23 maart 2007 18:51
23 maart 2007 19:02
23 maart 2007 19:22
23 maart 2007 19:54
23 maart 2007 19:54
marknineoneone schreef:Hoe vond je die heupen van de serveerster in de schotse bistro vorig jaar? (sorry, moest ff zwaar off topic en aangezien hier toch geen dames meer meelezen kan het wel vlgs mij )
23 maart 2007 20:00
911-lover schreef:Even KORT reageren op alle posts sinds mijn laatste bezoek.
911-lover schreef:Er worden een paar dingen iets anders bekeken dan dat ze zijn al heb ik het goed uitgelegd.
Ik ga hier niet alles quoten en in detail aantonen van het hoe en waarom.
Dat heb ik al eens gedaan en dat draadje was zeer vlug weg.
Ik kan enkelzeggen dat dit geen ondoordachte spontane actie was aan de hand van één post die me niet aanstond , maar van een heel gebeuren dat al bijna 2 jaar duurt en nog steeds geleid door dezelfde persoon (die zich btw en zoals ik verwacht en gemeld had zich hier nog steeds niet heeft ingemend zoals ettelijke maanden geleden) die wel zonder dat iedereen het meekrijgt alles behalve vriendelijke of goedgemeende PB's stuurt maar tegenover de openbaarheid een schoon gezicht wil houden.
Ik zal het kort samenvatten. Een grapje moet kunnen , 2 ook en 5 ook . Als dezelfde grapjes van dezelfde perso(o)n(en) tegen dezelfde persoon (die door de poster echt niet meer grappig bedoeld zijn) jaren aanhouden praat men niet meer van grappen maar van pesten . Iedereen kent dit wel van andere situaties (school , werk , ja zelfs familie ,verenigingen , ... ) .Dan kan het iemand na een hele tijd (in mijn geval bijna 2 jaar) te veel worden. En dat ik er dan niet van kan slapen is met mijn ingesteldheid normaal.
Daar ik een emotioneel en behoorlijk sociaal ge-engageerd mens ben gaat mij dat wel aan . Temeer daar dit forum me WEL aan het hart ligt en ik niet wegblijf (lees vlucht) voor deze acties van (een) enkeling(en) .
Wat jullie op het forum lezen is echt het topje, de PB's die ik veelvuldig krijg verduidelijken meer . Als er berichten komen van oa ; je bent hier niet meer gewenst , je moet niet hetzelfde respect verwachten als iemand die hier langer op het forum zit dan jij , de meesten willen dat je hier wegblijft , doe niet zo kinderachtig , ... dan is dit zeer zeker persoonlijk en kwetsend bedoeld.
Dit zorgt natuurlijk voor de reden dat het na bijna 2 jaar teveelwerd.
Ik vraag enkel dat er gestopt wordt met die (nu hard ontkende) viserende reacties pal na een post van mij .
Hier wordt alles ineens banaal voorgesteld en dat de reactie te heftig is, maar geloof me , dat is het niet.
Als hetmet de betreffende perso(o)n(en) niet zo kan geregeld worden (via PB of gesprek) en die acties op het forum en aansluitende PB's moet ik wel openbaar reageren. Welke keuze had ik anders?
WegblijvenSorry , losers vluchten voor problemen/discussies , ik niet.
En ik herhaal het nog maar eens , dit is een zeer goed en gezellig foorumwaarbij ik al zeer vele mensen heb leren kennen en goede contacten heb kunnen leggen . Echt een forum waar iedereen fier op kan zijn (ook de leden , want uiteindelijkmaken jullie ook een forum. Wat is een Forum met 5 Mods en geen actieve leden)
En juist met de aankaarting van dit probleem wilik dat de rust weer keert en iedereen zich hier goed en gelukkig voelt (ook ik) .
23 maart 2007 20:41
Sandra & Eric schreef:Ik hoop dat iedereen hier gewoon leuk doorgaat met posten, ook jij Koen (van mij mag je zoveel posten als je wilt, vind het altijd leuk om te lezen) en dat we het wel gezellig houden. En even voor iedereen, probeer niet altijd een ´grapje´ te maken tegen dezelfde persoon, wissel eens af.
23 maart 2007 20:46
marknineoneone schreef:(sorry, moest ff zwaar off topic en aangezien hier toch geen dames meer meelezen kan het wel vlgs mij)
23 maart 2007 21:11
23 maart 2007 22:05
23 maart 2007 22:18
23 maart 2007 22:19
23 maart 2007 22:22
23 maart 2007 22:24
23 maart 2007 22:30
23 maart 2007 23:12
23 maart 2007 23:14
Dalai Lama schreef:Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.
23 maart 2007 23:24
Marco schreef:... mijn god ...
23 maart 2007 23:45
23 maart 2007 23:46
HenkC2C schreef::shock: Heeft het porscheforum tegenwoordig ook een jury en een rechtbank?
911-lover schreef:Hier sluit ik me bij Sandra aan Chris .
Het mag hier geen openbaar afmaak forum zijn
23 maart 2007 23:51
HenkC2C schreef::shock: Heeft het porscheforum tegenwoordig ook een jury en een rechtbank?
24 maart 2007 0:09
24 maart 2007 1:01
24 maart 2007 1:02
24 maart 2007 1:48