Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

26 apr 2007 21:43

Oke , tot zover bedankt voor de reacties .
Heb een nokia 9300i aangeschaft , kan perfect P.F. lezen , en ook andere site"s . Alleen heb ik nog 1 vraagje : als ik thuiskom zet ik mijn laptop of notebook (hoe heet zo"n ding ) aan en klik ik op het P.F. en ben automatisch ingelocht. Nu kan ik ook (niet meer ) INLOGGEN met mijn telefoon :?:

27 apr 2007 18:54

Jeroen: Wat heb jij nu precies voor een abonnement? Was de tel. gratis?? :wink:

27 apr 2007 20:24

als het goed is wel. je kan op je ene pc automatisch ingelogd zijn (via het vinkje aanzetten bij inlogveld) en op een andere pc per keer apart inloggen.
volgens mij (ben dan ook geen expert).

04 aug 2007 8:22

Gisteren binnengekregen.

HTC Touch bij T-mobile met GPRS internet always on (20 E pm). Dit is voor mij de eerste smartphone die voldoet aan mijn wensenlijstje. (Klein en dun, GPRS, Wlan & windows mobile + goed als telefoon te gebruiken)

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door barolo op 04 aug 2007 14:41, in totaal 1 keer bewerkt.

04 aug 2007 9:46

mooi ding, ik twijfel alleen aan dat touchscreen, ik denk dat dit voor mij niet gaat werken
ben van plan deze te bestellen
Afbeelding

04 aug 2007 14:43

Beide heb ik geprobeerd. De laatste is meer telefoon met PDA mogelijkheden en de Touch is meer PDA dan telefoon. De Touch heeft ook een beter scherm en is weer van een nieuwere generatie. Zie: www.htc.com :roll: :wink:
Plaats een reactie