Zo, net thuis
Allereerst bedankt stephan, top geregeld jongen en niet alleen het circuitrijden maar ook daarna. Niet alleen heerlijk kunnen sturen

maar ook nog eens met een leuke groep uit eten geweest.
Moet wel zeggen dat ik vannacht (in bed) nog een paar bochten herhaald heb. Met name in de laatste ronde het einde van het snelle stuk voor de audi S-bocht
Beetje te overmoedig, grooooooote rookwolk

en hop rechtdoor de grindbak in. In een flits dacht ik aan de opmerking van Dillon: "Als je dan toch in een grindbak komt, stuur en dan recht in". G*dskolere was is zo'n bak diep zeg

.Hier was ik toch wel blij met mijn c4, gas erop, doorploegen in zijn 2 en hop aan de andere kant er weer uit. Had volgens mij wel een kuub grind opgeschept.
Conclusie achteraf: Heb toch genoten van dit moment, was een leermoment (beter hier als op de openbare weg) en heb dus inmiddels de grens, voor wat betreft het aanremmen, meegemaakt.
Helaas voor de video Leo heb jij deze actie gemist. Ik weet overigens niet of ik dat nou wel zo erg vind

De driftactie daarentegen.
Nou ik ga zo eerst maar eens even de kiezeltjes eruit peuteren en nog een beetje nagenieten.
Edit: Zo inmiddels wat kiezels verwijderd (zaten op de gekste plaatsen) en even de banden gecontroleerd. Trilde gisteren op weg naar huis wat in het stuur en bij een bocht naar links, dus druk op het rechterwiel, voelde ik wat ongelijkmatigheid in de band. Nou ik snap inmiddels waarom. Een gedeelte van de rechter voorband is bijna vierkant

Denk zomaar een mm. of 3 a 4 extra eraf, verklaart ook wel de grote rookwolk. Kan je misschien uit concluderen dat ABS voor dat wiel niet helemaal gefunctioneerd heeft. Volgende week krijgt de P een grote beurt, gelijk maar eens laten nakijken.
Laatst bijgewerkt door
ruud964 op 23 maart 2007 10:33, in totaal 1 keer bewerkt.