Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

11 maart 2007 20:15

Lydia schreef:D.D., volgens mij is jouw meisje toch ook niet mis???

Niets mis mee..... 8)

13 maart 2007 17:38

D.D. schreef:
Lydia schreef:Jullie willen niet weten wat voor opmerkingen je als alleenstaande moeder krijgt.

Een mooie vrouw, met en mooie auto, een P nog wel...en dan alleenstaand..?

.....onbegrijpelijk...... :shock:

Er zijn mannen die niet van "dit soort" vrouwen houden ...

13 maart 2007 19:01

Och :?:

13 maart 2007 21:48

gaan we nou forumbreed topics met dit gezeur vullen? :roll:
sorry hoor, maar al die man-vrouw-alleen-mars-venus-de-mijne-heeft-een-duurdere-borstvergroting-oneliners in één topic vind ik nog tot daar aan toe, maar als nu ook al dit topic daarvoor gebruikt wordt...

vriendelijk verzoek om ofwel dit topic te blijven gebruiken of msn aan te schaffen.

:salut:

13 maart 2007 22:11

Op zich is dit wel een interessant topic. Ik vraag mezelf ook geregeld af of e.e.a. wel verantwoord is.

Zo rij ik dagelijks heen-en-weer tussen Nijkerk en Amsterdam in een 205 XS (let op: met toerenteller 8) ) uit 1990 waarvan de 2e en de 4e versnelling kapot zijn, ik door de passasagiers-deur naar binnen moet, bij regen natte voeten heb (kranten!), en kosten mee maak. Dit om als hobby af en toe een Porsche te kunnen rijden.

Nu heb ik het idiote plan opgevat om mijn (overigens goede) 968 cabrio tzt. te vervangen door een 3.2 of een 964. Alleen omdat ik weer iets anders wil. Om een goed exemplaar te bemachtigen moet ik diep in de buidel tasten, en heb ik een auto van 1986-1991 of zo.

Is dit verantwoord, of gewoon dom? Heel rijk ben ik niet, anders had er wel een 997 voor de deur gestaan, maar dat zullen jullie onderhand begrijpen.

Moet ik euro 10.000,- extra uitgeven voor een oudere Porsche 911, of het merk de rug toekeren en voor dat geld een nieuwere TT Roadster, Alfa Spider V6, BMW Z3 2.8 oid. aanschaffen?

Zal ik proberen nog jaren de 968 te houden?

Of er helemaal mee ophouden en een sociaal en maatschappelijk verantwoorde Volvo V70 kopen en een tevreden rijder proberen te zijn die wat centjes overhoudt (bijv. voor de tuin, nieuwe badkamer of keuken, romantisch reisje etc.)?

Ik vrees het ergste... :wink:
Laatst bijgewerkt door Retep op 14 maart 2007 0:16, in totaal 1 keer bewerkt.

13 maart 2007 22:13

De 3.2 natuurlijk!.. :D .

13 maart 2007 22:33

je hart volgen.

14 maart 2007 1:09

in sommige gevallen helpt "je verstand volgen" overigens ook hoor :roll:

14 maart 2007 8:10

is waar. maar wel veel saaier... :lol:

14 maart 2007 9:37

Altijd moeilijk zo'n beslissing, maar als je het zou doen, ging ik voor de 3.2 cabrio, heb je ook geen waarde vermindering meer. En heb je ook gelijk de sterkste Porsche motor. :wink:

14 maart 2007 10:22

Doe die brakke Peugeot er uit en ga lekker met de trein naar je werk. :idea: :wink:

14 maart 2007 10:31

Volg je hart en gebruik daarbij je verstand! :wink:

Ben gisteren overigens weer eens langs Theo Janssen geweest en was toch wel erg gecharmeerd van wat 993 Targa's die daar stonden.
Maja, wat cabrio Wim ook al schreef, als je een goede 3.2 (Cabrio) hebt dan schrijf je daar ook niet zoveel meer op af en op een 993 Targa van dik 50.000 euri weet ik het nog zo niet.

14 maart 2007 20:52

ik wel. daar schrijf je de komende 5 jaar toch nog een milletje of 20 op af. tenzij je hem over 5 jaar inruilt bij TJ. dan schrijf je 15 mille af... :lol:
Plaats een reactie