Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
Plaats een reactie

19 jun 2007 17:09

Voor Renntech...

Zitten de Roadstone's van je collega's onder een 911???

Als je de 911 gebruikt als recreatieve rijder (bij goed weer) en geen rare dingen doet (af en toe ff hard) dan zou het toch moeten kunnen?

19 jun 2007 17:12

Het is al heel vaak door anderen gezegd, maar ook ik zou het risico onaanvaardbaar vinden.

19 jun 2007 17:26

MyFirst964 schreef:
Als je de 911 gebruikt als recreatieve rijder (bij goed weer) en geen rare dingen doet (af en toe ff hard) dan zou het toch moeten kunnen?

Soms doen anderen gekke dingen...

19 jun 2007 19:14

MyFirst964 schreef:Voor Renntech...

Zitten de Roadstone's van je collega's onder een 911???

Ik denk niet dat de tijd ooit komt dat ik de jongens genoeg kan gaan betalen zodat ze ook een 911 kunnen kopen. :roll: :cry:

Porsche heeft veel geinvesteerd om van de oude 911 de fijn rijdende 964 te maken.
Dat ga je nou toch niet verpesten door een setje roadstone's onder jouw 911 te leggen. :?:
Juist die geweldige wegligging en het remvermogen was toch de reden dat jij een 911 kocht.........of was het alleen om de looks :shock:
Want in dat geval zou ik voor Vredestein Ultrac Sessanta met Guigiaro Design gaan. :mrgreen:

20 jun 2007 9:56

De look van de 911 is natuurlijk ook super... en dat je idd flink kan rijden met een 964 is een zeer aangename bijzaak...

Maar ik kan me voorstellen dat ik nog lang niet (en zeker op de weg niet) op de grens van de Bridgestones zit... dus misschien is voor het dagelijkse verkeer een Roadstone goed genoeg...

Het is me overigens 1 keer gebeurt dat de achterkant uitbrak maar of dat aan de banden lag... (waarschijnlijk was de oorzaak een te harde ruk aan het stuur bij veeeeeeel regen).

Maare... er komen Bridgestones onder hoor!

21 jun 2007 0:44

MyFirst964 schreef:

Maare... Dan snap ik dit draadje niet helemaal als je keuze toch al vast stond (staat). Ik heb nou niet echt een overdaad aan positieve (ervaringen) reacties/adviezen kunnen lezen :roll:

21 jun 2007 1:32

MyFirst964 schreef:De look van de 911 is natuurlijk ook super... en dat je idd flink kan rijden met een 964 is een zeer aangename bijzaak...

Maar ik kan me voorstellen dat ik nog lang niet (en zeker op de weg niet) op de grens van de Bridgestones zit... dus misschien is voor het dagelijkse verkeer een Roadstone goed genoeg...

Het is me overigens 1 keer gebeurt dat de achterkant uitbrak maar of dat aan de banden lag... (waarschijnlijk was de oorzaak een te harde ruk aan het stuur bij veeeeeeel regen).

Juist daarom is het wel lekker om op goed rubber te staan, met zowel alle power alsook het zwaartepunt achter de achterstoelen .....

Nog een overweging om mee te nemen:
Kijk niet naar de prijs van die duurdere banden, maar naar het verschil dat je betaalt tussen slechte en goeie. Dat verschil ben je zo vergeten, 3 jaar op een vaatdoek rijden niet.

21 jun 2007 19:33

yohanv schreef:
MyFirst964 schreef:

Maare... Dan snap ik dit draadje niet helemaal als je keuze toch al vast stond (staat). Ik heb nou niet echt een overdaad aan positieve (ervaringen) reacties/adviezen kunnen lezen :roll:

Volgens mij heeft de TS een goede keus gemaakt: Bridgestone vs Roadstone. Allebei een mineraal, maar subtiel verschillend. :)
Plaats een reactie