Was idd een fijn dagje. Langs de ene kant spijtig dat we ons met elkaar niet konden meten (lees vergelijken) maar langs de andere kant misschien ook maar beter zo. De E31 is een 2-vaksbaan (ja, per richting hé !) en het is soms niet te geloven hoe idioot de mensen zich gedragen. Kom je tegen 250 aanzetten en gooien ze zich gewoon naar links zodat je alles moet dichtsmijten. Jongens, van arrogantie gesproken

Stel je voor dat je op zo'n moment een klapband krijgt...
Verder een hoop aardige wagentjes tegengekomen waaronder een paar Vipers, Corvettes en een Lambo Countach. Aantal Porsches : 5 dus we waren redelijk goed vertegenwoordigd
Wel heb ik een opmerking omtrent de 'Autobahn'. Ik dacht toch echt dat die een stuk beter was. Van hobbels gesproken amai ! Ik heb op m'n digitale teller ff de 270 aangetikt maar dan was het wel genoeg. Ik had soms de indruk dat de achterkant omhoog wipte. Als ik dan vb. de autosnelweg tussen Eindhoven en Venlo bekijk, da's pas een waardige autobahn...waar ik in 't genipt toch ook ff lekker getrapt hebt (nee, Koos ! Ik zeg NIET hoeveel !

)