25 feb 2007 21:51
Rob Herfst schreef:Telkens ook aangeboden om de 996 binnen 24 uur bij elke door hun gewenste dealer te laten neerzetten, zodat zij de 996 zelf zouden kunnen onderzoeken.
Daar had men echter geen interesse in.
25 feb 2007 21:54
25 feb 2007 21:57
911-lover schreef:Ik weet niet of het van enig nut kan zijn maar ik zal dit verhaal vertellen dat mijn ouders meegemaakt hebben .....
25 feb 2007 22:01
25 feb 2007 22:04
25 feb 2007 22:15
911-lover schreef:.. en je blijkbaar geblokt bent bij de naam Opel..
25 feb 2007 22:20
25 feb 2007 22:28
25 feb 2007 22:52
sir marco schreef:(Al zullen die types hier met hun oldtimers dit nu weer als een vast staand gegeven aannemen![]()
![]()
![]()
...
25 feb 2007 23:06
911-lover schreef:Dan begrijp ik die reactie echt niet.
25 feb 2007 23:12
ppp 356 schreef:Pon kan natuurlijk niet de garantie op zich nemen zonder akkoord van Porsche AG.
ppp 356 schreef:Rob zou eigenlijk eens moeten opzoek gaan naar een gelijkaardig geval, maar dan met een wagen die altijd in het Officiële net is gebleven. Ben vooral benieuwd of alles dan het zelfde verloopt.
Indien we zoiets zouden vinden, en dan tot de bevinding komen dat er wel een vergoeding werd uitgekeerd, vraag ik me af wat de reactie van Porsche zou zijn.
25 feb 2007 23:12
ppp 356 schreef:Rob zou eigenlijk eens moeten opzoek gaan naar een gelijkaardig geval, maar dan met een wagen die altijd in het Officiële net is gebleven. Ben vooral benieuwd of alles dan het zelfde verloopt.
Indien we zoiets zouden vinden, en dan tot de bevinding komen dat er wel een vergoeding werd uitgekeerd, vraag ik me af wat de reactie van Porsche zou zijn.
25 feb 2007 23:23
25 feb 2007 23:29
911-lover schreef:Idd niet , maar toen ik het postte had ik (zoals eerder vermeld) NIET alle reacties van forummers op Rob's probleem gelezen.
In jouw reactie op mijn post heb ik idd de link onder de oranje letters aangeklikt.
911-lover schreef:Doch ik blijf erbij dat ondanks dat het om een ander merk dan Porsche gaat het zéér nuttig en zéér ontopic is![]()
ppp 356 schreef:Rob zou eigenlijk eens moeten opzoek gaan naar een gelijkaardig geval, maar dan met een wagen die altijd in het Officiële net is gebleven. Ben vooral benieuwd of alles dan het zelfde verloopt.
Indien we zoiets zouden vinden, en dan tot de bevinding komen dat er wel een vergoeding werd uitgekeerd, vraag ik me af wat de reactie van Porsche zou zijn.
25 feb 2007 23:38
911-lover schreef:Doch ik blijf erbij dat ondanks dat het om een ander merk dan Porsche gaat het zéér nuttig en zéér ontopic is![]()
25 feb 2007 23:45
EriC4C schreef:In een topic van meerdere pagina's in het wilde weg reageren zonder eerst te lezen wat er al is geschreven.
EriC4C schreef:Uiteraard blijf jij daarbij en legt daarmee het verzoek gewoon naast je neer.
EriC4C schreef:Ehhhh wat jouw voorbeeld betreft ..... ik denk zomaar dat Paul het toch echt over een andere Porsche heeft.![]()
26 feb 2007 0:57
ppp 356 schreef:
Als fabrikant kan ik echter Porsche en Pon zeker volgen.
Waar stopt op een gegeven moment de garantieperiode? De meeste garantieperiodes bij wagens is in de meeste gevallen een combinatie km / tijd en 5jaar is natuurlijk niet niets.
26 feb 2007 1:03
26 feb 2007 3:45
Devils son schreef:Een motor die na 80.000 km / 5 jaar in de soep loopt vind ik niet de eigenschappen hebben die je mag verwachten. Ik denk dat een beetje navraag leert dat in de tijd waarin wij leven een motor toch wel 200K moet kunnen draaien zonder gebreken (maar zeker weten doe ik het niet, het betreft een sportwagen en met een Enzo hoef je geen 200K te verwachten voordat er stukken zijn..., dus voor hetzelfde geld is het oordeel dat 100K een redelijke verwachting is).
26 feb 2007 6:48
Devils son schreef:Indien de motor er significant vroegtijdig mee is opgehouden is het aan de producent om aan te tonen, althans aannemelijk maken, dat het gebrek te wijten is aan onoordeelkundig gebruik. Zeker nu er kennelijk veel vergelijkbare problemen zijn met deze motor (hetgeen een begin van bewijs is vanaf de kant van de consument).
26 feb 2007 9:15
Devils son schreef:horn schreef:
BMW is overigens net zo moeilijk - zitten nu in de onderzoeksperiode van mijn mini. Uitgangspunt van BMW is het volgende:
Als een auto ouder is dan een half jaar, kan het nooit een productiefout meer zijn. Die was er in het eerste half jaar dan zeker uitgekomen. Alles wat na een half jaar ontstaat is derhalve NOOIT een productiefout.
Jaja...
Met BMW vorige week een andere ervaring gehad. De 120d van mijn vriendin had last van handgrepen die af en toe niet goed terugsprongen aan de rechterzijde. Bij de beurt werden meteen alle handgrepen vervangen omdat het wel eens vaker voorkomt...
26 feb 2007 9:40
26 feb 2007 9:44
Strada schreef: En de 993 heeft mij inmiddels ook ongeveer een euro per km gekost aan onderhoud/reparatie.
26 feb 2007 9:48
ppp 356 schreef:Is de kans niet groot dat Porsche juist dit gaat aangrijpen dat de wagen niet oordeelkundig gebruikt (onderhouden ) is door het feit dat hij geen onderhoud heeft gehad bij een PC.
26 feb 2007 9:55