Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

26 jul 2007 11:12

gefeliciteerd Koen, je gaat lekker zo :!: :wink:

26 jul 2007 11:20

Gefeliciteerd Koen ziet er strak uit en WIT is weer helemaal in. :idea: :wink:

26 jul 2007 12:19

zo staat mooi bij de andere 2 porsche's wit is niet verkeerd maar mooi

26 jul 2007 16:50

Proficiat Koen, en nu nog een 911 hé 8)

26 jul 2007 18:02

mooie auto, gefeliciteerd. Is het een Demo auto van PON, die laat op kenteken is gezet?

26 jul 2007 19:29

Gefeliciteerd Koen. :cheers:


Maar, zoals carrera4s schreef, tòch vind ik het raar dat uitgerekend de man die zich 911-lover noemt , nu 3 Porsche`s heeft , maar niet één 911 . :roll:

26 jul 2007 20:02

Zekers mooi ding hoor.
Even de strips van de deur halen.
Is ie nog strakker

:lol:

26 jul 2007 20:49

Gefeliciteerd,

Mooie kleur. Nu nog een rode dan heb je de martini kleuren bij elkaar verzameld :wink:

27 jul 2007 12:05

Jan 986 schreef:Gefeliciteerd Koen. :cheers:


Maar, zoals carrera4s schreef, tòch vind ik het raar dat uitgerekend de man die zich 911-lover noemt , nu 3 Porsche`s heeft , maar niet één 911 . :roll:


Iedereen die me kent ( en de voorgeschiedenis van de 968CS )weet dat ik deze forumnaam had van toen ik WEL een 911 had. Deze heb ik 4,5 jaar gehad.
En om telkens een forumnaam te veranderen als je een andere wagen koopt ben ik niet zo'n voorstander van.
Ik ( en wie ben ik ) ben van mening dat éénmaal je een naam hebt je die behoud .
Och , ik ben nog eentje van de oude stempel waarschijnlijk .
En ja , ik ben nog steeds een 911-lover en ooit komt er terug eentje

27 jul 2007 22:18

Ben ik dus ook van die oude stempel .
911-lover ik ben het met je eens .
Was dit jou 911 :?:

Afbeelding

27 jul 2007 22:24

Proficiat Koen.

27 jul 2007 23:03

gefeli met de aanwinst Koen, maar verlang je niet continu naar de 968 als je in de 944 rijdt?

Heb jaren een 944 gehad, maar ik vind het verschil in power (en vooral koppel) toch behoorlijk.

28 jul 2007 13:20

Dat was inderdaad mijn elver.
Tuurlijk verlang je dan naar de 968CS , maar dat is juist het leuke.
Als je elke dag in je P rijdt wordt je het (rij-eigenschappen en vermogen) gewoon en is het al snel gewoontjes.
Doordat ik meer met het werkpaard onderweg ben is telkens het rijden van de Cs al een belevenis op zich en ben ik terug razend verliefd op deze wagen.
Nu dus ook als ik in de 944 rij (strakjes weer voor het verder uitzetten van de Herfstrit )
Het is zeker beter dan het werkpaard , maar dan blijft de Cs natuurlijk nog steeds de Max

28 jul 2007 21:43

(gewoon?) mooi,
NEEE, HEEEL MOOI :!: :!:
Proficiat (een Porsche is toch wel speciaal he)
(en ja een BMW is toch (ietsje) minder :roll: )
(alleen mijn gedacht :wink: )

30 jul 2007 1:04

Zaterdag de eerste keer de 944 uitgelaten en er iets meer dan 200km mee gereden.
Ook het tweede deel van de Herfstrit is er gisteren mee uitgezet.
Korte samenvatting van de rij-indrukken.
Nu kan ik Sebastian zeer goed begrijpen.
Het verschil in vermogen is enorm. Als je mijn turbo of 968CS ermee vergelijkt zou je bijna kunnen spreken van traag.
Natuurlijk is ze nog steeds vlotter dan het werkpaard,maar veel scheelt het niet.
Toch is het er fijn mee rijden en hebben we er met volle teugen van genoten.
Het andere uitlaatje dat erop gezet is klinkt echt vreselijk lekker voor zulke uitstapjes.
Bij langere afstanden denk ik dat ik (persoonlijk) ermij aan zou storen.
Alles werkt vlot en soepel (zou ook erg zijn met alles vernieuwd zoals koppeling , riemen , rollagers etc)
En de bewonderende blikken krijgt ook deze witte schoonheid van de andere weggebruikers.
Nu op zoek naar witte pinkers (is een must) en andere velgen (worden morgenavond opgehaald) en dan kunnen we er bijna tegen.
De zoektocht naar een nieuwe vloermat en achterzitjes gaat door net als naar een radiootje (dat mist de vriendin zo erg :wink: )
Kort samengevat. Ik ben zeer tevreden met deze beauty

Afbeelding

Afbeelding

31 jul 2007 1:30

De velgjes zijn opgehaald.
Doch daar ze zeer licht beschadigd waren (randschade die ik ga laten wegerken) en de 944 niet verlaagd is en ik dus denk dat 18 duims te groot gaat zijn heb ik beslist de 18ers onder het werpaard te leggen en de Cup 2 van de CS onder de witte.
Morgen zalik fotootjes maken , maar het ziet er al veel beter uit dan met die telefoonvelgen.
Nu witte pinkers zoeken

31 jul 2007 14:03

Hier hoe ze eruit ziet met de Cup 2's eronder

Afbeelding

en de opgehaalde velgjes die ervoor bedoeld waren nu onder het werkpaard

Afbeelding

31 jul 2007 14:10

Beter. :thumright: Hoewel de puristen onder ons het wel heiligschennis zullen vinden. :wink:

31 jul 2007 15:44

past dat zomaar onder een Opel :shock:

31 jul 2007 15:58

Nope , maar dat is de reden dat de Porsche ET's zo ver naar binnen zijn.
Dan kan je met adapters werken :wink:
Demijne zijn van H&R en gaan van 5x110 (Opel) naar 5x130 (Porsche)

Afbeelding

Lochkreis-Adapter dienen dazu Felgen mit einem Lochkreis von 5/130 (z.B. Porsche) auf die Lockreise von 4/98 bis 5/112 zu montieren. Somit können Porsche Felgen bzw. Felgen mit dem Lochkreis 5/130 jetzt auch auf Audi, Opel, VW-Modelle usw. montiert werden. Die Lochadapter werden inkl. Festigkeits-Gutachten und Befestigungsmaterial geliefert. Die TÜV/Dekra Abnahme muß nach § 21 StVZO vorgenommen werden.

31 jul 2007 16:04

:salut:
duidelijk

31 jul 2007 23:19

Terzijde, rij je nu met het kenteken van de CS op die 944??? (toch?)

01 aug 2007 11:17

Sssssst
Testritje :wink:

(en welke leek kent een 968 . De meeste dachten toen ze mijn blauwe zagen dat het een 944 was . Niet alleen kenteken maar alle papieren van de CS liggen in de 944)

10 aug 2007 13:37

En mijn Baur staat nu te koop bij de handelaar .

KLIKKERDEKLIK

Afbeelding

10 aug 2007 14:19

cabrio wim schreef:Proficiat Koen, heb je nu geen (B)oeren(M)est(W)agens meer. :wink: iig veel geluk met de nieuwe aanwinst.


Zeg Wim wat zijn dit voor uitspraken :?:
Daar maak je geen vrienden mee :!:
:D :) :(
Plaats een reactie