21 mei 2007 22:07
RS-R schreef:misschien was het ECT wel.
21 mei 2007 22:54
RS-R schreef:misschien was het ECT wel.
21 mei 2007 23:02
21 mei 2007 23:05
Beltar schreef:
Trouwens worden die eerder door gentlemen-drivers gekocht en minder voor smijt en vliegwerk gebruikt als de gemiddelde porsche.
Ik meldde het al eerder dat we een DB9 ontmoetten op Zolder en dat die met zijn 450pk hoegenaamd geen partij was voor onze p-kes die het met de helft van het aantal cilinders moeten stellen...
Dus enige terughoudendheid ivm veralgemenen van een motorprobleem bij porsche is zeker aan de orde.
21 mei 2007 23:13
22 mei 2007 12:57
22 mei 2007 13:27
ppp 356 schreef:
Maar zoals ECT gedaan heeft, de DB9 is geen vervanger voor de 911 enkel een compagnon![]()
22 mei 2007 15:18
ppp 356 schreef:Als je wat ervaring gaat opbouwen met de DB9, kan je zeker het voor aan de schenen leggen van menig 997 rijder.
De wagens hebben gewoon een totaal ander rijgedrag, spijtig dat je op de Volanté niet de sportophanging kan krijgen, daarmee sturen ze echt scherp.
Maar zoals ECT gedaan heeft, de DB9 is geen vervanger voor de 911 enkel een compagnon![]()
@ ECT: Heb je de Aston trouwens nieuw gekocht?
22 mei 2007 15:27
22 mei 2007 15:30
Carrera4s schreef:Oei, dan was de eerste eigenaar hem toch snel beu![]()
22 mei 2007 18:43
23 mei 2007 11:01
ECT schreef:Ik doe de 993 voor geen goud weg; daar ben ik te gehecht aan geraakt.
23 mei 2007 11:15
carrera32 schreef:Inderdaad heel ander soort auto dan een 911, maar wel een absolute droomauto
ECT schreef:Ik doe de 993 voor geen goud weg; daar ben ik te gehecht aan geraakt.
Weet je dat zeker?![]()
23 mei 2007 11:19