Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

21 apr 2007 11:48

13.00 vind ik een hele mooie tijd jongens :D
lekker in het zonnetje 8) gezellig tussen onzer bolides :!:
kzie jullie morgen jongens
greezz mikey

21 apr 2007 19:47

Zijn er hier nog verzamelaars.... 8) ik heb nl geen idee waar den haag ligt :twisted:

21 apr 2007 20:04

Oh oh Den Haag mooie stad achter de duinen
De Schilderswijk, de Lange Poten en het Plein
Oh oh Den Haag ik zou met niemand willen ruilen
Meteen gaan huilen als ik geen Hagenees zou zijn.....

Mijn probleem is veeeeel groter : Hoe krijg je een Amsterdamse
Porsche zover dat die deze desolate %&^#@*- stad binnen wil ?

Dus : als je P naar rechts wil, stuur je naar Links...zo moet het lukken Jaco :wink:

21 apr 2007 20:13

LeOH schreef:Oh oh Den Haag ...zo moet het lukken Jaco :wink:

Hmmmm.......nee......zegt me niets... 8)

21 apr 2007 20:15

We kunnen ook de weg vragen : Kent u de "zware geplofte cateraar" ? 8) :D :wink:

21 apr 2007 20:26

Die van 109 kg? Hmm, die zn navi is nog van voor den haag....... 8)

21 apr 2007 20:52

12:45 uur Esso Delft :?:

21 apr 2007 22:48

Prima, hoef ik niet te zoeken.. :wink:

21 apr 2007 22:50

Gerhard schreef:Esso Delft :?:

Alweer :?: .... kom eens met iets origineels :twisted: :wink:

22 apr 2007 8:40

Veel plezier vandaag mannen. Jammer dan ik vandaag niet kan komen.

Had ik die visser van over het water wéér een :flush: kunnen laten ruiken :twisted: :mrgreen:

O ja, uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat er vandaag 1 fanatieke kandidaat bij zit die het wel erg serieus opneemt en er alles aan zal doen om vandaag te winnen. Heeft met gewicht en druk op de wielen te maken enzo.

Verder nog een tip: als er een beugel achter op je kart zit, slijp het er even af :idea: :roll:

Ben errug beniewd naar de uitslag.

22 apr 2007 8:58

Veel plezier!!!

22 apr 2007 9:00

Veel plezier, have fun !! :wink:

22 apr 2007 9:15

Gerhard schreef:12:45 uur Esso Delft :?:

Wij zijn er ook!! (vind ik)

22 apr 2007 11:02

ikOOK 8)

22 apr 2007 11:22

ik durf niet schreef:Had ik die visser van over het water wéér een :flush: kunnen laten ruiken :twisted: :mrgreen:

Smoesjes...... 8)
de telegraaf schreef:O ja, uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat er vandaag 1 fanatieke kandidaat bij zit die het wel erg serieus opneemt en er alles aan zal doen om vandaag te winnen. Heeft met gewicht en druk op de wielen te maken enzo.

Die cateraar ligt bij de eerste de beste bocht al in een wak....... door die druk op de wielen 8)

takketiek? schreef:Verder nog een tip: als er een beugel achter op je kart zit, slijp het er even af :idea: :roll:

Hoezo............ :twisted:

22 apr 2007 11:59

:cheesy:

22 apr 2007 12:41

@ "de paling": Ik vind het wel vervelend dat je mijn altijd goed bedoelde en serieuze opmerkingen en tips zo op de hak neemt. Bah :? :x :evil:

:ass: :tongue:

22 apr 2007 17:19

Ruud: je hebt iets gemist :!:

Was heel dik :lol: :lol: :lol: :P

Gerard bedankt, was een klein groepje maar daarmee bepaald niet een minder geslaagd evenement: ECHT DIKKE PRET met die driftende en spinnende karts.

En 1 deelnemer heeft zijn PF-naam alle eer aan gedaan :idea: :P :D

22 apr 2007 17:23

Ben even een uurtje porsches wezen kijken in Den Haag . Wat een drukte zeg. :twisted:
De porsches die op de laad en loshaven stonden ,en iets daarachter ,waren voor mij de moeite waard om met de porsche Den Haag in te rijden . :idea: Heb de porsche sc van Pascal nu ook gezien , en :bounce: ziet er inderdaad geweldig uit . :shock:

Even een mededeling voor mijn buurman op de parkeerplaats :arrow: de boxster met die mooie kleur :arrow: Ik ben maar aan de rechterkant ingestapt , om schades te voorkomen :wink:
Ik zag wel dat (in vergelijking met die van u) dat mijn neus er slecht uitziet. :shock: :evil:

22 apr 2007 19:16

Dat was weer een hele gezellige middag!

Het lijstje met de uitslagen ben ik gelukkig kwijt..... :lol:

En bij terugkomst bij de auto zat er nog een briefje onder de ruitenwisser: John, Debby & Noa: Leuk!

22 apr 2007 19:39

Paul van Engelen schreef:En 1 deelnemer heeft zijn PF-naam alle eer aan gedaan :idea: :P :D

En 1 deelnemer heeft zich vanuit een underdog positie prima naar het podium gereden. Wie had dat gedacht :thumleft: :wink:

Het was dikke pret om in de sneeuw te karten. Helaas weinig van het mooie weer gemerkt :cry: :wink:
Het was alleen jammer dat het zo druk was op de parkeerplaats en een plekje zoeken voor de bolide een flinke opgave was.
Laatst bijgewerkt door Gerhard op 22 apr 2007 19:45, in totaal 1 keer bewerkt.

22 apr 2007 19:44

Een SUPERevenement vandaag!!!
Heerlijk gedrift en gespint :ba: :P en een hele gezellige mini-meeting vooraf en na afloop!
Wordt lastig om deze te overtreffen!!!
Leuk dat er ook zoveel dames mee zijn gekomen!!!

Gerhard, bedankt voor de organisatie en de mooie kentekenplaat! 8)

22 apr 2007 19:47

Rob Herfst schreef:Leuk dat er ook zoveel dames mee zijn gekomen!!!

Ze hadden blijkbaar voorkennis en wisten dat er ter plaatsen wat te shoppen viel :wink:

22 apr 2007 20:11

Heb wat foto's in het minimeetingsalbum gezet.

22 apr 2007 20:12

Leuke middag gehad, mensen.
3 x 2e geworden , èn uiteindelijk de snelste rondetijd neergezet :D .
Kon slechter !

Heer Van Engelen , schaamt U zich :!: .
Zo 'n dure cursus gevolgd , en nog niet op het podium geëindigd :shock: .

jeroenoop schreef:Even een mededeling voor mijn buurman op de parkeerplaats de boxster met die mooie kleur Ik ben maar aan de rechterkant ingestapt , om schades te voorkomen

Hartelijk dank , parkeren bij de uithof is slecht geregeld en ik durfde mijn Boxster alleen naast een soortgenoot zo krap te parkeren :wink: .

jeroenoop schreef:Ik zag wel dat (in vergelijking met die van u) dat mijn neus er slecht uitziet.

Is ook de neus van een 996 :idea: :roll: :lol:.
Laatst bijgewerkt door Jan 986 op 25 apr 2007 20:46, in totaal 1 keer bewerkt.
Plaats een reactie