20 apr 2007 22:23
24 apr 2007 20:54
24 apr 2007 21:17
24 apr 2007 21:19
24 apr 2007 21:35
25 apr 2007 9:10
Dick schreef:Gaaf hoor die foto's !!
Euh, maar wel een jippie reden dat je ze moet publiceren...![]()
Fijn dat alles het weer doet.
Nou, kom op met die informatie: Wat was nou uiteindelijk de oorzaak???
Wat was er nou precies kapot ? Ik ben meer dan benieuwd !!![]()
Groeten,
dick
25 apr 2007 9:23
porscherulez schreef:De uiteindelijke reden: Bij de vorige revisie is een fout gemaakt met de revisie/vervanging van de inwendige oliepomp (...) de Porsche Specialist waar ik de auto heb gekocht. Hij beweerde met al zijn ervaring en kennis dat het zeker NIET aan de TIPTRONIC lag maar aan de electronica en daarom trok hij volledig zijn handen er vanaf.
25 apr 2007 12:27
horn schreef:verbaast me niet echt van de specialist waar je je auto hebt gekocht.
EriC4C schreef:Dat terwijl deze Porsche-specialist toch pretendeert alles van Porsche te weten en uitsluitend top-kwaliteit te leveren.
25 apr 2007 12:38
Rob Herfst schreef:Grappig hoe de PB tamtam dan wel weer werkt.
25 apr 2007 16:18
25 apr 2007 19:50
Rob Herfst schreef:Grappig hoe de PB tamtam dan wel weer werkt.
26 apr 2007 23:23
28 apr 2007 9:49
dennis964 schreef:Wederom een zeer interessant en leerzaam topic. Bedankt voor de info en belevingen en geniet van je tip!
PS: misschien heb ik er overheen gelezen, maar bij welke km stand was de eerste revisie? Kan ik vast gaan sparen
28 apr 2007 22:31