Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

24 maart 2007 12:32

hoezo? je kunt toch verhuizen?

dames in gt3rs tuning 8)

24 maart 2007 13:21

Ik heb geen problemen met mijn buren hoor .
Lekker rustig , geen klachten wegens nachtkabaal en voor hen moet ik geen dure wagen aanschaffen om de schijn hoog te houden :twisted:
Voorlopig zit ik hier nog goed :wink:

24 maart 2007 13:39

Als je maar geen spoken gaat zien, Koen! :wink:

Re: porsche voor u of voor de buurt?

24 maart 2007 14:20

jeroenoop schreef:Vraagstelling is duidelijk .....

Porsche vanwege een ander. :shock:
Ach, wederkerend thema in verschillende vormen: Porsche vanwege een ander, juist geen Porsche vanwege een ander, zakelijk (geen) Porsche, ..... ;)

24 maart 2007 15:58

Ach het is misschien niet de juiste reden om er een aan te schaffen. Maar je gaat mij niet vertellen dat die gast er geen lol aan beleefd hoor.

Daarnaast is er altijd nog een groot verschil tussen wat mensen denken en wat mensen zeggen. Hij vond het misschien stoerder om het zo te zeggen dan toe te geven dat hij eigenlijk een groot kind is en graag een nieuw stuk speelgoed wilde hebben

24 maart 2007 16:03

Rob Herfst schreef:Als je maar geen spoken gaat zien, Koen! :wink:

Heel sterk

24 maart 2007 18:22

roenkie schreef: Hij vond het misschien stoerder om het zo te zeggen dan toe te geven dat hij eigenlijk een groot kind is en graag een nieuw stuk speelgoed wilde hebben

Dat is dus ook mijn idee, vooral omdat het uit de mond van een bedeesde Belg komt :wink:

24 maart 2007 18:44

Er moet een steekje los zijn (lees: forse minderwaardigheidscomplex) als je een Porsche koopt om de buren te imponeren.

:twisted:

En ja, er zijn genoeg mensen en bedrijven die uit hun megalomanie hun faillissement verdoezelen door zich beter voor te doen dan anders en bv. een nieuw huis, of auto kopen of hun bedrijf uitbreiden of een minnaresje op nahouden ... :arrow: ook rijp voor de psychiater. :wink:

Re: porsche voor u of voor de buurt?

25 maart 2007 0:08

EriC4C schreef:
jeroenoop schreef:Vraagstelling is duidelijk .....

Porsche vanwege een ander. :shock:
Ach, wederkerend thema in verschillende vormen: Porsche vanwege een ander, juist geen Porsche vanwege een ander, zakelijk (geen) Porsche, ..... ;)

...zakelijk wel een Porsche maar-niet-in-het-zicht... :wink:

25 maart 2007 0:48

Als je een porsche koopt voor de buren snap ik eigenlijk niet hoe hij het geld voor die wagen bij elkaar heeft gekregen. In ieder geval niet met gezond verstand............................................
Waarschijnlijk een hoop geluk of oud geld.

Wat een sukkel !!

25 maart 2007 12:05

Als ik s'avonds thuis kom van werk laat ik het beestje expres altijd nog effe voor de deur grommen, vooral mijn Poolse buurman vind dat helemaal het einde haha :lol:
Komt ie regelmatig naar buiten om te kijken, steekt zijn duim omhoog etc.
Hij dacht in het begin trouwens dat het een 911 was :roll: Duidelijk geen verstand van Porsche. Maar ik vind ook dat iemand geen Porsche moet gaan aanschaffen om in aanzien te stijgen bij de bewoners van de straat. Ik vind dat een beetje "arrogant".. :?

25 maart 2007 23:34

rse schreef:Als je een porsche koopt voor de buren snap ik eigenlijk niet hoe hij het geld voor die wagen bij elkaar heeft gekregen. In ieder geval niet met gezond verstand............................................
Waarschijnlijk een hoop geluk of oud geld.

Wat een sukkel !!

ik zou ook wel zulke buren willen... die gewoon een porsche voor me kopen :cheesy:

25 maart 2007 23:51

RS-R schreef:
Rob Herfst schreef:Als je maar geen spoken gaat zien, Koen! :wink:

Heel sterk

Neen hoor , geen last van.
Dat doen anderen wel :twisted: :wink:

18 jun 2007 20:55

Ben er vandaag weer geweest , en ik vind haar echt mooi :!: :arrow:
Ik heb even een foto genomen , want wat IK mooi vind hoeft U niet mooi te vinden :!: Oordeel zelf .

AfbeeldingAfbeelding

18 jun 2007 22:19

Prachtig zo een GT3.
Ik heb zelfs liever dat de buren niet weten dat ik een Porsche heb.
Het buurmeisje van een paar huizen verder kwam gisteren een praatje maken terwijl ik de 968 aan het wassen was.
Ik heb de Porsche twee jaar en ze heeft het nu pas ontdekt. Goed hé !

19 jun 2007 1:19

rufie schreef:Ik heb de Porsche twee jaar en ze heeft het nu pas ontdekt. Goed hé !

Dat is toch logisch :twisted:

19 jun 2007 9:04

lolbroek :D :D

19 jun 2007 10:09

rufie schreef:Het buurmeisje van een paar huizen verder kwam gisteren een praatje maken terwijl ik de 968 aan het wassen was.
Ik heb de Porsche twee jaar en ze heeft het nu pas ontdekt. Goed hé !

En laat met raden het gesprek ging er zo aan toe:
AfbeeldingAfbeelding

Tuurlijk kocht hij de Porsche niet voor de buren, maar voor zichzelf :!: :lol: :wink:

19 jun 2007 10:49

rufie schreef:Het buurmeisje van een paar huizen verder kwam gisteren een praatje maken terwijl ik de 968 aan het wassen was.

Laat me raden, het gesprek begon met: "mooie wagen, buurman"... :twisted:

19 jun 2007 13:29

OEPS

19 jun 2007 13:30

911-lover schreef:OEPS

Precies! :wink:

19 jun 2007 14:30

Eigenlijk wel ja.... :D :D 8)

19 jun 2007 15:23

rufie schreef:Eigenlijk wel ja.... :D :D8)

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

19 jun 2007 16:17

Komaan zeg, toch niet op een Citroën !!!

19 jun 2007 16:32

rufie schreef:Komaan zeg, toch niet op een Citroën !!!

Tja anders kan je de achterruit van je 968 terug opnieuw kuisen :!: :lol:
Plaats een reactie