25 feb 2007 13:02
Paul van Engelen schreef:Mijn voorstel is overigens dat dit draadje alleen Porsche blijft betreffen.
We kennen ongetwijfeld allemaal heel veel niet-coulante reacties van andere merken, maar dat maakt dit verhaal uiteraard niet sterker![]()
![]()
Heren Mods![]()
EriC4C met dezelfde intentie eerder al schreef:Tja, we kunnen nu wel allemaal goed en slechte ervaringen op gaan sommen. Die zijn er ongetwijfeld vele ......
25 feb 2007 13:03
25 feb 2007 13:52
Paul van Engelen schreef:Red Cabriolet schreef:... Na dat artikel gelezen te hebben rent volgens mij iedere 3.4 bezitter naar Autofarm om de conversie te laten doen! Kost wat centen maar aanzienlijk minder dan een nieuw blok!
Oh![]()
Ik dacht iets gehoord te hebben - toen we er waren eind vorig jaar - van GBP 10.000, m.a.w. € 15.000![]()
![]()
25 feb 2007 15:32
Paul van Engelen schreef:Ger schreef:Rob, wat ik mis is de leverancier, de dealer.
Zoals Rob al schreef, is hij zo dom geweest om de auto zelf uit D. te halen, en ook nog van een particulier te kopen. Dommer kan eigenlijk niet![]()
25 feb 2007 15:33
Red Cabriolet schreef:
Rebuilt standard-capacity engine plus installation (exchange and with 12 month/12,000 mile waranty) GBP 6991.25 Dan is ook werkelijk alles wat ondeugdelijk is aan het blok vervangen door nieuw materiaal incl. Silsleeve conversie van de cylinderblokken.
"Goedkope" oplossing ter voorkomen van afbrekende cylinderwanden dus de Silsleeve conversie (ruilstukken) GBP 2203.13
Prijzen zijn wel uit april 2006
25 feb 2007 16:01
25 feb 2007 16:09
Anne 2.7 schreef:Mooi helder verhaal Rob, geen goede beurt voor PON en de AG.
...
Anne -hoortalleenietsvanPorschealsdeAPKafloopt- 2.7
25 feb 2007 16:10
25 feb 2007 16:26
25 feb 2007 16:41
Airhead schreef:
PON heeft mi. eigenlijk niets met deze zaak te maken. Het is geen NL/PON auto, zelfs niet in NL gekocht. Dat zij een coulance/korting van 15/20% aanbieden vind ik eigenlijk geen slecht bod.
25 feb 2007 17:03
25 feb 2007 18:26
25 feb 2007 19:00
25 feb 2007 19:34
25 feb 2007 19:51
Joost Houben schreef:buiten de cylinderinhoud
25 feb 2007 20:11
25 feb 2007 20:18
25 feb 2007 20:26
25 feb 2007 21:03
ppp 356 schreef:Waar stopt op een gegeven moment de garantieperiode? De meeste garantieperiodes bij wagens is in de meeste gevallen een combinatie km / tijd en 5jaar is natuurlijk niet niets.
25 feb 2007 21:07
25 feb 2007 21:10
25 feb 2007 21:13
ppp 356 schreef:Waar stopt op een gegeven moment de garantieperiode? De meeste garantieperiodes bij wagens is in de meeste gevallen een combinatie km / tijd en 5jaar is natuurlijk niet niets.
ppp 356 schreef:Wat de garantieverlenging betreft, dit doet Porsche nog netjes, je betaald hier een vast bedrag en daarmee is de kous af. Bij andere merken BMW, Mercedes, Audi enz. Kan je dit eigenlijk enkel bekomen als je een onderhoudscontract neemt.
John4S eerder schreef:Nu komt er een voorstel vanuit Pon/Wittebrug om de garantie te verlengen, welke nu na twee jaar (probleemloos) afloopt.
(...)
Voorwaarde is dat de huidige auto goed is en natuurlijk in onderhoud blijft bij de Porsche dealer, (maar dat is ie tuurlijk)
Zou natuurlijk ook een bindmiddel kunnen zijn van Pon(zou slim zijn).
25 feb 2007 21:21
25 feb 2007 21:28
25 feb 2007 21:45