Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

30 aug 2007 12:24

Da's beter. Kan je in ieder geval nog na-zomeren.... 8)

leander schreef:Er komt nog een verrassinkje bij, maar dat zien jullie vanzelf bij de meetings als ik dan MET Porsche op kom dagen.

Zoiets?:

Afbeelding
??

30 aug 2007 20:25

Owh, ik dacht dat je hem ging OPHALEN ;).... Kleine wereld is het toch... En ik zal eens langsrijden over een weekje, om te kijken wat de verrassing wordt ;)

30 aug 2007 20:34

Zag hem gisteren nog staan Leander, hoop voor je dat ie weer snel klaar is. :wink:

30 aug 2007 23:07

@ Pascal; Hij staat nu bij pimpmyporsche in Rotterdam.

@ Jaco; Ik wist niet dat jij zovaak in de buurt van Prinsenbeek c.q. Breda kwam !!!

L..

31 aug 2007 12:31

Die dorpjes B en P liggen vlak bij de stad waar ik woon........ :wink:

04 sep 2007 20:27

Zooo ... hij is al weer klaar.

( Zeer bedankt RALF !!! )

De kans is nu zeer groot dat je ergens in Nederland morgen een witte-rode-blauwe-zwarte-gele 924 ziet. Even zwaaien dat zou ik wel leuk vinden :)

En nu dan maar overspuiten eej.

Groeten. Leander

Want wat WIT is ...........

05 sep 2007 5:01

leander schreef:De kans is nu zeer groot dat je ergens in Nederland morgen een witte-rode-blauwe-zwarte-gele 924 ziet.

FEAUTEAUX :!: :wink:

10 okt 2007 20:24

Ik heb zojuist overigens 100 % terug gave van de verzekering !

Zeer netjes.

10 okt 2007 21:30

Da´s mooi. En hoe zit het nou met die foto´s waar Olaf om vroeg :?: :wink:

11 okt 2007 9:53

Het is niet waar dat een fietser alles maar kan doen.

In de eerste plaats zal het de fietser weinig voldoening geven als hij kan zeggen "auto is toch lekker aansprakelijk" als hij met zwaar letsel in het ziekenhuis ligt.
Feit is wel dat een klein foutje van een fietser of voetganger door een aanrijding met een auto onevenredig zwaar afgestraft kan worden (letsel).
Ook al rijd de auto "netjes" 50, dat zijn hele harde klappen.

Ik heb zelf een keer een fietser op het linker voorscherm van mn 911 gehad.
Aan de hand van foto's en de situatie heb ik zeer aanemelijk kunnen maken dat ik de aanrijding alléén had kunnen voorkomen door voor een groen stoplicht stil te blijven staan. Verzekering van de fietser heeft daarop de volledige schade vergoed.

11 okt 2007 12:51

http://www.944forum.com/forum/showthrea ... 15&page=21

11 okt 2007 13:04

Hey Luiwammes :evil: ... daar kan je alleen kijken als je 'n accountje hebt :twisted:

... gelukkig heb ik ooit 'n 944 gehad :wink:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

leander die bij z'n vrienden op 22 september al schreef:( ...... Zo nu bespaar ik jullie toch even een ritje naar Teteringen nietwaar :) )

:lol: ... hadden ze daar toch voor niks (of alleen 'n bakkie koffie) gestaan ... in plaats van bij Pimp-my-P in Rotjeknor ... :lol:
Plaats een reactie