Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
Plaats een reactie

17 sep 2004 17:38

michael schreef:Stel je toch eens voor als we allemaal hetzelfde uitlaatje onder onze auto's hadden :wink: .

En dezelfde auto, vrouw, hobbies, hetzelfde huis, inkomen .... :shock:

.... dan zou het een stuk saaier zijn op deze wereld :wink:

17 sep 2004 18:50

:thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft:

17 sep 2004 19:03

Jaco schreef:Ik vindt een P met te veel herrie gewoon aso :^:

Michael, ik heb by the way nog wel een lege 930 demper en kat liggen, ook leuk. Maakt ook echt bijna geen herrie :rabbit:

Jaco, maar wat heb jij er dan onder zitten nu; want DAT klinkt pas lekker! (Zoals we hebben mogen "proeven" tijdens de Forum-Jubi).
Is dat niet wat voor michael?

17 sep 2004 19:30

ErikE schreef:Jaco, maar wat heb jij er dan onder zitten nu; want DAT klinkt pas lekker!

964 Tujboo vs 930 Turbo :wink:

17 sep 2004 19:32

Michael, mister "orgineel" 930? En dan zo'n uitlaat!

NEEEEEEEEEEEEEEE!

Doe er dan inderdaad zoiets als Jaco onder, is toch min of meer hetzelfde blok? (toch? toch?).... (ah, toch niet helemaal lees ik net in Morgan)

Anyway, ik weet nog wel iemand die wel wat tips voor je heeft denk (buiten P&P zelf?)

17 sep 2004 19:41

Olaf schreef:
ErikE schreef:Jaco, maar wat heb jij er dan onder zitten nu; want DAT klinkt pas lekker!

Ok, ok, maar zo'n mod moet er toch ook zijn voor de 930?

17 sep 2004 20:46

Geen uitlaat links en rechts onder mijn 930, er word niet in plaatwerk gezaagd.

18 sep 2004 22:13

Zeg Michael,

Ik heb mijn 930 T gekocht met een gegalvaniseerde uitlaat eronder mét langs beide kanten een kleine rioolbuis. Maakt ook een heerlijk geluid. Alleen kan ik mij niet inbeeldew waarom in het plaatwerk zou moeten worden gezaagd. Is bij die van mij niet gebeurd.

19 sep 2004 20:10

Michael, als je wilt weten hoe de pijp klinkt, gewoon je demper eraf halen.
Geeft nagenoeg hetzelfde geluid. Dit ga jij niet lang volhouden :res:

19 sep 2004 22:23

Chris_lbr schreef:Zeg Michael,

Ik heb mijn 930 T gekocht met een gegalvaniseerde uitlaat eronder mét langs beide kanten een kleine rioolbuis. Maakt ook een heerlijk geluid. Alleen kan ik mij niet inbeeldew waarom in het plaatwerk zou moeten worden gezaagd. Is bij die van mij niet gebeurd.

Dus wel :wink:

20 sep 2004 22:03

Ja, ik had niet goed gekeken :afro: maar er werd inderdaad een klein stukje uitgezaagd. Is redelijk goed gedaan maar als je goed kijkt is het inderdaad niet standaard. Was mij voordien dus nog niet opgevallen.

Nu Michael, je hebt gisteren kunnen zien en horen wat zo'n gegalvaniseerde pot geeft. Als ik jou was zou ik niet twijfelen, op voorwaarde dat dat zagen en de nabehandeling ervan wordt gedaan zoals het hoort.

20 sep 2004 22:38

En uitlaat aan de rechterzijde iets hoger monteren. :wink:

20 sep 2004 23:06

Da's toch omdat die in de gracht geze... Oeps, sorry, dat was iemand anders :?

Hopelijk toch niet te erg hoop ik.

20 sep 2004 23:12

Nee hoor, Lou.
Is eenvoudig waterpas te krijgen. :wink:

23 sep 2004 19:29

:D zalig om even naar te luisteren. :cheesy:
Ik zou alleen er voor zorgen dat hij bij lagere toeren iets minder herrie maakte( maar wel diep & donker en spannend) en met optrekken 2 sec voor het overschakelen een (gevaarlijk lawaai maakt) zoals dat nu eigenlijk ook is bij de meeste SC 3.0 en 3.2 .
Ja t ' is toch kicken hoor. :)

Waar je al het spul kan krijgen enz enz weet ik ook niet'' maar een tijd geleden las ik in een autotrader een grote adv van een bedrijf dat de ''uitlaat + het geluid van je auto) precies zo maakt als jij wilt.
Dus grote kans dat de ADV vaker wordt gezet in de autotrader.
Kijken dus. :idea:

succes

23 sep 2004 20:35

MobyDick911 schreef::D zalig om even naar te luisteren. :cheesy:
Ik zou alleen er voor zorgen dat hij bij lagere toeren iets minder herrie maakte( maar wel diep & donker en spannend) en met optrekken 2 sec voor het overschakelen een (gevaarlijk lawaai maakt) zoals dat nu eigenlijk ook is bij de meeste SC 3.0 en 3.2 .
Ja t ' is toch kicken hoor. :)

Waar je al het spul kan krijgen enz enz weet ik ook niet'' maar een tijd geleden las ik in een autotrader een grote adv van een bedrijf dat de ''uitlaat + het geluid van je auto) precies zo maakt als jij wilt.
Dus grote kans dat de ADV vaker wordt gezet in de autotrader.
Kijken dus. :idea:

succes

www.uitlaten.com
EPS in Hoogezand

23 sep 2004 20:48

Het spul is al onderweg. :ba:

23 sep 2004 20:48

RS-R schreef:www.uitlaten.com
EPS in Hoogezand

Afbeelding

dat zeg ... eh zei ik !

23 sep 2004 22:42

ErikE schreef:
Olaf schreef:

Ok, ok, maar zo'n mod moet er toch ook zijn voor de 930?

Ik heb me laten vertellen er onder mn P een "sportdemper" zit, maar weet wel dat de "wastegate" ( daar heb je hem ook weer! ) de meeste herrie maak, waarschijnlijk omdat daar geen demper tussen zit. Wat bij een 930 ook moet kunnen volgens mij, daar dat wel hetzelfde is ( in grote lijnen dan )
Op zich wel ideaal, als je geen herrie wil: zorgen dat je turbodruk niet boven de 0,7 bar ? komt, maw gedoseerd gas geven.
Wel herrie: VOL GAS !!
8)

05 nov 2004 19:03

De turbo en uitlaat is binnen!! Ik hoefde maar 85 euro invoerrechten te betalen en voor de adapterring [die had ik al een paar weken terug binnen gekregen] moest ik 20 euro betalen. Dus alles bij elkaar heeft het nog geen 1200 euro gekost. Ter vergelijking, een K-27 turbo kost bij Porsche 2700 euro.... :cry:

05 nov 2004 19:09

Monteren en tonen. :lol:

05 nov 2004 19:34

Afbeelding

05 nov 2004 22:41

Nou, die wil ik wel es horen brullen :twisted:

05 nov 2004 23:35

michael schreef:Afbeelding

Mooi ding..maar KKK is duits product..en dan goedkoper via USA... :roll:

06 nov 2004 2:48

ome piet schreef:Mooi ding..maar KKK is duits product..en dan goedkoper via USA... :roll:

Typisch voorbeeld van een BTW carousseletje :?:
Plaats een reactie