Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

15 aug 2007 23:26

ErikE schreef: Bovendien, die rigide kuipen zitten op lange ritten voor geen meter :wink: .

Daar ben ik niet mee akoord.
In mijn wagen zitten normaal gezien de comfortseats (zitten nu mooi verpakt droog in de garage)
In het begin heb ik hiermee rondgereden en ik moet zeggen dat deze vor mij als rugpatient horror waren na lange ritten.
Ik denk oa aan de Cuyckrit waarna ik 3 dagen met een rugcorset kon rondlopen.
Na het plaatsen van de kuipen is het probleemopgelost en hoe lang de rit ook is , deze rugklachten heb ik niet meer.

retep968 schreef:De geleverde kleuren zijn goed te zien, waaronder geel!

Dat is juist niet zo. Ik zie bvb zilvergrijs , donkerblauw metallic en het babyblauw. Allemaal kleuren naar "sonderwunsch".
De originele uitgebrachte kleuren van de CS waren non Metallic en slechts 5 stuks zoals Godspeed aangaf

Godspeed schreef:hij was er in vijf markante kleuren: Black, Maritime Blue, Guards Red, Grand Prix White en Speed Yellow.

15 aug 2007 23:39

911-lover schreef:Daar ben ik niet mee akoord.
In mijn wagen zitten normaal gezien de comfortseats (zitten nu mooi verpakt droog in de garage). In het begin heb ik hiermee rondgereden en ik moet zeggen dat deze vor mij als rugpatient horror waren na lange ritten.
Ik denk oa aan de Cuyckrit waarna ik 3 dagen met een rugcorset kon rondlopen. Na het plaatsen van de kuipen is het probleemopgelost en hoe lang de rit ook is , deze rugklachten heb ik niet meer.

Koen... Koen: Piano, piano..... had je m'n :wink: niet ontdekt?
Afbeelding

15 aug 2007 23:41

Ik kan geen piano spelen :twisted: .
Ik had het niet als sarcastisch gelezen.
Vandaar even mijn ervaring :wink:

18 aug 2007 16:34

911-lover schreef:Helemaal correct zoals Godspeed schrijft.
Ook over dat ruilen. Dat zou de deal van je leven zijn.Waarde (als het een goede en echte is) 5 tot 6 keer die van jouw 914
Doch de kleur alleen wil niet duiden dat hij wel/niet origineel is.
De waarde van de Cs is de laatste jaren enorm gestegen en is ettelijke duizenden euro's meer dan een "gewone" 968
Daarom proberen de meeste een gewone als CS te verkopen.
Check dus de chassis nummers

Als deze van 94 is en een echte is moet die een chassisnummer hebben tussen

WPOZZZ96ZRS815001 en 5536

heb even gekeken, is inderdaad een echte
5 tot 6 keer de waarde van m'n 914 :?: :?:
lijkt me straf
Laatst bijgewerkt door ironpatje op 19 aug 2007 6:51, in totaal 1 keer bewerkt.

18 aug 2007 16:40

Toch niet helemaal waar: de mijne is van 1994 en heeft 5551 op het einde.

18 aug 2007 16:49

500E schreef:

Toch niet helemaal waar: de mijne is van 1994 en heeft 5551 op het einde.

oei, dan is het gene echte :?: :?:
maar niet getreurd, ik wil wel ruilen voor een echte 914, 2-liter matching numbers :lol: :lol:
(grapje)

18 aug 2007 17:16

Oei, ik dacht het toch wel hoor :wink:

18 aug 2007 17:28

500E schreef:Oei, ik dacht het toch wel hoor :wink:

schreef toch : grapje :wink: :wink: :wink: :?: :?:
(en ruilen zie je ook niet zitten zeker :lol: :lol: ) (weeral : grapje :!: :!: )

18 aug 2007 18:06

'k Zaggut. En ruilen? Nou.....nee :D Ben wezenloos blij met de 968; heerlijke auto.
Plaats een reactie