20 jul 2007 2:28
20 jul 2007 14:30
20 jul 2007 14:44
20 jul 2007 15:06
Harry 911 schreef:Een kennis van ons had er ook een. In de weekends was hij altijd ,,lekker aan het sleutelen'' ipv van aan't rijden![]()
Eén ding is zeker, dat je met een 964 gewoon meer aandacht hebt.
20 jul 2007 15:09
michael schreef:Harry 911 schreef:Een kennis van ons had er ook een. In de weekends was hij altijd ,,lekker aan het sleutelen'' ipv van aan't rijden![]()
Dan had ie een beter exemplaar moeten kopen.
20 jul 2007 15:16
20 jul 2007 15:21
renetrzes schreef:2000 gtv schreef:Kijk eens bij Snellers.Die hebben volgens mij al meer dan 2 jaar een 993 cabrio te koop staan waar ze niet zo aktief mee zijn.Ik denk dat er onderhand wel graag vanaf willen en weet dat je een goede deal met ze kan maken.
Wel een aankoopkeuring laten doen![]()
![]()
Maar als hij goed is is hij goed en maakt het niet uit waar hij vandaan komt.imho
Bedankt voor al jullie reacties. Ik zal er eens een goed lang nachtje over slapen. Ik heb nu gezien mijn budget toch wel beter gevoel bij 964 cabrio gekregen. Ik hou jullie op de hoogte wat het wordt. Als ik de porsche koop gaat het me wel aan het hart mijn prachtige TR6 te moeten verkopen !!
groeten Rene
20 jul 2007 15:56
michael schreef:Dan had ie 'm weg moeten brengen om iemand anders er aan te laten sleutelen [+ rekening van 1000+ euro]
20 jul 2007 16:52
rob964.c4 schreef:
Als het je aan het hart gaat denk ik dat je het niet moet doen.
20 jul 2007 17:10
20 jul 2007 17:56
Harry 911 schreef:michael schreef:Gouden tip van een ex TR6 rijder, hou die TR6 lekker, vooral als je een top exemplaar hebt, is echt 10x leuker rijden dan een 964 cabrio.
Als die het doet![]()
20 jul 2007 19:08
Harry 911 schreef:michael schreef:Dan had ie 'm weg moeten brengen om iemand anders er aan te laten sleutelen [+ rekening van 1000+ euro]
Het lag niet aan de sleutelaar, maar aan de auto. Er was altijd weer iets anders aan de hand met dat ding. Van een stukke versnellingsbank / motorischemankementen tot eeuwig terugkerende roestproblemen. Maar dat ,,hoorde bij de charme'' van een Tr6... Anyway, ieder zijn meug zullen we maar zeggen, maar het is not my cup of tea
21 jul 2007 0:29
michael schreef:Harry 911 schreef:michael schreef:Dan had ie 'm weg moeten brengen om iemand anders er aan te laten sleutelen [+ rekening van 1000+ euro]
Het lag niet aan de sleutelaar, maar aan de auto. Er was altijd weer iets anders aan de hand met dat ding. Van een stukke versnellingsbank / motorischemankementen tot eeuwig terugkerende roestproblemen. Maar dat ,,hoorde bij de charme'' van een Tr6... Anyway, ieder zijn meug zullen we maar zeggen, maar het is not my cup of tea
Dat zij ik toch, heeft ie schrotbak gekocht, kan je met een Porsche ook gebeuren. Die TR6 van mij was TOTAAL gerestaureerd, ik heb veel km's gemaakt met die auto en bracht hem alleen maar weg voor de jaarlijkse APK en een beurtje, het ding liep altijd, totdat een vandaal zich er een keer op had uitgeleefd, dat was de enigste keer dat ik bij een auto heb staan janken.
21 jul 2007 3:30
21 jul 2007 8:48
He he, we zijn er!michael schreef:Ik weet ook wel dat een Engelse sportauto uit de jaren 60/70 van origine niet erg betrouwbaar was.
21 jul 2007 9:16
21 jul 2007 9:31
21 jul 2007 13:06
michael schreef:Maar als je een restauratie goed doet of laat doen, heb je daarna echt een probleemloze auto. Met de huidige technieken haal je alle problemen er zo uit.
21 jul 2007 13:14
22 jul 2007 11:52
22 jul 2007 16:33
Rob993Tip schreef:Wel eens geprobeerd 1,95 in een TR6 te krijgen?.
23 jul 2007 17:34
Rob993Tip schreef:Prachtige auto een TR6. Zou er graag een willen hebben.
Wel eens geprobeerd 1,95 in een TR6 te krijgen?.
23 jul 2007 18:20