Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

30 apr 2007 22:23

Ik kom zoiezo, maar goed ik rijd ook gewoon mee elke slalom, dus als ik er niet ben zou het niet kloppen :P.

Re: Wrsh alleen een gele GT3

04 mei 2007 18:38

968mint schreef:... dus neem ik wrsh de 968 cabrio mee...

Is de 968 al zeker en heb je dit al gemeld :?:

Is voor de inschrijving wel van belang dat je autotype wordt gewijzigd van 102% naar heel stukkie minder :lol: :wink:

En voor de mensen van de indeling - waaronder ondergetekende - is het handig om zo vroeg mogelijk alle wijzigen te horen, want de verwerking daarvan kost toch wel wat tijd :idea: 8)

04 mei 2007 20:56

Ben geen clublid, maar kom misschien een kijkje nemen. In het verleden op dit circuit eens de 928-club zien slalommen. Erg spectaculair.

04 mei 2007 22:51

Wij/ik zijn/ben ook present!

als toeschouwer :wink:

04 mei 2007 22:52

Gezellig. Ik ook (zelfs met een 911... :wink: )

04 mei 2007 23:07

horn die op de verjaardag van de Majesteit nog schreef:aaaah, shit. Kan ik weer niet komen kijken... :cheesy:

:shock: :lol:

04 mei 2007 23:10

Dat zat zo:

Omdat John op dat moment schreef:kijkers (mits gezellige mensen) de gehele dag welkom

Toen dacht ik dat ik niet mocht komen. John heeft me echter gepb't dat ik de lat veel te hoog legde en dat vergeleken bij de rest van het gepeupel hartstikke gezellig was. Nou ja, dan kom ik toch ook... :mrgreen: :^:
Laatst bijgewerkt door horn op 04 mei 2007 23:10, in totaal 1 keer bewerkt.

04 mei 2007 23:10

horn schreef:(zelfs met een 911... :wink: )

Maarrrrr .... (nog) niet van jou :?:

Ik ga de slalom (weer) missen :?

04 mei 2007 23:13

:wink: Da's waar, maar hij rijdt goed! :thumleft: Kaak doet weer pijn van de permagrin... 8)

04 mei 2007 23:33

Ik zou eigenlijk naar Zandvoort gaan (WTTC) , maar dat gaat voor mij niet door . :cry:
Nu is Zondag de kans op regen aanwezig , dus een porsche slalom is een goed alternatief . 8) :D

04 mei 2007 23:40

Ik kom ook weer eens een kijkje nemen. Mijn dochter die heeft het er al de hele week over dus papa moet dan mee hè :mrgreen:

05 mei 2007 15:02

HenkC2C schreef:als toeschouwer :wink:
'k ook.Volgende keer doe ik weer mee maar dan zonder jullie als zware ballast mee te nemen in een rondje.Iemand moet toch die J.P een keer verslaan :lol: :wink:

06 mei 2007 8:57

Ben geen NPC lid maar kom straks ook even de sfeer proeven en neem mijn nieuwste aanwinst mee, de 993 S Vesuvio.
Laatst bijgewerkt door sportscarfreak op 06 mei 2007 10:01, in totaal 1 keer bewerkt.

06 mei 2007 9:39

je doet je naam oprecht eer aan :shock: :thumleft:

06 mei 2007 17:38

Dussssssssssssss, ik ga nog een keer met de 911 slalommen ;).... Eerst Esther lijkbleek in de auto (Dat dat nog zo hard gaat :cheesy: )... Vervolgens wil mijn raam niet meer OMHOOG!....

Na alles nagekeken te hebben, alles uit elkaar, lijkt er even niks op te zitten, dan afplakken en naar huis. Gelukkig is Maurice ter plaatse met een noodruit (die kerel lijkt wel een Duitser ;) )... Ruit half erop geplakt en toch maar naar huis. Zo verder rijden is immers geen porem...

