01 jun 2007 23:18
Wel even het hele verhaal lezen en niet alleen deze regel van meneer boxi, er word niet gesproken over de 3.4 t.o.v. 3.6
![]()
Misschien kan hij het zelf nog even uitleggen?
01 jun 2007 23:44
20 jun 2007 17:02
20 jun 2007 17:05
20 jun 2007 17:08
20 jun 2007 17:09
20 jun 2007 17:11
20 jun 2007 17:12
20 jun 2007 17:12
20 jun 2007 17:14
20 jun 2007 17:14
20 jun 2007 17:19
20 jun 2007 17:30
GI996C schreef:Dat is niet helemaal waar, wel een verhoogd risico op problemen. Die van mij leeft nog steeds....
20 jun 2007 17:32
20 jun 2007 18:54
Rob Herfst schreef:(schakel gemiddeld meestal max 120.000 km en tiptronic 200.000 km voor de grote PLOF)
20 jun 2007 22:35
Rob Herfst schreef:Op hoeveel kilometer staat die van jou Gert?
21 jun 2007 12:58
22 jun 2007 20:54
22 jun 2007 21:27
Yoda schreef:Ik ben twee jaar geleden ook voor de rationele keuze van een 996 gegaan, maar ben dit jaar toch overgestapt op de 993TT. Terugdenkend had ik twee jaar geleden meteen voor de 993 moeten gaan. Meer fun, meer sportauto, en dat elke dag is een continue feest.
Dus als je schrijft: 'Die 993 komt er nog wel' ga er dan nu voor. De voor dagelijks gebruik exemplaren worden al maar schaarser, omdat meer en meer auto's voor de 'liefhebberij' er bij worden gehouden en dus niet snel meer op de markt komen. Kijk maar eens wat er nog te koop staat. Ik denk de helft van twee jaar geleden en tegen dezelfde of hogere prijs.
Ik zit zelf niet zo in over pekel en dergelijke. Deze auto's zijn er voor gemaakt elke dag te rijden. Als je het kan veroorloven om hierin elke dag te rijden dan zou ik zeggen: DOEN!!!!![/b]
23 jun 2007 10:28
Yoda schreef:Ik zit zelf niet zo in over pekel en dergelijke. Deze auto's zijn er voor gemaakt elke dag te rijden. Als je het kan veroorloven om hierin elke dag te rijden dan zou ik zeggen: DOEN!!!!!