patrick911 schreef:(..) Ik gok met wat ik nu weet en hoe het nu gaat dat ie ergens in 2008 af is........

Het heeft even een tijdje stil gelegen, maar ik heb vorige week toch maar een airbrush-setje gekocht voor m'n bouwmodelletje.
Ik ga gewoon voor de 100% reproductie want ik heb vorige week ook een setje bougiekabels (1:25) (ja, echt waar; dat bestaat gewoon!

), vlokken voor het interieur (voor de vloermatten enzo), primer en verf gekocht.
Inmiddels wat geoefend met het airbrushen en vanavond m'n 911 body onderdelen in de primer gezet. Primer schijnt normaal niet echt nodig te zijn, maar omdat ik de R-type bumpers heb veranderd in een T-type bumper (met putty de rubber/chroom rand toegevoegd) is dit nodig om de uiteindelijke laklaag te laten hechten.
Het is niet helemaal gelukt, want er zitten wat kleine druppels op, maar niks wat niet te schuren en bij te werken is. Veel werk, maar er zit schot in.
Heeft iemand misschien een idee hoe ik aan de precieze verf (hell-gelb, kleurcode 117) kom voor dit model, want de gele verf die ik heb gekocht is net te groen??