Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

21 apr 2007 0:32

Al die bandenschoppers en testpiloten tegenwoordig... :roll: :wink:

Ik zeg: Audi! 8)

21 apr 2007 0:33

Rob,

Even bellen met BMW dealer Ad Smelt in Naarden. Vragen naar de heer Harreman (directeur) en melden dat je zijn naam hebt gekregen van een vriend van Hennie.
Heb het idee dat het dan moet gaan lukken.

Succes!

PS 035 - 699 76 76

21 apr 2007 0:56

ppp 356 schreef:Een BMW krijg je niet zomaar, die moet je verdienen :roll: :lol:

Ben bang dat je nog gelijk hebt ook :)

28 apr 2007 22:19

Prima ervaringen met Smudde in Enschede. MINI van vriendin is er vier jaar in onderhoud. Word altijd zeer correct geholpen. Daarom maar ingeruild op een 1' er. Prima en vlotte transactie. Nu nog wachten...

28 apr 2007 22:38

Heb je al wat nieuws te melden Rob ?

29 apr 2007 13:50

Epicurus schreef:Heb je al wat nieuws te melden Rob ?

is eindelijk aan het proefrijden in zijn BMW :!: :wink:

29 apr 2007 21:39

Ben er voorlopig maar mee gestopt. Had afspraak om afgelopen zaterdag te gaan rijden, werd avond daarvoor afgebeld. De verkoper met de 3Coupe had een vrije dag zaterdag, en dus was de 3Coupe niet beschikbaar :? .

Wilde graag een offerte van BMW, heb er afgelopen week een ontvangen, waren maar drie opties vergeten. Heb de verkoper rustig uitgelegd hoe BMW's "verlichtingspakket" in elkaar zat, dat ik echt een automaat wilde én een schuifdak.

Van een andere BMW dealer die me drie weken geleden een offerte zou doen, en een proefrit zou regelen nooit meer iets gehoord. Ondanks mijn herhaaldelijk bellen en mailen.

Een derde BMW dealer die me mailde dat "er geen klik was tussen hem en mij, en dat ik de beide BMW's beter elders kon aanschaffen". :(

Begrijp nu Joling's "ik heb er de kracht niet meer voor" :)

29 apr 2007 21:43

Dat kán geen toeval zijn . .

29 apr 2007 21:44

plh schreef:Dat kán geen toeval zijn . .

Nee, wat dan?

29 apr 2007 21:47

Ik denk dat Dick het leuk vind als je bij hem twee mooie Audi's komt kopen 8) en hij zal je echt wel bewijzen dat er wel chemie kan zijn tussen koper en verkoper!

Dus hupsake Rob, pak de tip, zet hem in de comfortstand en rij ff naar Friesland! :wink:

29 apr 2007 21:54

Klopt, als je je een beetje kwaad maakt ben je er in een uurtje....., Koos zit toch met z'n lintje te spelen :wink: !

Geintje, je moet kopen waar je je goed bij voelt. Maar ik vind het toch raar dat je dit TOT DRIEMAAL TOE is overkomen.

29 apr 2007 22:58

Ik ben een keer met een dikke portemonnee bij de plaatselijke BMW-dealer binnengelopen om een jonge occasion te kopen. Ik liep alleen in een spijkerbroek en t-shirt, ben na ruim een half uur genegeerd te zijn maar weer de showroom uitgestapt en heb een Audi gekocht (mijn eerste van velen). Daar werd ik wel normaal behandeld.

De plaatselijke BMW-dealer mag wat mij betreft afbranden...

29 apr 2007 23:07

Volgens mij is dat overal hetzelfde, al moet ik zeggen dat ik een keer wel redelijk ben behandelt, maar goed nu rijden we maar gewoon een Ford Cougar, ook een hele mooie zaken auto.

30 apr 2007 6:19

Terecht, beetje ballotage moet er zijn. Wat nou als iedereen zomaar een BMW zou kunnen kopen. Zou het snel een petjes-auto zijn... :twisted: :mrgreen:

Afbeelding

01 mei 2007 16:15

nieuwe auto, Horn :?: :!: :wink: :twisted:

04 mei 2007 0:13

Mooi he, die spoiler. Maakt hem echt "af"...

:wink:

04 mei 2007 8:56

craze schreef:nieuwe auto, Horn :?: :!: :wink: :twisted:

Als mijn buurman met zo'n auto zou komen aanzetten, dan verhuis ik direct :twisted: :wink:

04 mei 2007 9:27

Hey die Tara.
Ik begrijp heel goed dat je liever hebt dat je buurman een auto met wat meer uitstraling en klasse koopt.
Is geel toevallig een kleur die bij je buurman past? :mrgreen: :wink:

16 mei 2007 23:41

Een collega van mij rijdt inmiddels met een gloednieuwe 320 .
Ik moet zeggen ziet er eerrgg mooi uit.
Had tot nog toe aleen foto's gezien dus ben eerrgg benieuwd de audi in het echt te zien.

16 mei 2007 23:52

28-06: landelijke introductie (zoals het nu staat)

16 mei 2007 23:57

Bedoel je nu dat mijn collega wel een nieuwe auto heeft , maar niet het nieuwe model :?: :arrow: ik ben niet zo bekent met al die nieuwe modellen .

17 mei 2007 0:01

Begrijp ik je niet goed ?? Ik bedoel 28-06 is de landelijke introductie van de nieuwe AUDI A5

17 mei 2007 0:07

Dus mijn collega heeft een nieuwe :?:
Als wij elkaar NU goed begrijpen komt de audi 28 -06 :?:

17 mei 2007 0:18

28 juni as wordt de Audi A5 geintroduceerd.
Of je collega wel of niet een nieuwe BMW 320 heeft, is hieruit niet af te leiden... :shock:

:mrgreen:

17 mei 2007 9:50

wat een bak toch, die A5 :shock:
leuke motorisaties..

de Belgische prijzen... :
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_46 ... =homeArt15

:wink:
Plaats een reactie