Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

07 jun 2007 20:35

@ Devils son: goed te weten dat je niet zo gruwelijk bent, en .........hoe hebt je die 8 kilo' s kwijt? ik ben jaloers :mrgreen:

nog steeds slecht nieuws van onze KPN: ik heb , nota bene, al lang, een duokaart, voor de Porsche geintegreerd systeem, natuurlijk!
In mijn andere auto heb ik een carkit dat was toen gekocht voor mijn oude Nokia 6310 (IDD, nog steeds de best).
Dus kom ik aan de idee om een derde duokaart te bestellen (via internet), om dat lastig wisseling van SIM kaart te voorkomen.

Needless te zeggen, een duokaart kan niet een triokaart worden.....
En ik krijg daarbij ook de benodigde opmerking: you stupid italian..... :twisted:

Is er een verklaring voor zo' n lastig gedraag? Ik zou betalen toch voor alle drie kaarten....of niet?

07 jun 2007 21:00

Riccio4S schreef:hoe hebt je die 8 kilo' s kwijt?

Mijn vriendin is aan het Sonja Bakkeren, waardoor ik effectief ook aan het Sonja Bakkeren ben...

07 jun 2007 21:48

Stop maar eens en je komt ze dubbel en dwars weer aan.
Sonja Bakker. :cry:
Ach ja, oud-voetballer, bekend gebeuren :mrgreen:

Actief
Afbeelding

niet-actief
Afbeelding

07 jun 2007 23:15

verschrikkelijk gsm die n95
heb hem na 4 dagen kapot tegen de muur gegooid
weg 500 euro.. het fiinste van een gsm is toch om te bellen..
nou dat deed die niet zit je ergens in een programma van de gsm en iemand beld je hangt die zich compleet op..
kan soms niet op handsfree zetten en dat vind ik toch heel fijn hands free bellen.
en een belangrijk telefoongesprek met de bankdirecteur en mijn gsm verbreekt automatische de verbinding dat was het einde en 1 seconde later zag die de muur..
geef mij maar de n80..

07 jun 2007 23:17

RS-R schreef:Stop maar eens en je komt ze dubbel en dwars weer aan.
Sonja Bakker. :cry:

Dat hangt er vanaf. Aangezien ik niet onwetend ben ter zake houden we ons er zeker niet strikt aan (zeker ik niet). Waar vrienden 2 kg per week "scoren" met alleen SB zitten wij op 0,5 kg per week met SB + sporten.

En niveau pluisje heb ik nooit gehaald. :evil: (nee, ook niet als voetballer)

08 jun 2007 13:53

De laatste 2 GSM's die ik kocht waren de goekoopste op de markt : 40 of 50 euro. Meer geld hang ik er niet aan, want meer dan bellen en SMS'en doe ik er niet mee. Kwijt of kapot : geen drama (de vorige verpletterd onder de kofferklep, was vergeten dat ik 'm op de achterbumper had gelegd, in een BMW touring wel te verstaan) :wink:

08 jun 2007 14:12

Je kan OOK op het P.F. met een telefoon .
Erg leuk als ik onderweg bij een klant moet wachten. :idea:

08 jun 2007 20:24

Maar niet met een 6310i... je kunt er geloof ik wel mee wappen, maar dat is inmiddels zo verouderd dat het nergens wordt ondersteund. Oh, en het is traaaaaaaaag.

08 jun 2007 20:35

Wappen :?: Is dat hetzelfde als iets gaan drinken met je vrienden :?: :lol:
Ik heb hier ook geen verstand van , maar het werkt wel .
Leuk als je 1,5 uur moet wachten .

08 jun 2007 22:19

jeroenoop schreef:Wappen :?: Is dat hetzelfde als iets gaan drinken met je vrienden :?: :lol:
Ik heb hier ook geen verstand van , maar het werkt wel .
Leuk als je 1,5 uur moet wachten .

Wappen is een soort inet..Beetje ingekorte websites etc. Om het data verkeer te minimaliseren. met de komst van de GPRS verbinding is dat beter geworden.
Plaats een reactie