv schreef:ik ben de tel kwijtgeraakt hoeveel rondjes ik heb gedraaid.
staat allemaal op film
26 feb 2007 14:52
Heb me ook zeer vermaakt

En inderdaad nog het een en ander geleerd: o.a. als ik in de berm geraak: REMMEN en zeker niet zeer voorzichtig eruit proberen te sturen: was niet zo'n succes voor mij
Was inderdaad een mooie dag en ik hou mij ook aanbevolen voor mooi beeldmateriaal

Zeker beeldmateriaal waar de mooiste Porsche of 'em all op staat: de blauwe Boxster S
Op de terugweg nog even alle net geleerde lessen in de wind geslagen en met stromende regen, niet-zoab, samen met 2 elfjes naar huis geknald (althans het eerste stuk)......