Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
30 aug 2007 16:26
Olaf schreef:En kleding in
"stijl"

waar kan ik deze halen ?
geweldig !! kan zo de verkleedkist in..
heb ook al een oude piloten ray ban weer op de laatste tijd, zou het dan toch mid life crises zijn al...
30 aug 2007 16:34
$TEEF schreef:waar kan ik deze halen ?

.. voor maar $59.00 - gratis verzending
30 aug 2007 16:46
geweldig ! nog een snor en dan is het helemaal af..
jullie gaan het wel zien binnenkort....
gr
Steef
ps olaf hoe is het eigenlijk met de voortgang van je witte rs to be.. ben heel benieuwd namelijk..
30 aug 2007 16:59
$TEEF schreef: hoe is het eigenlijk met de voortgang van je witte rs to be.. ben heel benieuwd namelijk..
Ow ... we gaan weer zwaar OFF TOPIC
Enne ..
$TEEF die op de vorige pagina schreef:.. ben volgende week bij erwin ..
Ga(an) er komende maand (hopelijk) mee verder
30 aug 2007 17:09
oja sorry..
ik ga het donderdag zien... zal erwin wel zeggen dat je helemaal gek bent van goud...
die randen gaan trouwens met rimstriping in metallic kleuren erop
dus die zijn er zo weer af hoor... de fuchsen blijven toch het mooist maar ik wilde die toyo's toch een keer proberen...
zal zaterdag wel een foto plaatsen in mijn fotoboek, als jij hem er dan weer op wil zeten...
gr
steef
01 sep 2007 13:49
foto's staan erin hoor ! gaaf geworden. Olaf wellicht kan jij weer even helpen erin zetten. dank alvast.
ik hoor jullie reacties wel...
olaf moet ik voor jou ook nog een jasje bestellen..?
gr
Steef
03 sep 2007 17:20
update;
het is de eerste indruk waar het om gaat.... die was top, dus ze blijven helemaal zwart met alleen een gouden ruf logo...
wel een aanrader om eens wat te experimenteren, ze hebben zelfs chroom folie voor velgen en logo's..
lakzwart blijft wat mij betreft toch het mooist.
gr
Steef