Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
16 maart 2007 15:48
Idd. Ze zijn dom. We zijn het eens Eric
16 maart 2007 15:51
Hoe zegt die trainer uit Alkmaar het ook alweer: "zijn wij nu zo dom of zijn zij nu zo slim....".
Of was het anders.
Er zijn ook heel zwaar gesponserde teams die bulken van het geld en ieder jaar zeggen dat ze voor overwinningen gaan en het steeds niet waarmaken (Honda en Toyota).
Vind het wel wat hebben, met een (voor F1 begrippen beperkt budget) voor verrassingen zorgen of in elk geval positief opvallen.
16 maart 2007 18:25
marknineoneone schreef:Wat mij een beetje steekt is dat ING met "onze" Oranje Hollandse leeuw
op een Renault prijkt i.p.v een Spyker.
wat mij is verteld (door iemand van de ING) dat ze juist niet voor een NL team hebben gekozen om en meer internationale uitstraling te krijgen
16 maart 2007 22:09
Ja, dat zal ook wel maar daarom vind ik het toch jammer.
Het is niet zomaar een bedrijfslogo dat ING voert maar wel ff een oranje
nederlandse leeuw. Voor mijn gevoel hoort dat ding dan ook op een
nederlandse auto. Als ze een beetje karakter hadden dan....
17 maart 2007 0:25
Een paar jaar geleden had je een redelijke strijd tss Jordan en Minardi waar Jordan zeer vaak de betere was. Dit gevecht voor de laatste 4 plaatsen zal nu beslecht worden tussen Spyker en Super Aguri...ik krijg de indruk dat sommigen Spyker zien vechten met Toyota en Red Bull...onderschatten moet je niet, maar overschatten ook zeker niet...
Of ING bij Renault goed zit? Alleszins beter dan bij Spyker...weet alleen niet wat Renault gaat betekenen dit jaar. Zou er niet van staan te kijken als zij de positie gaan innemen die BMW vorig jaar had. Of misschien iets realistischer...Ferrari, Mercedes gevolgd door BMW en Renault.
18 maart 2007 4:30
Zat je niet een beetje te vroeg klaar
Maar inmiddels hier wakker en lekker aan de koffie.
Laat maar komen die race
18 maart 2007 4:59
Gerhard schreef:Zat je niet een beetje te vroeg klaar
Maar inmiddels hier wakker en lekker aan de koffie.
Laat maar komen die race
Ik zal deze iet kunnen volgen.
Dadelijk (5.00u) nog even een onverwacht ritje naar Duitsland.
Ik hoop op tijd terug te zijn voor de Mini Limburg meeting
18 maart 2007 10:29
Heb ook gekeken, ben net wakker en zal verder niks verklappen voor de mensen die deze middag kijken
18 maart 2007 11:00
Ik zal 1 ding verklappen:
Je wordt echt helemaal niet goed van de reclame om de 10 minuten
18 maart 2007 11:11
Ja, fijn die F1 weer terug bij RTL
18 maart 2007 11:13
Op Canvas/Sporza kijken voor de Belgische kijkers hier. Geen reclame tussendoor.
18 maart 2007 11:15
Klopt, was voorheen zonder, maar hebben wat geleerd van de Duitse TV, RTL laat nu ook zo,n live blok staan. Het is niet alles maar ja, zijn commerciele zenders hé.
18 maart 2007 11:22
outletvalve schreef:Op Canvas/Sporza

Heb hier de TV gids voor mij liggen van BRT1 en Canvas, maar staat niks vermeld over F1 ook niet deze middag > enige vermelding is 14.00 / 18.00
Sporza <, Maar geen uitleg
Is het zo dat Sporza weer alle F1 wedstrijden uitzend, weet ik dat voor de volgende.
18 maart 2007 17:32
Ik heb het een beetje opd e radio gevolgd in de wagen.
Waarom stuurde de Spyker eigenlijk in de elfde ronde zijn wagen "binnen" voor een bandenwissel
18 maart 2007 18:48
De goede "oude" tijd van de BBC met Murray Walker... Dat was geen straf om naar te kijken en te luisteren als RTL weer eens de verplichte reclamemeuk uitzond.
18 maart 2007 19:01
vannacht ook voor opgestaan. wel veel moeite moeten doen om pas na de finish weer in slaap te vallen.
18 maart 2007 19:19
Het was niet een superspannende race, maar toch de moeite waard om vroeg voor op te staan. Mijn favoriet Lewis Hamilton heeft het supergoed gedaan. Deze jongen gaat dit seizoen nog zijn 1e GP winnen
Albers (en Spyker) was erg jammer dit weekend. Ik ben bang dat dit met de B-spec auto ook niet zo 1,2,3 goed gaat komen... Het gaat een mooi seizoen worden verder
19 maart 2007 0:15
hamilton heeft mij ook positief verrast, lijkt me een aanwinst. ben benieuwd.
19 maart 2007 9:39
Ja Hamilton deed het zeker goed. Het is toch een prestatie als je een 2 voudig wereldkampioen het grootste deel van de race achter je houdt terwijl die in dezelfde wagen rijdt
Verder bevalt het me ook wel dat ze allemaal met hetzelfde rubber rijden want mennn wat lag het dicht bij elkaar in de kwalificatie
19 maart 2007 10:13
Ik zal mijn Honda F1 voorspellingen maar snel terug intrekken zeker (en stilletjes afdruipen ...)
19 maart 2007 19:41
Ik ben inderdaad ook erg benieuwd hoe dat verder gaat met Lewis Hamilton dit seizoen..

Er zijn weinig "rookies" die zo'n entree maken.. (moet je natuurlijk ook wel een goeie wagen voor hebben..).
Vrij opvallend ook dat de Super Aguri's voor de Honda's reden..

Sutil deed het ook niet slecht in de niet al te snelle Spyker..
19 maart 2007 20:13
Sutil was in 2005 teamgenoot van Lewis Hamilton in de F3 bij ASM en hij was de enige die hem nog enigszins kon bijhouden; Albers gaat er nog een hele kluif aan hebben
19 maart 2007 20:28
Jacques Villeneuve werd volgens mij als rookie 2e en het jaar erna wereldkampioen... Mooi doel voor Hamilton
@ BJ: Gaat Christijan een kluif aan Sutil hebben of aan Hamilton? Ik neem aan dat je bedoelt aan Sutil, want Albers wordt door Hamilton met een koekje en slappe thee voor het ontbijt genuttigd, ben ik bang...
@ S2 - ik blijf toch Jenson Button fan
Laatst bijgewerkt door
horn op 19 maart 2007 20:30, in totaal 1 keer bewerkt.