Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
14 maart 2007 22:13
MarcM964C4 schreef:De Geus schreef: BTW:outletvalve:
Moet ik nou door Kanne rijden om je op te pikken of kom je door Wolder?
en wacht ik op jouw bij de grens?
u roept wij draaien.........
laat maar wat horen...........tot

zondag in ieder geval

heren heren, zoals jullie weten, woon ik in het pitoreske vroenhoven, zou ik kunnen aansluiten samen met luc?

Laat ff wat weten, best waarschijnlijk over Kanne en Biesland?

Rijd naar Maasmechelen en kom met ons mee
15 maart 2007 14:56
OOk de kortste omweg via maasmechelen naar epen,maar wel een leuk stuk rijden
15 maart 2007 17:59
De Geus schreef:OOk de kortste omweg via maasmechelen naar epen,maar wel een leuk stuk rijden

das ook weer waar

Zeg heer Geus laat je wat weten
15 maart 2007 20:06
Wij komen ook naar/via Maasmechelen, ligt toch zowat op de route
Word mooi treintje richting Epen..........
16 maart 2007 8:40
is goed Marc,zal luc wel wat laten weten........dan kump dat goot he
16 maart 2007 19:57
Het is niet 100% zeker dat ik er bij ben omdat mijn 911 misschien niet tijdig in orde geraakt ( Koudstartprobleem ivm. luchtschuif) Hopelijk krijgt Speedservice het onderdeel morgen nog binnen.
Ik stuur zondag een sms nr pvanheusen als ik er niet bij kan zijn!
Groeten,
Ward
16 maart 2007 22:50
Ok Ward laat maar ff iets weten...
Op wie wachten we allemaal zondag om 11.30u bij t Meubelhof in Maasmechelen ?
17 maart 2007 0:12
Op mij in elk geval
En ik meen URL , De Geus, MetalGreen911SC, Luke en Marc964C4
17 maart 2007 20:48
Ok,
heren, dames
Maasmechelen is een beetje uit de richting voor mij, ik zie jullie morgen rond 12.00 in Hotel Krijtland. Er zijn daar een aantal tafels gereserveerd voor ons in het café/veranda.
Tot morgen.
17 maart 2007 22:14
zal kijken of ik naar het meubelhof kom,mocht het zijn dan bel ik wel ff anders zien jullie me gewoon in epen
Bel je morgen luke......
18 maart 2007 2:03
Vanheusdenp@hotmail.com schreef:Ok Ward laat maar ff iets weten...
Op wie wachten we allemaal zondag om 11.30u bij t Meubelhof in Maasmechelen ?
Jullie gaan het zonder mij moeten doen, problemen met de warmloopregelaar zijn nog niet verholpen. Ik dacht dat ik zo wel zou kunnen rijden maar aangezien het koud en vochtig weer wordt ga ik dan veel problemen hebben...
Maandag komt het onderdeel binnen bij Speedservice en zal ik nu dus jammer genoeg moeten afhaken
Veel plezier en goed weer gewenst! Hopelijk kunnen we het eens over doen!
18 maart 2007 5:24
Ik hoop straks tijdig terug te zijn.
Er is iets onverwachts tussen gekomen , maar ik heb het zo kunnen regelen dat ik straks om 8u ipv om 12u achter Dortmund moet zijn.
Daar gaat mijn nachtje, binnen een half uurtje zit ik al in de wagen.
Ben ik er niet op het afgesproken uur vertrekken jullie maar zonder me, want dan haal ik het niet
18 maart 2007 10:17

ik kan er helaas niet bij zijn, er is gisteren nog iets tussen gekomen, mijn excuses
18 maart 2007 10:55
Niet zo'n fijn weer maar we komen toch (via maasmechelen).
Tot straks
18 maart 2007 11:26
heren; heb wel getwijfeld, maar ik meld me af; het regent dat het giet hier in Venlo.
...en volgens buienradar.nl heb ik nog een uurtje autobaan in de stromende regen voor de boeg alvorens in Epen te arriveren.
Volgende keer beter (weer!)
18 maart 2007 11:40
Nou ziet er volgens mij niet zo heel slecht uit. Volgens de voorspelling wordt het droger vanmiddag.
Tot zo.
18 maart 2007 11:48
tot dadelijk
18 maart 2007 17:29
Ik was door het leuke weer 2 uurtjes later thuis dan gepland (12.45u) en was stikkapot.
In dit rotweer met hevige rukwinden en regenbuien dat je nog minder ziet dan in de mist is het niet leuk rijden met een trailer achter de wagen die door de aquaplanning elk moment opnieuw begint te zwemmen.
Ik ben zelfs even 20 miuten gestopt op een parkeerplaats daar het niet te doen was)
Ik zag het niet meer zitten nog achterna te komen naar Epen voor een koffietje (die ik hier bij thuiskomst al met liters gedronken heb)
18 maart 2007 18:39
Zo weer thuis na een geslaagde (mini) meeting
6 Porsche's, 10 mannen en vrouwen en een (draai)Orgel en je hebt een perfecte meeting
jammer dat je er niet bij kon zijn Koen!
Laatst bijgewerkt door
outletvalve op 19 maart 2007 15:08, in totaal 1 keer bewerkt.
18 maart 2007 19:25
Goed geregeld 'Outletvalve'
mooi ritje en gezellige middag.
Doen we nog eens!
p.s.
Wie heeft er nog een euro voor het orgel
Laatst bijgewerkt door
MetalGreen911SC op 19 maart 2007 16:42, in totaal 1 keer bewerkt.
19 maart 2007 16:28
Ziet er leuk uit!! Word tijd dat de A73 afkomt, dan is het voor de mensen uit N. Limburg een stuk makkelijker en sneller om naar het zuiden te rijden.
19 maart 2007 17:51
Daar zit ik ook op te wachten.
Zal ook een stuk makkelijker zijn voor mijn wekelijkse tochtje richting Duitsland
19 maart 2007 19:58
Uitstekend geregeld Guy!
Was heel erg gezellig, leuke groep mensen. Volgende keer ben ik weer van de partij.
Groet,
Patrick
20 maart 2007 10:38
Guy, ook van Belsje zijde alleen maar lof. Fijn geregeld, lekkere vlaai...en de afwezigen hebben alweer ongelijk !
Moeten we zeker nog eens overdoen !
Groetjes,
Philippe