Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

17 mei 2007 9:23

Is absoluut een hele mooie 2S Vesuvio :!: Ik blijf een zwak houden voor 993 2/4S modellen 8)

17 mei 2007 9:36

Is zeker mooi, wordt alleen door de BPM dan voor NL wel erg prijzig/993TT niveau.

17 mei 2007 9:55

rufie schreef:DEZE vind ik mooi

Eerder al hier. ;)

Re: 993 4S

17 mei 2007 10:40

P-Driver schreef:prijs is echt niet teveel en de heren (en dames) artsen hebben ook wel de centjes om de auto bij de dealer te laten onderhouden; het lijkt mij een interessante aanbieding als de auto in orde is. Er staat een vergelijkbare auto bij Porsche Centrum in Heteren voor 59900.... scheelt toch 10 rugjes met de doktersauto

Prijs is natuurlijk ook sterk afhankelijk van km-stand, weet niet of die vergelijkbaar is met de auto in Heteren. Voor hetzelfde geld heeft de auto in A&A 2 keer zoveel gereden?

20 mei 2007 13:29

Hette schreef:Prijs is natuurlijk ook sterk afhankelijk van km-stand, weet niet of die vergelijkbaar is met de auto in Heteren. Voor hetzelfde geld heeft de auto in A&A 2 keer zoveel gereden?

Ik ga er niet vanuit en het zal met een dergelijke auto zeker niet het geval zijn, maar ik hoef geen "doktersauto" en met name die van een huisarts.

Allemaal korte ritjes bij huisartsenbezoek, motor komt dus niet echt op bedrijfstemperatuur en bij spoedgevallen; rapido naar het slachtoffer.
Met koude motor ......... vroemmm.

Het predikaat "doktersauto" doet mij de broek niet bollen :wink:

20 mei 2007 13:53

Nine-eleven schreef:
Hette schreef:Prijs is natuurlijk ook sterk afhankelijk van km-stand, weet niet of die vergelijkbaar is met de auto in Heteren. Voor hetzelfde geld heeft de auto in A&A 2 keer zoveel gereden?

Ik ga er niet vanuit en het zal met een dergelijke auto zeker niet het geval zijn, maar ik hoef geen "doktersauto" en met name die van een huisarts.

Allemaal korte ritjes bij huisartsenbezoek, motor komt dus niet echt op bedrijfstemperatuur en bij spoedgevallen; rapido naar het slachtoffer.
Met koude motor ......... vroemmm.

Het predikaat "doktersauto" doet mij de broek niet bollen :wink:

:roll: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik heb nog nooit een (huis)arts gezien die zijn bolide van stal haalt voor korte ritjes naar patienten thuis of ziekenhuis. :bang: :wink:

Een 993 is daar niet te praktisch voor. :idea:

Net als de meeste forummers worden deze auto's als funcar gebruikt voor in de weekeinden.

20 mei 2007 14:21

993 niet, misschien is een KJN practischer? :wink:

Afbeelding

Auto wordt o.a. ingezet op de fabrieksterreinen van Porsche zelf

http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://www.autowereld.com/imagesDB/header/75.jpg&imgrefurl=http://www.autowereld.com/autonieuws/detail.asp%3Fartikel%3D4738%26artikelen%3DPorsche%2520Cayenne&h=200&w=860&sz=32&hl=nl&start=20&um=1&tbnid=Ok4sC_fiAbbjEM:&tbnh=34&tbnw=145&prev=/images%3Fq%3Dporsche%2Bambulance%26svnum%3D10%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN

20 mei 2007 17:21

EriC4C schreef:
rufie schreef:DEZE vind ik mooi

Eerder al hier. ;)
Hebben we dat budgetmodel weer... :twisted:
Plaats een reactie