Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

02 mei 2007 2:02

Beltar schreef:De looks van een Gallardo, R8(buitenkant) en AM vind ik wel mooier dan de elfers.

R8 (buitenkant) mooi?
Afbeelding

Re: Testritje

02 mei 2007 13:17

Jort schreef:
F@RGO schreef:.
Heel mooi geluid maar niet het gevoel van 600 pk, ik had eigenlijk meer verwacht , dus zouden eigenlijk nog pk's bij mogen (echt hoor), het chassis kan het zekers aan.

Gezond jaloers hier.. 8)

Wel bizar wat je schrijft, aangezien de meeste auto's met 2WD en 600+ pk's moeite hebben om dat (met name <100km/u) in snelheid om te zetten. In rechte lijn kan een 599GTB een 997TT doen stofhappen. :shock:

Van stilstand vertrok ik, niet volledig plankgas, de eerste meters (10-15) normaal en daarna vol door te trekken, ik voelde wel dat de neus zweverig werd, geen gripverlies (geribbelde betonbaan), tuurlijk ging het vooruit ,maar na jaren motorrijden en pkgeweld ben je wel al wat gewoon.
Sommige wagens geven je enorm gevoel van snelheid en sommige niet.
Geef mij die ferrari een maand, en ik ben zekers mijn rijbewijs kwijt, je kan op de snelheid echt niet beneden de 200 blijven, en dat voelt nog traag aan. Je moet zeker naar de 300 om een beetje bang te worden .

02 mei 2007 15:26

Ah op die fiets. In een klassieke Mini 160 op de teller, dat geeft het snelheidsgevoel dat de meeste moderne auto's bij 250+ nog missen. :wink:

10 mei 2007 12:01

Deproductie van een F599
Plaats een reactie