Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

01 mei 2007 23:44

Yep. Scroll even naar boven. :cheesy:

01 mei 2007 23:47

Zoals velen was ik eens 'n keertje ... te lui om te klikken :oops:


Olaf -had het kunnen weten- 8)

02 mei 2007 10:04

Ik vind keihard open rijden een beetje debiel staan.

Soms komen die mensen voorbij met vertrokken gezichten en haren die alle kanten opvliegen van het lawaai en de wind.

Een ontspannen look is het niet imho... :roll:

02 mei 2007 11:37

Moet je hierop eens 180 gaan rijden dan zijn hierna je armen een halve meter langer :lol:

Afbeelding

02 mei 2007 13:51

Toen ik m'n Boxstertje nog had haalde ik toch echt wel het windschot er uit voor echte snelle ritten (=Duitsland), bij 200+ heb ik wel wat anders aan mijn hoofd dan naar dat ding kijken, of hij er niet uit vliegt. :?

Afbeelding

02 mei 2007 14:58

Boxstertje???? :evil: :wink:

02 mei 2007 15:15

230 met dak open

02 mei 2007 15:21

Retep968 schreef:Boxstertje???? :evil: :wink:

Verkleinwoordjes drukken liefde uit. :lol:

02 mei 2007 15:23

Retep968 schreef:Ik vind keihard open rijden een beetje debiel staan.

Soms komen die mensen voorbij met vertrokken gezichten en haren die alle kanten opvliegen van het lawaai en de wind.

Een ontspannen look is het niet imho... :roll:


Begrijp wat je bedoelt. Ik wil dit ook juist voorkomen... :mrgreen:

Afbeelding

02 mei 2007 17:00

Het zal zeker niet deze geweest zijn :twisted:
Vandaar dat ze voor de betreffende wagen een helm aanraden :wink:

02 mei 2007 17:55

:lol: @ Horn: Dan is de koelheid ver te zoeken.

02 mei 2007 20:33

240 op de klok, (en nog over) Dame naast me vond het geweldig 8)
was in Duitsland

02 mei 2007 21:04

@ Harley: liefde is altijd goed. :wink:

@ Horn: ik had het niet beter kunnen zeggen... :lol: :lol: :lol: :lol:

02 mei 2007 21:05

200+ is niet echt een probleem, alleen nu wel gemerkt dat dit in een 996 een stuk rustiger is dan in een 993, en beide auto's al weer rustiger dan een 964 Targa.
Dak dicht, ook afnemend geluid 964 Targa meeste herrie, 993 alweer minder 996 stuk minder. Moet zeggen dat het dak dicht in de eerste twee van ons (964 &993) zelfs bijna "enger" klinkt met het dak dicht vergeleken met het dak open....... dak open = veel herrie maar geen geruis/gekraak van het dak.

Al met al, gewoon open rijden = feest; 20 km/uur of 200 km/uur

02 mei 2007 21:18

Al die antwoorden met 200+ is geen probleem. Ik denk dat een uur lang 200+ knallen met open dak, dat jij 's ochtend vroeg met een knallende hoofdpijn wakker wordt. 8)

02 mei 2007 21:27

Gisteren ook nog even de 250 aangetikt met het dakje naar beneden, geen probleem.
Met hardtop heb ik hem al eens tot de 280 gekregen :lol:

02 mei 2007 22:24

Maarja, hoe vaak kun je gedurende lange tijd harder rijden dan 200; altijd wel iets op het pad wat remmen betekend. Dit weekeinde nog ongeveer 2 uur open (ramen dicht en windschot erop) continue tussen 160-170 gezeten. Gewoon zitten kletsen met nog een CD op de achtergrond...... ging best goed in de 996. Maar we zullen het binnenkort wel merken, met de 996 naar Spanje en dat wordt wel doortrappen, en natuurlijk alles open.......

02 mei 2007 23:52

Lijkt me in elk geval niet goed voor het gehoor...., maar dat is het gemiddelde concert ook niet. :wink:



- Jort die 240+ met open targadakje letterlijk als oorverdovend (2 dagen piiieeeep) heeft ervaren-

03 mei 2007 22:38

Even voor de 996 bezitters, je doet je kinderen achterin een groot plezier door de achter raampjes dicht te doen.
Het knopje aan de bovenkant van het voorraam ingedrukt houden, en dan kunnen de raampjes omhoog.

Ik snap niet dat er mensen zijn die een dichte Porsche kopen ... Het is een beetje motor rijden op 4 wielen. :lol:

04 mei 2007 0:06

Snap het probleem niet, natuurlijk kan je heel hard rijden met een cabrio.
Kan me overigens haast niet meer herinneren hoe het is om met de kap dicht te rijden 8)
Sterker nog... de snelste wagens zijn cabrio's (Formule 1, ChampCar) :lol:
Snap de uitleg van de achterramen omhoog niet helemaal, maar ga morgen is wat uitproberen.
Laatst bijgewerkt door Gert op 04 mei 2007 0:30, in totaal 1 keer bewerkt.

04 mei 2007 0:07

Die achterraam moet ik ook nog ff proberen.......

04 mei 2007 0:07

sir marco schreef:Ik snap niet dat er mensen zijn die een dichte Porsche kopen ... Het is een beetje motor rijden op 4 wielen. :lol:


En dat geluid ... onovertroffen . PUNT.

06 mei 2007 10:37

Robberto schreef:Die achterraam moet ik ook nog ff proberen.......


Eigenlijk moet je de auto laten denken dat het dak er op zit....
dus waar de haak van het dak in de voorruitstijl klemt zit een schakelaar, en die je moet indrukken. Deze vasthouden en dan met de raamschakelaars de raampjes omhoog.

Is eigelijk een construkie fout want bij een 997 kunnen de raampjes wel omhoog, en bij de 996 kun je een andere chip kopen die ervoor zorgt dat je dak onder het rijden dicht of open kunt doen. Als deze chiperin zit kun je de raampjes ook gewoon dicht doen.

En voor die gene die ook ooit een cabrio willen kopen, airco is een must.
Voor de stoplichten in de zon brand je er anders uit.

En Ja hoor met een cabrio kun je heel lang heel hard rijden. Met de 996 gaat dit nog beter als met de Boxster.... ligt aan het windschot.

06 mei 2007 14:27

Werkt prima met die raampjes, alleen dak dicht onder het rijden; gaat met stilstaan prima, om daar nu een andere chip voor te regelen. volgens mij toch niet helemaal goed voor de constructie als je met het dak omhoog wind gaat vangen...........

06 mei 2007 20:09

Robberto schreef:..... alleen dak dicht onder het rijden; gaat met stilstaan prima, om daar nu een andere chip voor te regelen. volgens mij toch niet helemaal goed voor de constructie als je met het dak omhoog wind gaat vangen...........

Ik ben toch erg blij met de modificatie die ervoor zorgt dat ik de kap kan openen & sluiten met draaiende motor of zelfs rijdend < 10 km/u. De mensen achter me in de file in voorkomende gevallen ook. ;)
Plaats een reactie