Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
08 maart 2007 12:44
Dit is heel triest, je Porsche weg doen is alsof je afscheid neemt van een dierbare met het daarop volgende rouwproces. Als ik iets voor je kan betekenen in deze periode aarzel dan niet. Ook zijn er veel andere instanties met een hulplijn die je terzijde kunnen staan in de verwerking van je verdriet.
08 maart 2007 16:09
Marcel schreef:en wat ben je er nu mee opgeschoten.....geld op de bank??? dat is de meest waardeloze plek voor geld.....
Leuke opmerking tegen een bankier!
Maxfli kerel, jammer jammer....maar toch nog bedankt voor de lol en
de gezelligheid die we gehad hebben. Vooral tijdens ons uitje naar
Zuffenhausen vorig jaar
08 maart 2007 16:19
Gecondoleerd,jammer datíe weggaat.
Maar eenmaal op het forum geweest is er geen weg meer terug............
Tot over een paar jaar.........met een andere P
08 maart 2007 16:26
Afscheidnemen:
Welke fases moet je allemaal doorgaan? Volgens El Kubler Ross, Hoe ga je ermee om? Energie tegenover tijd. Een vervelende gebeurtenis: Crisis, opluchting, woede, ontkenning, teleurstelling, twijfel, acceptatie, onzekerheid. Hoe pak jij het aan? Door te sporten, campagne voeren, stilte, zorg dat je je goed voelt door erover te praten…. Onderaan zit het residu met depot de ziel. Doe aan een afscheidsritueel zoals het schrijven van een brief….of het plaatsen van een post op PF.
08 maart 2007 16:54
Wat een gezanik in feite... Ik zou zeggen : oogkleppen af en laat Maxfli maar lekker doen waar ie zin in heeft
08 maart 2007 17:11
Hééé,jij heet ook Jeroen??
08 maart 2007 17:19
0906-0909, en alles is weer binnen bereik
Of toch niet??
08 maart 2007 18:02
Gecondoleerd en er komt vast wel weer een andere.
08 maart 2007 19:21
Jammer. Maar ik kan er wel inkomen. Maak zelf ook wel eens dergelijke overwegingen, maar kan toch geen afstand doen. Ben bang dat ik spijt krijg en koop dan maar weer eens een goed exemplaar terug.
Veel succes.
08 maart 2007 19:37
Mhhh, kan wel respect hebben voor een man die kiest voor quality-time met z'n gezin.
Maar je 911 weg doen? Auuwww ... Maar éénmaal besmet met het P-virus, er komt er vast nog wel weer één, dat gat blíjft je tegemoet gapen!!!
08 maart 2007 20:06
horn schreef:en waar gaan 'we' dat gapende gat mee vullen?
... dat staat zo weer vol 
Lydia schreef:Maar éénmaal besmet met het P-virus, er komt er vast nog wel weer één ...
Ik ben ook benieuwd hoe lang Maxfli 't zonder (weemoedig gevoel voor) Porsche vol gaat houden
08 maart 2007 20:39
2.2VTEC schreef:911-lover schreef:Maar laat dit geen reden zijn om hier weg te blijven.
Er zijn er hier wel meerdere die geen Porsche meer hebben maar hier nog steeds rondhangen

idem, net zoals er hier rondhangen die nog steeds geen Porsche hebben

kan ik beamen ...
enkel Beetle en Golf V in ons bezit ...
je hebt er die afstand nemen van hun P.; anderen kijken uit naar de dag dat er een P. op hun oprit staat !!!
Grtz BB72
08 maart 2007 22:59
Spijtig om horen, en ook ik denk dat je ooit nog van gedachte gaat verandere maarja een mens moet prioriteiten stellen.
Maar wat ik me afvraag is (als ik zo vrijpostig mag zijn) of je ongeveer evenveel teruggekrege hebt dan je 2 jaar geleden betaald hebt? Aangezien je de wagen weer terug gebracht hebt van waar ie kwam...
08 maart 2007 23:25
Die zijn net een garagesale aan het houden omdat ze plaats willen hebben voor de P die ze van Maxlfi gekocht hebben
09 maart 2007 11:54
de auto staat weer bij Hette voor Euro 35.500,-
ben benieuwd wat het het verschil is ....
09 maart 2007 14:42
Veel sterkte.
En als je weer kriebels krijgt, je weet ons te vinden hè
09 maart 2007 17:49
Goed gedaan.
Spreek uit ervaring.
09 maart 2007 18:14
Wijs of niet....... Het zal vast (binnenkort?) wel weer gaan kriebelen. (spreek ook met wat ervaring....) Die lege plek in de garage gaat steeds meer opvallen, en dan op een dag kijk je weer eens rond en.........
R.
09 maart 2007 19:46
Inmiddels ook al 240 dagen zonder Porsche (vandaag niet meegeteld)

, ben het Molen eens dat het in het voorjaar wel begint te kriebelen en vind het leuk van Maxfli dat hij de memorable rit naar Zuffenhaussen weer naar boven haalt, was voor mij ook een vd hoogtepunten - succes met de leegte in de garge
23 maart 2007 22:57
Hey, zie dit topic nu pas. Maar we hadden al ge-pb-ed.
Ben benieuwd of je het volhoudt.
Zijn er nog steeds plannen om de lege garage op te vullen met een Morgan