Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
07 apr 2007 0:31
Marike, weet trouwens waar je aan begint. Zie
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=6070&start=0
Dit begon met een verzoekje van de 'vrouw van' ivm de 50-ste verjaardag van haar man. Stonden er dik 50 auto's op de stoep.
07 apr 2007 8:05
Is een grijze / zandstraal look sticker die ik speciaal heb laten maken (stickerpim). Plak je erop en het lijkt echt net of het gegraveerd is. Kosten weet ik niet meer maar was niet de wereld.
Alleen binnen 50cm zie je dat het een mooie, sticker, is.
Cool he
Deze ben ik ook zo blij mee. Via internet voor een paar dollartientjes besteld in de US.
Mark.
07 apr 2007 10:46
Aiii, even off topic: Ik vind het niks!
07 apr 2007 11:25
Ik ook niet, maar trek de clichés maar uit de la:
Wie betaalt, bepaalt.
Ieder zijn meuk.
Over smaak valt niet te twisten.
Als we allemaal hetzelde waren dan werd het een saaie wereld.
etc etc
07 apr 2007 12:47
Een mini meeting zou natuurlijk geweldig zijn.Al ben ik bang dat zoonlief dan maanden niet meer kan slapen van opwinding
En over het meerijden van mamma.
Ik heb er al eens zelf in gereden maar pappa van wie zoonlief de verslaving heeft nog niet.Ik peper dat er natuurlijk bij iedere gelegenheid even in
07 apr 2007 14:13
Niet iedereen denkt hetzelfde als
de waard.
07 apr 2007 14:15
er zijn ook nog andere
gasten
07 apr 2007 15:24
en zou daar bijv. sommige KJN of Boxter eigenaren een minderwaardigheidscomplex mee kunnen bezorgen.
Die vernedering durf ik nog wel aan
07 apr 2007 16:40
Hhahah dat was wel een succes dan denk ik.
50 auto's in de straat zal niet passen maar hoe meer zielen hoe meer vreugd natuurlijk.Zal de week ervoor vast vrij nemen om genoeg taart te kunnen bakken
07 apr 2007 17:34
Het makkelijkste is om op zaterdag om 13.00 uur af te spreken op de parkeerplaats van Avifauna.
07 apr 2007 17:37
en als iemand met zijn Porsche die jongen dan ophaalt is het feest helemaal compleet
07 apr 2007 17:37
misschien wel maar dan moet ik een heel huis vol visite mee op sleeptouw nemen hahahah.
We hebben gelukkig nog even de tijd om alles te organiseren
07 apr 2007 18:49
marike schreef:misschien wel maar dan moet ik een heel huis vol visite mee op sleeptouw nemen
so?
07 apr 2007 23:37
Heb even zitten denken en vergeef me als ik heel onbeleefd ben maar zou het misschien een idee zijn als jullie dan met zijn allen afspreken bij avifauna en dan in collone naar ons huis komen.Eeen straat vol lijkt me wel wat en dan zou hij zeker de held van de buurt zijn.
07 apr 2007 23:46
marike schreef:misschien wel maar dan moet ik een heel huis vol visite mee op sleeptouw nemen hahahah.
Was bij voorgenoemde Abraham ook het geval
08 apr 2007 0:51
pas je wel opdat je, je zoon niet verpest met een super hobby
als ik in de buurt woonde zou ik zeker tijd gemaakt hebben, maar ik moet op die dag iets met een
ferrari gaan doen.
zo als het er nu uit ziet, een heeeeeele fijne dag gewenst.
gr.
mr.burns993
09 apr 2007 9:26
Heb er helemaal zin in.Jammer dat het nog even duurt voor het zover is.Hij zal helemaal uit zijn dak gaan als hij een parkeerplaats vol met zijn favoriete auto's ziet speciaal voor hem
09 apr 2007 11:18
marike schreef:Jammer dat het nog even duurt voor het zover is.Hij zal helemaal uit zijn dak gaan als hij een parkeerplaats vol met zijn favoriete auto's ziet speciaal voor hem
Wat in het vat zit verzuurt niet.
Met dit enthousiasme tot nu toe moet het toch zeker gaan gebeuren.
09 apr 2007 12:21
Ik probeer ook van de partij te zijn, als ik tenminste die anderen bij kan houden met die oude bromtol van mij....
Altijd leuk om een mannetje de dag van zijn leven te bezorgen. Wet ie daarna wat er met die spaarpot moet gebeuren!
09 apr 2007 19:26
In alphen rijden zeker twee echte 911 rond.
Helaas kan ik niet, anders had ik wel gekomen.
Jongens succes er mee.
09 apr 2007 20:23
ik kan ook niet, maar gezien het aantal enthousiaste reacties maak ik me geen zorgen
wel gaaf op je 8e verjaardag zo'n Porsche onthaal
10 apr 2007 7:40
Hij is gisteren met zijn vader naar de auto rai geweest en jullie kunnen we raden naar welke stand hij als eerste wilde hahah.Helemaal geweldig om te zien hoe enthousiast hij thuis kwam.Dat belooft wat voor zijn verjaardag want meerijden is natuurlijk veel "cooler" dan alleen maar kijken