Vlak voor de snelweg nog even opnieuw vastgemaakt, en toch nog maar es proberen... Voila, raam omhoog en klaar :twisted:

Maarja, toch maar door naar huis, dus alle helpende handen, dankuwel ;)

(volgende keer weer met de 944 ;) )

06 mei 2007 18:10

Hoezo geen porem.... :shock:

Zag er best charmant uit zo. Had je zo mee naar zuid Italie kunnen rijden. :mrgreen:

Afbeelding

06 mei 2007 19:08

paSCal schreef:Dussssssssssssss, ik ga nog een keer met de 911 slalommen ;).... Eerst Esther lijkbleek in de auto (Dat dat nog zo hard gaat :cheesy: )... Vervolgens wil mijn raam niet meer OMHOOG!....

Ging best leuk, mooie auto ook trouwens.

06 mei 2007 19:17

Ben ook nog eventjes wezen kijken.. :D Dat was ik eerst helemaal niet van plan maar het kwam zo uit dat ik mooi even weg kon.. Omdat ik verder geen forummers ken (van gezicht) kan het best zijn dat ik er een paar heb gezien zonder te weten dat het forummers waren.. (pff.. moeilijk verhaal.. :roll: ). Mooi om dat spul over dat parcours te zien gaan met bijbehorend geluid 8). Wel jammer dat er weinig tot geen oudere 911's aanwezig waren en natuurlijk erg balen voor de bestuurder van die zilverkleurige 3.0 SC (met stickers en rolkooi)... :(

06 mei 2007 19:21

Was zeker balen, deed pijn om zo'n mooie auto met schade te zien.

Er was geen auto ouder dan 1979-'80 te zien, zijn er geen oudere auto's in de NPC?

06 mei 2007 20:07

Zijn er wel, maar weinig inderdaad... Een paar SC's, 3.2's, verder veel 964's, 993's 996 en 997's :cheesy:... Wel een groeiend aantal 944's en 968's ;)

(enne, thanks Tom, heb ik jou gezien? :oops: )

06 mei 2007 20:18

Tom80 schreef:Was zeker balen, deed pijn om zo'n mooie auto met schade te zien.

Watskebeurt :?:

06 mei 2007 20:25

@Pascal: ik weet nu precies hoe het is afgelopen :idea: :P :wink:

Denk aan een kabelbreuk die soms weer contact maakt....

Groet voor de beide SC's.

06 mei 2007 22:44

paSCal schreef:(enne, thanks Tom, heb ik jou gezien? :oops: )

Nope, maar ik heb je zien rijden. Je rijdt in mijn favo 911, kleur ook goed, dus ik heb wat beter opgelet. :)
Ik hing wat rond op de tribunes (spijkerbroek, zwart t-shirt) en met mijn cameraatje op de p-plaats.

Olaf schreef:Watskebeurt :?:

Inschattingsfoutje, voor zover ik het kon zien. Erg jammer voor de eigenaar van de auto.

Viel me wel op dat er serieus werd gereden, in vergelijking met eerdere evenementen van andere clubs die ik op dat circuit heb meegemaakt.

06 mei 2007 23:07

Tom80 schreef:Er was geen auto ouder dan 1979-'80 te zien, zijn er geen oudere auto's in de NPC?

Stond overigens een prachtige 911T 2.4 in aubergine. Reed helaas niet mee maar wel een prachtig exemplaar.

Paul van Engelen schreef:Denk aan een kabelbreuk die soms weer contact maakt....

Mogelijk de connector naar de motor of van deur naar de carroserie. Aangezien het hele zaakje laatst uit elkaar is geweest kan het naar beneden doen van het raam betekenen dat er een kabel door het mechaniek wordt aangespannen.

Jammer. Ik had net mijn hele gereedschapskoffer en electronica meetsets uit de auto gegooid vanmorgen.
Zal ze voortaan achterin laten liggen :wink:

06 mei 2007 23:23

...
Laatst bijgewerkt door Paul II op 07 mei 2007 9:42, in totaal 2 keer bewerkt.
Plaats een reactie