Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

22 maart 2007 18:49

Devils son schreef:
Carrera4s schreef:
Maar eerst en vooral : quanta costa, die IWC's ?

Een tipje van de sluier:

If you gotta ask... :wink:

... you ain't got it. Tja, dat was wel al duidelijk dacht ik :wink:

+6000, dat zie ik me niet spenderen aan een horloge :o , laat ons zeggen hoogstens 2500

Dit vind ik ook mooi :

Afbeelding

22 maart 2007 18:56

....gotta ask, can't afford it...

22 maart 2007 19:19

Mwah, een bijzonder horloge voor een bijzondere gelegenheid moet kunnen.
Ik vind die iwc Portugieser ook bloedmooi, alleen zou ik het kalenderke missen denk ik. Daarenboven vond ik em nogal dik.
We blijven doorsparen....

22 maart 2007 20:10

wolf schreef:6K+ in staal. en iedereen loopt ermee :twisted:

Allemaal plebs met zo'n klokje...

:wink:

22 maart 2007 20:16

limited edition 8K

Afbeelding

Rattrapante gebruikt (nieuw bijna niet meer te vinden, worden al anderhalf jaar niet meer nieuw verkocht) hier 5500 euri (niet echt duur...)

Afbeelding

Die jij mooi vindt, de Portugieser Chrono-Automatic Edition Laureus Sport for Good Foundation Limited 2000 st edition, was bij William Wien te koop voor net geen 5. Is nu verkocht.

Afbeelding

Kende die zaak niet, prijzen zijn scherp.

22 maart 2007 20:20

Afbeelding

Een 'gewone' IWC Portugieser kan je nieuw voor rond de 5K vinden. Maar ja, zoals HenkC2C al terecht zegt, alleen plebs loopt met 3 knopjes... :twisted: :lol:

22 maart 2007 20:34

Het zijn mooie horloges, maar ik vind dat teveel mensen dat vinden...

22 maart 2007 20:36

Ik vind dit een heel fraai en tóch betaalbaar horloge met een super uurwerk, mooi afgewerkt en een handige slide rule.

Afbeelding

Kost 'slechts' zo'n 800 euro en dan heb je een horloge met een gemodificeerd Valjoux 7750 automatisch uurwerk met chronograaf-complicatie en datum-aanduiding.

22 maart 2007 20:41

te druk. merk?

22 maart 2007 20:52

Ze hebben ook ´simpelere´ uitvoeringen (minder druk):

Afbeelding

Toch wel chique, vind ik...

Deze is niet mijn smaak, net als die 13-in-een-dozijn IWC'tjes :twisted:

22 maart 2007 21:06

Die laatste vind ik wel wat hebben, maar kunnen ze dat niet wat dunner maken, 1,5 cm dik vind ik tamelijk richting "wekker" gaan :mrgreen:

22 maart 2007 21:07

Ik hou juist wel van een horloge met wat body. Voor jou is de Calatrava gemaakt.

22 maart 2007 21:25

mijn vader is juwlier en hij had laatst een breitling navitimer montbrillant voor een klant en dat vind ik een heel mooi horloge.

Afbeelding

kost geloof ik iets van 9000 euro

22 maart 2007 21:53

horn schreef: Een 'gewone' IWC Portugieser kan je nieuw voor rond de 5K vinden. Maar ja, zoals HenkC2C al terecht zegt, alleen plebs loopt met 3 knopjes... :twisted: :lol:

En bedankt!

Henk-met3knopjes-C2C :wink:

22 maart 2007 21:54

staat goed bij ook een blonde vrouw met grote borsten, niet noodzakelijkerwijs echt. :mrgreen:

22 maart 2007 23:50

lagel schreef:mijn vader is juwlier en hij had laatst een breitling navitimer montbrillant voor een klant en dat vind ik een heel mooi horloge.

Afbeelding

kost geloof ik iets van 9000 euro

dit vind ik nou echt een kermis klok (hoop dat ik niemand beledig)...

22 maart 2007 23:59

bezig met een dresswatch, kanshebbers zijn een IWC portofino, een Vacheron Constantin en een Patek... ik houd jullie op de hoogte :wink:

23 maart 2007 0:02

Verdorie, hier passeren soms bedragen waarbij bij een beetje doorsparen een Porsche kan gekocht worden :D

Gelieve dat de liefhebbers nu stoppen met lezen...

Ik doe het met een Festina om de arm...een goedkoop merk, doch in mijn ogen een mooi horloge ( zolang de eigenaar maar tevreden is :D ). Heb er trouwens een paar van...kwestie dat je eens kan wisselen...vind ik al een luxe :D

23 maart 2007 0:08

gantor schreef:Verdorie, hier passeren soms bedragen waarbij bij een beetje doorsparen een Porsche kan gekocht worden :D

ach... er is meer dan alleen Porsche en een leuk klokkie toch?

23 maart 2007 1:25

Klopt,Marco.

Zou Gusto zeggen. :wink:

23 maart 2007 10:48

inderdaad Bogart :wink:

23 maart 2007 15:47

Kapitale dingen....ben ik niet nut, heb een Pulsarretje van ongeveer 200 :roll: , gaat bij mij met geluk 3 jaar mee. Ben niet voorzichtig met horloges en doe ze ook nooit af.

Moet wel zeggen dat een aantal van die horloges afgebeeld hier wel super strak zijn, maar denk niet dat ze bij mij langer meegaan dan mijn ultralichte titanium immer op tijdlopende pulsarretje. :twisted:

23 maart 2007 15:49

Het is maar waar je je geld aan uit wil geven. De een kickt op een duur horloge, de andere vindt een schilderij van Armando oid helemaal fantastisch en geeft daar EUR30.000,- aan uit.

23 maart 2007 16:02

Zoals volgens mij al vaker opgemerkt: Vele auto's brengen je véél goedkoper van A naar B dan een Porsche ..... en vele goedkope horloge's geven ook (wel altijd) de juiste tijd aan. Zoals met zoveel dingen is het een kwestie van persoonlijke voorkeur en budget dus. :wink:

23 maart 2007 16:36

Carrera4s schreef:+6000, dat zie ik me niet spenderen aan een horloge :o , laat ons zeggen hoogstens 2500
Dan wordt het dus een Monaco.... :wink:
Gesloten onderwerp