Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
Plaats een reactie

22 mei 2007 23:35

2.2VTEC schreef:
MichM3 schreef:als je echt wil zeker zijn, dan moet je'm gewoon irl gaan bekijken


idd. maar kan je geen foto opvragen van het interieur/dashboard - hebben alle turbo Porsches immers geen laaddrukmeter :?:


Wel grappig al die belgische vrienden, woon zelf in de buurt van Hulst en heb een belgische boss..................

Ik hoop morgen meer te weten en hou jullie op de hoogte, moest de koop door gaan dan staat tie binnen kort wel een keer bij Bells Cafe voor de deur..................iemand uit sint nilklaas weet da wel te vinden.

Hear you later guys

23 mei 2007 0:24

Ha, die McBest;

Niet alleen de 930 met de "S"-optie van 330pk had deze inhoud, maar alle 930's vanaf medio '78(dus ook die van 300pk en de US-versie van 282pk), de 965 (=964 Turbo met 320pk) en de 965(964) Turbo S hadden dezelfde boring & slag van 97 resp. 74,4mm met 3299 cc als resultaat.

23 mei 2007 6:36

Misschien even chassisnummer + eventueel motornummer vragen aan de verkoper? Komen wij er wel uit.

23 mei 2007 10:44

http://auto.marktplaats.nl/porsche/9462 ... D%3D#photo

23 mei 2007 12:15

Heb nog eens gebeld en het motorblok heeft een rode code dus zal er wel een 3.2 in liggen, motor nummer krijg ik nog.

Iedereen alvast bedankt voor de hulp. :D

23 mei 2007 12:24

Mcbest schreef: woon zelf in de buurt van Hulst en heb een belgische boss..................

Bells Cafe.................iemand uit sint nilklaas weet da wel te vinden.


Enuh ikke dan, :wink: op de oude baan St.Niklaas / Antwerpen.

23 mei 2007 16:03

Zelfs deze Papendrechter weet dat.
Plaats een reactie