Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

15 jul 2007 22:04

versluisc schreef:Als ie maar niet mee leest ;-)


Wat denk je zelf :?: :roll:

15 jul 2007 22:06

Bedoel je die reflektor?

15 jul 2007 22:07

Olaf schreef:
versluisc schreef:Als ie maar niet mee leest ;-)


Wat denk je zelf :?: :roll:


Ik zou het wel doen, als ik in zijn schoenen stond.

15 jul 2007 22:08

versluisc schreef:Ik zou het wel doen, als ik in zijn schoenen stond.



Wees maar niet bang .... weet bijna wel zeker dat er meegelezen wordt :wink:

15 jul 2007 22:10

Olaf schreef:
versluisc schreef:Ik zou het wel doen, als ik in zijn schoenen stond.



Wees maar niet bang .... weet bijna wel zeker dat er meegelezen wordt :wink:


zeg waar werk jij eigenlijk ;-)

Theo mag wel meelezen, internet is vrij in te zien.
Heb nu wel 2 mooie andere opties gezien.

15 jul 2007 22:15

Waarom kijk je niet bij de officiele dealer. Voor rond de € 80.000 staat er een paar te koop. Mijn ervaring is dat er ook bij de dealer goed te onderhandelen valt. En als je zoveel geld uitgeeft, zou mijn voorkeur uitgaan naar de officiele dealer.

15 jul 2007 22:21

versluisc schreef:Bedoel je die reflektor?


Nee, die bedoel ik niet. De achterlichten van de 4S lijken/zijn veel groter en lomper dan van de standaarduitvoering. Jammer, want de achterlichten op een 911 moeten klein zijn, zoals op een 964 en 993 :D

Afbeelding

Afbeelding

15 jul 2007 22:24

versluisc schreef:... zeg waar werk jij eigenlijk ;-)



NIET in Nederland :wink:

15 jul 2007 23:18

Ik zou hem toch in Duitsland kopen denk ik. Import is in 1 dag gedaan. Het prijsverschil is dusdanig dat je er nog aardig wat zelf aan kan 'garantien' mochten er toch nog problemen zijn....

15 jul 2007 23:20

Maarten schreef:Import is in 1 dag gedaan..


Hoe lang wacht je nu al op je kenteken :?: :wink:

16 jul 2007 10:16

Vanaf vrijdag. Gaat als het goed is vandaag op de post!

16 jul 2007 10:28

Piet schreef:Maakt de 4S bijna de minst mooie 996 :?


Pardon

16 jul 2007 10:34

versluisc schreef:Zijn we het er over eens dat 70K een nette prijs is? Wanneer de auto helemaal netjes en we dus 1 jaar garantie/uitstekende service krijgen?




Ja................maar zou zeker bij een 996 4s gaan proefrijden in een tiptronic als ook een handgeschakelde..........en beslis dan pas..


Wat ruil je in ????? Corvette ?



Weet nog wel een zeer mooie Sealgrau 4s te koop..............wel bij de off. dealer en handgeschakeld jaartje nieuwer en bruut geluid.......met een jaar off. Porsche garantie welke te verlengen is...


Ik ken de vorige eigenaar persoonlijk......... :lol: :lol: :lol: rare kwast

16 jul 2007 11:41

John schreef:Ik ken de vorige eigenaar persoonlijk......... :lol: :lol: :lol: rare kwast



:lol: :lol: :lol: :wink:

16 jul 2007 11:59

Ik heb je net een berichtje naar je PB gestuurd.

16 jul 2007 12:11

Piet schreef:
Paul van Engelen schreef:Voor (veel) oudere auto's wordt niet heel veel minder betaald, dus dat is nauwelijks een argument


Ik vind het zelf veel geld. Dat wil niet zeggen dat iedereen het teveel geld moet vinden. Ik gaf geen argument, maar slechts een mening.

Paul van Engelen schreef:'Iets meer' is bij jou 10% :?: (111.000 !)


Ja, 10% vind ik weinig. Hoef je het natuurlijk niet mee eens te zijn :wink:


Ben het met Piet eens, het verschil is niet zoveel :roll:
Zou zelf voor een 997 gaan :!:

16 jul 2007 18:11

John schreef:
versluisc schreef:Zijn we het er over eens dat 70K een nette prijs is? Wanneer de auto helemaal netjes en we dus 1 jaar garantie/uitstekende service krijgen?




Ja................maar zou zeker bij een 996 4s gaan proefrijden in een tiptronic als ook een handgeschakelde..........en beslis dan pas..


Wat ruil je in ????? Corvette ?



Weet nog wel een zeer mooie Sealgrau 4s te koop..............wel bij de off. dealer en handgeschakeld jaartje nieuwer en bruut geluid.......met een jaar off. Porsche garantie welke te verlengen is...


Ik ken de vorige eigenaar persoonlijk......... :lol: :lol: :lol: rare kwast


Wat kost dat bakkie?
Ik heb die 4S zowel handgeschakeld als tiptronic al gereden, het maakt me an sich niet zoveel verschil

16 jul 2007 18:23

als ik me niet vergis staat Johns vorige bolide hier

kenteken posten we even niet om privacy redenen, maar een blik in John's album zal je wel e.e.a. verduidelijken :salut:

16 jul 2007 21:41

2.2VTEC schreef:als ik me niet vergis staat Johns vorige bolide hier

kenteken posten we even niet om privacy redenen, maar een blik in John's album zal je wel e.e.a. verduidelijken :salut:


Yep,

Blijft een bere kar.......................

Afbeelding

16 jul 2007 21:46

Is die nog steeds niet weg John :?: :shock: :mrgreen:

Komt zeker door.... :bounce:
Nee, ik zeg het niet 8) :lol:

17 jul 2007 0:14

Die vreselijke herrie uit de uitlaten ??? :cheesy:

(zó lekkerrrrrrrrr)

17 jul 2007 0:37

molen934 schreef:Ben het met Piet eens, het verschil is niet zoveel :roll:
Zou zelf voor een 997 gaan :!:

De goedkoopste 997 (geen S!) die bij de dealer te koop staat kost nog altijd bijna een ton, dus ruim 20.000 euro verschil met de 996 4S en dan is het ook niet eens een echt fair vergelijk (wel met de 997 4S)!
Ik vind deze verschillen toch best fors!!

17 jul 2007 0:43

Rob Herfst schreef:.. dus ruim 20.000 euro verschil ..



.. is maar wisselgeld, toch :roll: :wink:

17 jul 2007 8:28

Heb zelf een 996 R gekocht, staat er 1 bij Porsche Eindehoven. Zijn van deze P plus/minus 10 in Nederland . Zou ik jou was eens kritisch naar kijken, heeft nagenoeg de prestaties van een 997S. Succes met je beslissing en zou overigens auto's van dit kaliber kwa prijs bij een officiele Porsche dealer kopen ! Suuces met de besluitvorming
Plaats een reactie