06 maart 2007 22:27
06 maart 2007 22:53
rse schreef:VROEGER WAS ALLES BETER![]()
![]()
06 maart 2007 23:05
jampie schreef:Mag je met een Porsche dan niet dagelijks door het water rijden dan ?? Toch onzin. Het is wel zo dat de nieuwe Porsches minder betrouwbaar zijn geworden dan de oude.......maar dit is gewoon bij alle merken zo. Alles wordt volgens mij opzettelijk minder stevig gemaakt zodat ze achteraf nog even bij de klanten in hun zakken kunnen zitten. De economie moet draaien en het bedrijf moet winst maken; wat bij Porsche zeker het geval is.
Vind het eigenlijk gewoon schandalig dat ze niet gemakkelijker zijn in hun coulance regelingen (vooral dan bij de gevoelige IMS Lager motoren). Het is duidelijk een constructiefout, anders zouden er niet zoveel de geest geven !!!
Belachelijk dat ze niet soepeler zij als ze al zoveel winst maken !!
06 maart 2007 23:19
06 maart 2007 23:46
06 maart 2007 23:49
06 maart 2007 23:56
07 maart 2007 0:02
Jort schreef:En wat is er dan met die 40+% inflatie gebeurd?![]()
07 maart 2007 8:51
jampie schreef:Ben toch nooit een 996 blok 3.4 of 3.6 tegengekomen met 400.000 kms op de teller (misschien met 3 motoren tezamen) terwijl dit vroeger met de 3.0 uit de SC en de 3.2 carrera helemaal geen probleem was. Moet wel toegeven dat de huidige Porsches stukken beter rijden en nog beter gemaakt zijn voor alledaags gebruik.
Maar Porsche zou zijn naam beter hoog houden en idd. niet moeilijk doen over coulance regelingen. Dit past niet voor zo'n gerenomeerd merk dat de "betrouwbaarste" sportwagen bouwt.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb tot op heden nog geen probleem gehad met mijn Boxster S (3.2 blok), maar als ik de verhalen hoor.......
07 maart 2007 11:16
07 maart 2007 11:36
07 maart 2007 11:46
07 maart 2007 11:59
07 maart 2007 12:13
07 maart 2007 12:24
07 maart 2007 13:02
ppp 356 schreef:
Heb toch nog eens even naar het begin van het topic gegaan en nog even de mankementen gekeken, en misschien ben ik de enige, maar als dit alles is dat mijn wagen zou hebben aan defecten gedurende 80.000 km en dagdagelijks gebruik, ben ik tevreden.
Thermostaat, accu, olievulbuisje.
Het is niet omdat een wagen + € 100.000 kost dat deze niet stuk kan, prijs word ook nog door andere zaken bepaald dan enkel maar de materialen dat er gebruikt worden.
07 maart 2007 14:11
07 maart 2007 14:18
Denniz C2 schreef:Als ik een miele wasmachine koop, dan mag ik toch VERWACHTEN dat deze machine een betere kwaliteit heeft dan zijn 2 tot 3 keer goedkopere broertjes en zusjes? telt met auto's toch idem? Tuurlijk kan er altijd wat kapot gaan (en zeker door verkeerd gebruik) maar denk wel dat Porsche ingeleverd heeft in kwaliteit...... overige merken zijn wellicht "wat" betere auto's gaan leveren en wordt het verschil kleiner?
07 maart 2007 14:24
07 maart 2007 14:25
ppp 356 schreef:Als prijs de levensduur bepaald zou op de CGT levenslange garantie moeten zitten
07 maart 2007 15:17
Carrera4s schreef:Wat mij echter meer bezig houdt, is wat er nog in het verschiet is !
07 maart 2007 20:48
Carrera4s schreef:MIJN draadje![]()
Heb het eens nagezien :
thermostaat 300
accu 200
olievulbuis 160 (garage heeft een deel ten laste genomen)
bobines 600
Het is wat het is... voor mij geen drama in elk geval.
Wat mij echter meer bezig houdt, is wat er nog in het verschiet is !