18 maart 2007 4:26
barolo schreef: Misschien een import uit Duitsland. Dan moet jij er nog 3K voor BPM bijtellen ennuh ja het is niet echt de goedkoopste hobby......
shaggy schreef:mag ik vragen wat de 911 kost bij timmerman? staat niet op zijn site
18 maart 2007 5:01
Niels 9?? schreef:Overigens ga ik volgende week wel bij dat bedrijf kijken aangezien ze ook nog een 968CS hebben staan![]()
19 maart 2007 4:38
19 maart 2007 9:11
19 maart 2007 11:14
19 maart 2007 11:16
Niels 9?? schreef:Nog bekende punten waarop ik moet letten en is zo'n ding nog enigzins een beetje comfortabel Koen? Of is het gewoon plankhard en echt een hardcore circuitmonster?
19 maart 2007 11:54
Article PORSCHE 968 CLUBSPORT 3.0L 1995 130000KM BLUE
19 maart 2007 17:17
911-lover schreef:@Barolo : Er staat echt wel 130.000km in de ad hoorArticle PORSCHE 968 CLUBSPORT 3.0L 1995 130000KM BLUE
19 maart 2007 20:40
barolo schreef: ALs je straks voor een TT of Z3 kiest, dan zal je altijd het gevoel houden, heb ik niet de verkeerde gekozen![]()
![]()
Bert986 schreef: Succes verder met je zoektocht en uh dat probleem van je vrouw ken ik, de mijne heeft ongeveer het zelfde die is voor een paar jaar terug van de snelweg geduwd en over de kop in de sloot terecht gekomen dus daar moet je wel een beetje rekening mee houden.
911-lover schreef:Kleur , Airbags , schuifdak , achterruitenwisser , electrische ramen , ...
Allemaal dingen die normaal een 968CS niet heeft.
Als je een 968CS neemt kijk ook of deze het M030 pakket heeft. Deze ophanging is echt een droom.
20 maart 2007 14:11
22 maart 2007 21:51
23 maart 2007 14:55
Niels 9?? schreef:Koen het chassis nummer is WPOZZZ96ZR58153XX. Laatste 2 xx zijn ook cijfers maar om zomaar zonder toestemming chassisnummers op het internet te gooien vind ik ook zowat![]()
24 maart 2007 0:15
24 maart 2007 0:19