Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

03 jul 2007 19:50

Nou, gefeliciteerd! Mooie auto!

En wat dat 'snelste van het forum' betreft- na een uur en drie kwartier bezig te zijn geweest met de 20 km naar huis kan ik melden dat 'snel' veel te vaak irrelevant is.

03 jul 2007 20:14

Lydia schreef:En waar blijven de fotoooos?

Nog even wachten tot ik 'm echt heb!

03 jul 2007 20:33

Gefeliciteerd Fox met de Cayman. Vandaag zag ik er nog een rijden. Is toch een leuke auto :wink:

03 jul 2007 21:43

Van harte! Goeie keuze!

03 jul 2007 21:56

Gefeliciteerd Fox! Dat heb je goed gedaan, mooie wagen zo'n Cayman 8) .
Ben benieuwd naar de foto's.

03 jul 2007 22:28

Gefeliciteerd met de aankoop :!:

goede keuze ! Wanneer staat hij bij je op de oprit ?

03 jul 2007 22:58

:shock: Wow, gefeliciteerd! én........eindelijk weer eens een Cayman erbij op het PF. Hoop 'em gauw eens in't echt te mogen bewonderen.

04 jul 2007 11:05

Gefeliciteerd met de Cayman. :wink:

04 jul 2007 11:56

Gefeliciteerd !

En hoe is het nu gelopen met de korting :?:

04 jul 2007 12:35

forumrakkers schreef:Gefeliciteerd!

Bedankt!

Graaf schreef:En hoe is het nu gelopen met de korting :?:

Een paar duizend euro af van de waarde die vermeld staat op internet.

Weet iemand trouwens een goede verzekering? Ik zit nu bij Unive en heb geen idee of dit een goede verzekeraar is voor dit soort auto's. Ik ga er nog achteraan, maar misschien hebben jullie een tip?

Fox.

04 jul 2007 12:42

The Fox schreef:Vandaag heb ik eentje gekocht!

Euh...............was dat toevallig gisterenmiddag bij de Wittebrug ????

Heb ik je nog ff gesproken..........dus geen zwarte ????? poetsen is ozo leuk joh??

gr,

John

04 jul 2007 13:01

John schreef:Euh...............was dat toevallig gisterenmiddag bij de Wittebrug ????
Heb ik je nog ff gesproken..........dus geen zwarte ????? poetsen is ozo leuk joh??

Ja! idd. De Porsche wereld is niet zo groot! Je verhalen over de zwart kleur hebben me doen besluiten toch maar een grijze te kopen :) Nee, maar het bleek dat ze geen zwarte op voorraad hadden met beige interieur. Grijs met zwarte interieur was mijn tweede keus.

Jouw gele GT3 is trouwens wel heeeel erg mooi.

Fox.

04 jul 2007 13:04

dat weet John ook :wink:
enne gefeliciteerd, hopeleijk tot ziens op een meeting (jubi-rit is leuk om mee te beginnen):!:

04 jul 2007 15:01

The Fox schreef:Ja! idd. De Porsche wereld is niet zo groot!

Leuk heh..............

Maar blijft een bijzondere wagen die Cayman....liggen als een snaar op de weg......

In de handen van een beetje chauffeur maak je met een Boxster/Cayman gehakt van vele 911ven

06 jul 2007 9:54

Fox, van harte gefeliciteerd zeg !

Heb je dan toch een nieuwe gekocht ?

You lucky bastard :wink:

06 jul 2007 14:18

Van harte met de aanschaf van de Cayman. Geweldige auto weet ik uit de 2 uur die ik er mee heb mogen rijden.

De knoop heb je trouwens wel snel doorgehakt :wink:

13 jul 2007 5:05

Van harte geluk gewenst met de Cayman

19 jul 2007 23:50

Gefeliciteerd en een goede keus.

En wat was de korting nu?? Wij zijn natuurlijk heeeeeel errug nieuwsgierig :!: :roll: :?:

10 aug 2007 21:57

Drie weken geleden heb ik de Cayman in ontvangst genomen en ik ben zeeeeer tevreden over de auto tot nu toe. Hij rijdt echt super!

Het duurde even en tussendoor ben ik nog een paar dagen in de Provence geweest, maar ik heb drie foto's in mijn album geplaatst.

En over de korting: ergens richting de 4k.

Bedankt voor jullie adviezen bij de aankoop!

Fox

10 aug 2007 23:06

Afbeelding

Gefeliciteerd.

13 aug 2007 12:57

Ziet er super uit
Plaats een reactie