Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

03 maart 2007 16:25

De Porscherijders gaan zeker komen :wink:

03 maart 2007 19:33

Of 't moest regenen ... :evil:

03 maart 2007 19:48

Spreek slechts voor jezelf, niet voor bijna alle andere Porsche-rijders. :idea: :lol:

03 maart 2007 19:59

Chris_lbr schreef:Of 't moest regenen ... :evil:

Pfff...ja...want daar kunnen ze niet tegen,,,

:(

04 maart 2007 8:52

300 per uur in de regen :?: Doe maar... :roll:

23 apr 2007 10:48

En :?: Hoe was het :?: Als mijn bronnen juist zijn was het gisteren. 8)

23 apr 2007 10:48

Ik ben ook benieuwd.
Ik heb moeten afmelden daar de CS nog steeds niet terug is :cry:

23 apr 2007 11:37

911-lover schreef:Ik ben ook benieuwd.
Ik heb moeten afmelden daar de CS nog steeds niet terug is :cry:

Met alle respect maar als dit mijn wagen was, had ik al lang een andere hersteller gezocht, hoe goed de huidige ook zou mogen zijn. :roll: :roll:

23 apr 2007 12:00

Ik weet het Paul , daarin ben ik dan weer te braaf :cry:
Nu zou ik haar eind deze week begin volgende week hebben.
Ik ben benieuwd :?

23 apr 2007 13:30

Harley schreef:En :?: Hoe was het :?: Als mijn bronnen juist zijn was het gisteren. 8)

Klopt Stephan. Was een mooie dag. Goed weer en veel leukle auto's, waaronder enkele zeer rappe. Polizei was ook ruimschoots vertegenwoordigd, misschien maar goed ook. Wedstrijdjes werden op straffe van (tijdelijke) inbeslagname verboden. Maar alleen individueel werden auto's door de Polizei de BAB 31 opgestuurd met een snelheidsvrijbrief ( :!: :!: ) als je het overige verkeer maar niet in gevaar bracht. Foto's volgen nog.

23 apr 2007 22:56

Was idd een fijn dagje. Langs de ene kant spijtig dat we ons met elkaar niet konden meten (lees vergelijken) maar langs de andere kant misschien ook maar beter zo. De E31 is een 2-vaksbaan (ja, per richting hé !) en het is soms niet te geloven hoe idioot de mensen zich gedragen. Kom je tegen 250 aanzetten en gooien ze zich gewoon naar links zodat je alles moet dichtsmijten. Jongens, van arrogantie gesproken :x Stel je voor dat je op zo'n moment een klapband krijgt... :bang:

Verder een hoop aardige wagentjes tegengekomen waaronder een paar Vipers, Corvettes en een Lambo Countach. Aantal Porsches : 5 dus we waren redelijk goed vertegenwoordigd 8)

Wel heb ik een opmerking omtrent de 'Autobahn'. Ik dacht toch echt dat die een stuk beter was. Van hobbels gesproken amai ! Ik heb op m'n digitale teller ff de 270 aangetikt maar dan was het wel genoeg. Ik had soms de indruk dat de achterkant omhoog wipte. Als ik dan vb. de autosnelweg tussen Eindhoven en Venlo bekijk, da's pas een waardige autobahn...waar ik in 't genipt toch ook ff lekker getrapt hebt (nee, Koos ! Ik zeg NIET hoeveel ! :ass: )

Re: Cannonballrun07

21 jul 2010 0:22

Onlangs weer zo'n dag geweest.

http://www.driving-fun.com/1-869/tv/CBR ... ltuin.aspx

Re: Cannonballrun07

21 jul 2010 0:26

niet echt bijzonder. dagje autobahnrasen/cultuursnuivenbijdeburen is spectaculairder wat mij betreft. wel een brute bak die S8 8)
Plaats een reactie