Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

29 aug 2004 23:10

Hé Marcel,
goed thuis gekomen.
D'r is er weer 1 besmet met het Porsche virus( van Sjonnie wisten we dat al een tijdje?)
Luuk( de Audi rijder op Zolder) gaat er nu werk van maken, hij twijfelt tussen een 964 en een 993.
Weer een liefhebber erbij. :lol:

30 aug 2004 6:39

RS-R schreef:En Harald,
valt best mee die NPC :lol:

12 september slalom, we'll see.... :wink:

30 aug 2004 9:33

Aha,

Ook ik ben weer thuis, en heb idd ook een lekker moppie gekar(t)d in Dld, echter weing van de omgeving gezien.
Af en toe die Yank :lol: :lol: die zijn ABS overuren heeft laten draaien, man man Allart je had aardig de gang erin zeg, we zaten in Dld niet in Daytona hoor.
Wellicht in een ander topic nodig, maar ik zag Allart een paar keer een stunt uithalen die je met een niet 4s met schade had moeten bekopen, die slaloms op top snelheid tussen die bloembakken wow.

Verder een top rit door een top gebied, en het mooiste is dat Luuk, die eigenlijk er altijd bij is, eindelijk serieus gaat denken :lol: , weer een Limbo in een Porsche.

Cu all in Lelystad de 12e, alleen schenken ze daar geen Grimbergen :twisted: , maar wel heerlijke beschuitstuiters, jeweetwel die uit een blik.

30 aug 2004 18:34

Oja, en nu natuurlijk de hamvraag: Hoe smaakt nou een broodje papegaai? :twisted: :wink: :lol:

30 aug 2004 18:38

Buffet was in orde.
Broodje papegaai helaas niet op het menu, en Louis ook niet gezien.
Wel bier gedronken, though. :lol:

31 aug 2004 10:38

Altijd even wennen dat je in Europa (nog) niet rechts mag inhalen :)
De 4S heeft idd een erg goede balans. Wellicht dat het PSS-9 onderstel ook nog wat helpt, want de electronica heeft bij het slamommen niet ingegrepen. Alleen eventjes toen de rechter rijstrook om onduidelijke redenen ophield. Maar ik kan me voorstellen dat een ouder model er wat meer moeite mee gehad zou hebben.
Ik vond het een mooie rit, en hoewel mijn vrouw al aardig kon koken, weet ze nu ook vrij goed te navigeren.

31 aug 2004 12:20

Allart schreef:Altijd even wennen dat je in Europa (nog) niet rechts mag inhalen :)

Jaja "Keep your lane" is hier niet echt gebruikelijk :lol: .

31 aug 2004 19:56

Allart schreef:........... en hoewel mijn vrouw al aardig kon koken, weet ze nu ook vrij goed te navigeren.

Afbeelding

31 okt 2004 1:55

ja lekker .. grimbergen proost. hik burp. :)
Plaats een reactie