Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Rijden op Vrijdagavond de 27ste Juli of op Zaterdagavond de 28ste Juli

Poll eindigt op 24 jul 2007 20:40

Rijden op Vrijdag avond
15
88%
Rijden op Zaterdag avond
2
12%

Totaal aantal stemmen : 17

31 jul 2007 10:41

58GT schreef:Filmpje is klaar...

http://www.youtube.com/watch?v=ZBQIy5LckQc

Check it out!!

Superrrrrrrrrrrr filmpje :!: Gaaf :!:

31 jul 2007 13:48

58GT die in 'n ander topic schreef:Ik begin het monteren erg leuk te vinden, zijn er nog anderen met (film) beeldmateriaal, het lijkt me leuk van verschillende filmpjes (camerapunten) 1 clip te maken.

Ik laat het filmpje op youtube staan, maar als iemand een hogere kwaliteit wil kan ik die wel branden en zondag meenemen..l

:salut:

31 jul 2007 14:03

Olaf schreef:
58GT die in 'n ander topic schreef:Ik begin het monteren erg leuk te vinden, zijn er nog anderen met (film) beeldmateriaal, het lijkt me leuk van verschillende filmpjes (camerapunten) 1 clip te maken.

Ik laat het filmpje op youtube staan, maar als iemand een hogere kwaliteit wil kan ik die wel branden en zondag meenemen..l

:salut:

FOUTJE, bedankt.....

31 jul 2007 14:08

leuk filmpje... als ik dat zo zie had ik later nog in Dordt kunnen aanhaken :D

31 jul 2007 14:14

Marco schreef:leuk filmpje... als ik dat zo zie had ik later nog in Dordt kunnen aanhaken :D

Had makkelijk gekunt - PPP haakte pas aan bij "De Beer - Europoort" ... nadat hij de meeste andere tunnels al had doorkruist, op zoek naar ons :wink:

31 jul 2007 14:16

volgende keer beter, ziet er erg gaaf uit :thumleft:

31 jul 2007 15:09

Leuke film en erg leuk in elkaar gezet :thumleft:

Als het niet al te veel moeite is, wil ik graag een kopie hebben van wat betere kwalitiet. Alvast bedankt.

31 jul 2007 16:06

Gerhard schreef:van wat betere kwalitiet.

Waar het hart van vol zit ..... :twisted: :wink: :cheesy:

31 jul 2007 16:28

Eerder RSI. :(
Gebeurd mij ook regelmatig. Net als dat ik 'een' wil typen en er 'ene' komt te staan. Dit zijn typische beginnende RSI-kenmerken.

Minder achter je PC zitten Gerhard! :wink:

31 jul 2007 19:14

Ik ken het , maar als ik zulks een foutje maakt word ook ik "afgestraft" :wink: :lol: :lol: :lol:

31 jul 2007 19:25

58GT schreef:Filmpje is klaar...

http://www.youtube.com/watch?v=ZBQIy5LckQc

Check it out!!

GAAF :!:

Volgens mij hoef ik die DVD's helemaal niet voor je te doen, dat kun je best zelluf zo te zien. :wink:

patrick911 schreef:Eerder RSI. :(
Gebeurd mij ook regelmatig. Net als dat ik 'een' wil typen en er 'ene' komt te staan. Dit zijn typische beginnende RSI-kenmerken.

Minder achter je PC zitten Gerhard! :wink:

Oh, is dat het. Heb er ook last van, dacht dat ik dizlekties werd... :lol:

31 jul 2007 23:14

Filmpje mag ge-upload worden naar mijn servertje, dan gooi ik hem wel op www.porscheforum.org/movies hoor ;)

01 aug 2007 0:11

patrick911 schreef:Net als dat ik 'een' wil typen en er 'ene' komt te staan. Dit zijn typische beginnende RSI-kenmerken.

Met de juiste 'autocorrect' settings kan je die symptomen nog heeeeeeel lang uitstellen :cheesy: en jezelf voor de gek houden...

horn - typt altijd porject ipv project...

01 aug 2007 8:49

horn schreef:typt altijd porject ...[/size]

Logisch ... gezien jouw Porsche-hunt :lol:

01 aug 2007 23:06

Gaaf filmpje en die muziek ook!

" She comes around here
Just about midnight
She makes me feel so good, lord
I wanna say she makes me feel all right"
8)

03 aug 2007 23:07

Net het filmpje even aan mijn vader laten zien, en ik moest doorgeven dat dit filmpje goed laat zien dat wij hier echte liefhebbers zijn, en dat dit filmpje dit ook uitstraalt.

Hopelijk kan ik de volgende keer wel mee, komt misschien binnenkort hier een 2e porsche :lol:

03 aug 2007 23:23

Jelle-924 schreef:...en ik moest doorgeven dat dit filmpje goed laat zien dat wij hier echte liefhebbers zijn, en dat dit filmpje dit ook uitstraalt.

...dan moet hij zich zondagochtend ook maar eens even bij Wolbert in Achterveld vervoegen!

:wink:

04 aug 2007 12:50

net gekeken, zeer strak filmpje :!:
wat mij betreft film jij vaker dit soort uitjes, love to see it:!:

04 aug 2007 23:16

Mooie film, en idd mooie muziek erbij!! :thumleft:

04 aug 2007 23:19

Jaco schreef:Mooie film, en idd mooie muziek erbij!! :thumleft:

Hoe zit/staat het met het materiaal van jouw Co-piloot :?:

.... die heeft volgens mij nog het nodige naast dat van die blauwe lamp op die witte auto :wink:

05 aug 2007 0:02

Heb hm nog niet eens gezien, wel geprobeerd op dvd te zetten wat helaas niet lukte.....te weinig it kennis...denk ik :twisted: Zal het komende week nog eens proberen :wink:

07 aug 2007 18:38

Anyway, heb inmiddels het "grote" filmpje gehad, en online gezet op www.porscheforum.org/movies ;)

08 aug 2007 12:49

:evil: :evil: :evil: ik heb wel wat gemist zeg...!
wanneer is de volgende :?: :?: :?:

29 aug 2007 14:52

Jaco die op 5 Augustus schreef:Heb hm nog niet eens gezien, wel geprobeerd op dvd te zetten wat helaas niet lukte..... :twisted: Zal het komende week nog eens proberen :wink:

:shock: :roll: :?:

Hans Luna schreef::evil: :evil: :evil: ik heb wel wat gemist zeg...!
wanneer is de volgende :?: :?: :?:

... 21 of 28 September :?:

29 aug 2007 15:37

Ik ga voor 28 september!! :D
Plaats een reactie