Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
06 maart 2007 23:16
Leuk.
Zie ik ook weer eens wat van het noorden van het land.
07 maart 2007 1:45
Geen flauw idee
We moeten eerst maar eens zien hoeveel steden we willen aan doen, dit i.v.m. de tijd
Groet The Joyman
07 maart 2007 8:39
Belangrijkste bi het organiseren van dergelijke ritten is om snel een datum te prikken en je daarbij niet al te veel ann te trekken van wie wel en niet kan. Je kunt toch niet iedereen naar de zin maken, 50 auto's eigenlijk wel het maximum is om het een beetje leuk te houden en er altijd animo genoeg is. Dan kunnen jullie/jij lekker rustig aan de slag...
Wij (2x) doen graag mee...
07 maart 2007 22:11
Ik doe als het in het schema past ook mee, altijd leuk een thuis wedstrijd.
07 maart 2007 22:26
Als ik kan dan zijn we zeker van de partij, lijkt me geweldig.
07 maart 2007 23:22
in.

laat maar weten wanneer..!
08 maart 2007 0:04
Het animo is groot.
Nu de ijshoofden bekend zijn eerst maar eens bijeen komen om te wachten op “It giet oan”
08 maart 2007 1:59
Lijkt me erg leuk om het nu met de porsche te doen, heb het een jaar of 10 terug met de motor gedaan, was echt SUPER, dus laat die datum maar snel weten
09 maart 2007 20:12
maurice schreef:Het animo is groot.
Nu de ijshoofden bekend zijn eerst maar eens bijeen komen om te wachten op “It giet oan”

Het animo is inderdaad groot. Mooi zo. Dan kan het maar een mooi spectakel worden

.
Ik duim maar dat ik de 17e weer terug ben....
10 maart 2007 0:20
ja lijktme leuk ik kom ook als ik kan!
hey marcel leuke foto nog van toen in de kou ik sta op links in de pic!
vraag ik gelijk of pablo ook mee komt met z,n bolide
greezz mike
10 maart 2007 21:14
Goed plan!
Indien er nog uitbreiding van het aantal ijshoofden noodzakelijik is dan stel ik me beschikbaar.
12 maart 2007 23:07
Onze eerst Rayon Meeting is zaterdag al, dus dan hopen we al wat meer info voor jullie te hebben
The Joyman.
12 maart 2007 23:21
Oh ja????
Ik dacht dat we de 24e hadden afgesproken
Ik denk dat we hier nog niet klaar zijn voor Zaterdag....
Het animo blijft stijgen... Mooi zo, Nu maar snel vergaderen, een datum prikken en intekenlijst maken.
13 maart 2007 15:11
Yep, sorry voor de verwaring
Onze meeting is uiteraard op zaterdag 24 maart
The Joyman.
13 maart 2007 22:09
Joyman schreef:Even een poll om te kunnen zien als er animo is om een mooie tourrit in het noorden te rijden.
Graag jullie mening over wie daar wel wat voor voelt
En eventuele NOORDELIJKE ijshoofden die nog goede ideeen hebben of als er genoeg animo voor is mee willen helpen kunnen zich uiteraard ook melden.
Dan kunnen we als er wat animo voor is een IJSHOOFDEN vergaardering inlassen om eens het één en ander te overleggen.
Ik hoor graag van jullie.
:

Ik heb er zin an. Dit forum is nieuw voor mij, ik weet ook nog niet goed hoe berichten werken, dus ik moet nog even leren. Tot ziens in de Friese elfsteden, wanneer ook alweer ?
13 maart 2007 22:17
Arie,
De berichten gaan hier net zo gemakkelijk als op het prikbord
Datum is nog niet bekend.
Joyman schreef:Onze meeting is uiteraard op zaterdag 24 maart

The Joyman.
Gelukkig maar
14 maart 2007 0:24
Die .. eh .. bijeenkomst van de rayonhoofden . is dat een onderonsje..of eventuel ook toegankelijk voor andere ( friesche ) Porsche rijders .. ben een beetje nieuwsgierig geworden nu ..
14 maart 2007 5:49
Pb'tje naar :
Klikkerdeklik --> Het hoofd Ijshoofd
Meer zielen meer vreugde...
14 maart 2007 8:47
Arie 911 schreef:Ik heb er zin an. Dit forum is nieuw voor mij, ik weet ook nog niet goed hoe berichten werken, dus ik moet nog even leren. Tot ziens in de Friese elfsteden, wanneer ook alweer ?
Wie zegt dat die oude gebakjes ook mee mogen doen?
Moi Arie
15 maart 2007 12:31
reinder schreef:Die .. eh .. bijeenkomst van de rayonhoofden . is dat een onderonsje..of eventuel ook toegankelijk voor andere ( friesche ) Porsche rijders .. ben een beetje nieuwsgierig geworden nu ..
Reinder je hebt een PB
The Joyman.
15 maart 2007 14:22
Geweldig hè het weer wordt steeds mooier en warmer en wij gaan een elfstedentocht organiseren
15 maart 2007 20:00
Joyman schreef:Marcel schreef:vind wel leuk maar is al eens eerder georganisserd geweest op Porscheforum. Was trouwens hele leuke rit en avond....
Ja maar die was van de N.P.C. , dus het kan zijn dat er mensen niet Lid waren en dus niet mee konden
Die nu juist heel graag mee willen
The Joyman.
Volgens mij ook eentje door Erwin!
16 maart 2007 19:36
Lijkt me leuk.
Als we op de datum kunnen dan zijn wij erbij
2 personen