Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

23 apr 2007 9:27

ppp 356 schreef:Mij kan het niet bekoren

omgekeerd (wit/zwart) zou ik weer wel heel mooi vinden

23 apr 2007 11:55

ppp 356 schreef:Mij kan het niet bekoren, zou zelf eerder voor een zilveren striping en spiegels gegaan zijn.

Inderdaad : een zwarte met zilveren wielen, striping en spiegels :shock:

Of een witte met zwarte wielen enz...

Al kan je "af fabriek" niet alle mogelijkheden laten doen, naar het schijnt, ook niet via "exclusive", alhoewel ik dat durf te betwijfelen.

23 apr 2007 12:18

Kleurencombi is ook ni direct m'n ding...maar proficiat aan de man in kwestie...hij "heeft" er tenminste ene :cry: ... :wink:

23 apr 2007 12:34

Carrera4s schreef:
Al kan je "af fabriek" niet alle mogelijkheden laten doen, naar het schijnt, ook niet via "exclusive", alhoewel ik dat durf te betwijfelen.

Niet alles is mogelijk ondanks dat ze het beweren.
Een witte Cayenne kunnen ze momenteel niet leveren met zwarte velgen, met witte wel :roll: Een zwarte Cayenne kan wel geleverd worden met zwarte velgen :bang:
De velgen van de Cayenne worden dus na de levering in België gelakt.

23 apr 2007 13:12

911-lover schreef:Mooie wagens.
Dat met die nummerplaten is idd raar , maar is die Duitse plaat geen Importplaat :?:

Volgens mij is het een tijdelijk duits kenteken, heb ik ook gehad toen ik de S ging invoeren.....

23 apr 2007 13:14

ppp 356 schreef:
Carrera4s schreef:

Niet alles is mogelijk ondanks dat ze het beweren.
Een witte Cayenne kunnen ze momenteel niet leveren met zwarte velgen, met witte wel :roll: Een zwarte Cayenne kan wel geleverd worden met zwarte velgen :bang:
De velgen van de Cayenne worden dus na de levering in België gelakt.

Wat een waanzin.......rare :pig: (gasten) die duitsers :twisted: :D

23 apr 2007 14:54

MichM3 schreef:maar proficiat aan de man in kwestie...hij "heeft" er tenminste ene :cry: ... :wink:

helemaal gelijk, want het lijkt me een fantastische wagen

23 apr 2007 22:02

Zaterdag gaan we waarschijnlijk rijden, zal jullie dan wat foto's & filmpjes laten zien van deze machtige machine!

23 apr 2007 22:03

We zijn zeer benieuwd en verheugen ons er vast op. :wink:

23 apr 2007 22:41

Waarom 3 GT3-RSen? zilver, oranje, zwart, ik zoek even naar de logica... en dan de 993 wegdoen???

23 apr 2007 22:50

Yoda schreef:Waarom 3 GT3-RSen? zilver, oranje, zwart, ik zoek even naar de logica... en dan de 993 wegdoen???

Hoe bedoel je? De witte GT3 is weg hé. Daar is deze GT3 RS in plaats voor gekomen. De 993 RS is weg volgens bronnen hier, zal ik hem even over vragen zaterdag. Superaardige eigenaren in ieder geval.

23 apr 2007 23:00

Erick schreef op de vorige pagina over de 3 GT3 RSen die deze meneer heeft in de kleuren oranje, zilver en zwart.

Ik vroeg mij af wat de logica is om er 3 te hebben... Daarnaast was er het verhaal van de 993 die weg was.

23 apr 2007 23:07

volgens mij andere meneer... :idea:

23 apr 2007 23:13

Hum, niet dat ik weet! Maar hij bedoelt volgens mij die andere ja! Wit/Zwart, zal wel van Mister X zijn.... :P
Laatst bijgewerkt door PassionForAg op 24 apr 2007 9:49, in totaal 2 keer bewerkt.

24 apr 2007 7:59

Gaat idd. niet om dezelfde persoon.

25 apr 2007 19:08

Lambiek schreef:
marknineoneone schreef:RS is inmiddels niet meer in zijn bezit

Hi Mark,

Heb jij deze overgenomen voor een zacht prijsje :?: :wink:

greetz rene

Helaas out of my league Rene :wink:

Deze man heeft trouwens idd zijn witte GT3 met Martini strepen geruild
voor deze GT3 RS. Hij is zwart met zilvergrijze stickers en velgen. Dus NIET wit! :wink:
Plaats een reactie